کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

وضعیت وخیم سجاد رزمجو خواننده کهگیلویه و بویراحمدی / خیل عظیم طرفداران در بیمارستان

14 آبان 1400 ساعت 15:15

صبح امروز انفجاری شدیدی در منزل مسکونی خواننده معروف کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج، موجب مصدومیت او شده و راهی بیمارستان شد که به گفته مسئولان دچار 80 درصد سوختگی شده است.


صبح امروز انفجاری شدیدی در منزل مسکونی خواننده معروف کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج، موجب مصدومیت او شده و راهی بیمارستان شد که به گفته مسئولان دچار 80 درصد سوختگی شده است.
به گزارش کبنا نیوز، امروز جمعه (14 آبان ماه 1400) با انتشار خبر سوختگی شدید سجاد رزمجو، خیل عظیم طرفداران این خواننده محبوب محلی به بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج مراجعه کرده اند.
در فضای مجازی نیز طرفداران این خواننده کهگیلویه و بویراحمدی نگران حال وی هستند و با انتشار تصاویر او، آرزوی سلامتی برای وی کرده اند.
    
همچنین خبری مبنی بر فوت این خواننده در فضای مجازی انتشار داده شده که کوروش رضوانی فر از چهره های سرشناس هنری و صاحب سبک در موسیقی به شایعه فوت سجاد رزمجو واکنش نشان داد و گفت: خبر منتشر شده تایید نمی شود و درحال حاضر پیگیر شرایط درمانی وی هستیم.
برخی از هواداران موسیقی لری و صدای دلنشین سجاد رزمجو در جلوی بیمارستان شهید بهشتی برای پیگیری آخرین وضعیت جسمانی وی حضور یافتند.


بیشتر بخوانید:

(فیلم و تصاویر) انفجار منزل سجاد رزمجو خواننده معروف کهگیلویه و بویراحمد

انفجار در منزل خواننده معروف کهگیلویه و بویراحمدی
​​​​​​​

به گفته هاشم یوسفی، مدیرعامل  آتش‌نشانی شهرداری یاسوج آتش‌سوزی بر اثر انفجار گاز در ساعت ۱۱:۱۲  دقیقه امروز جمعه در شهرک ولایت به آتش‌نشانی یاسوج اعلام شد و بلافاصله تیم اطفاء حریق به محل اعزام و شروع به اطفاء حریق و ایمن‌سازی کردند.

همچنین رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص، وضعیت این فرد را وخیم اعلام کرد.
بنا بر پیگیری خبرنگار کبنا، این اتفاق در منزل سجاد رزم جو، خواننده کهگیلویه و بویراحمدی اتفاق افتاده و وی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شده است.
مهرداد باقری، رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نیز در این خصوص گفت: این خواننده محلی دچار سوختگی شدید با حدود ۸۰ درصد سوختگی شده است.
وی اظهار کرد: شرایط این خواننده مطلوب نیست و حنجره او نیز دچار سوختگی شده است.











کد مطلب: 440904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440904/وضعیت-وخیم-سجاد-رزمجو-خواننده-کهگیلویه-بویراحمدی-خیل-عظیم-طرفداران-بیمارستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1