تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۴۴۰۷۸۷
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

اعتراف به ۲۵ فقره سرقت محتویات خودرو در یاسوج

۰
اعتراف به ۲۵ فقره سرقت محتویات خودرو در یاسوج
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار محتویات داخل خودرو با ۲۵ فقره سرقت در شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (11 آبان ماه 1400) سردار "کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر،اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح  شهرستان "بویر احمد"،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، یک سارق حرفه ای و سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بویراحمد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
مصطفایی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۲۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و مقادیری اموال مسروقه شامل ۱۵ حلقه لاستیک و رینگ اسپرت، ۴دستگاه ضبط و ۴دستگاه باند مارک، از آن کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست:خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1