تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۴۰۷۱۹
در جمع خبرنگاران؛

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: شرایط اقلیمی کهگیلویه و بویراحمد توسعه را با مشکل مواجه می کند

۰
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: شرایط اقلیمی کهگیلویه و بویراحمد توسعه را با مشکل مواجه می کند
کبنا ؛مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط اقلیمی استان توسعه زیرساخت ها را با مشکل مواجه می کند، با این حال در حال پیگیری هستیم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز یکشنبه (9 آبان ماه 1400) مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران در خصوص توسعه تجهیزات مخابراتی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط جغرافیایی استان به علت کوهستانی بودن، توسعه زیرساخت ها را با مشکل مواجه می کند، برای مثال تعدادی سایت در بخش سیار به یک روستا یا شهر انجام می شود که در منطقه کوهستانی تعداد سایت ها افزایش پیدا می کند و نیاز به سرمایه گذاری بیشتری نیز دارد.
وی افزود: برای بستر سایت ها، فیبر نوری در شرایط کوهستانی و سرد کار را کند و هم هزینه بر است، لذا با وجود شرایط اقلیمی استان، طبیعی است که مسائل و مشکلاتی وجود داشته باشد.
سلطانی اظهار کرد: ما مسائل و مشکلات و نقاطی که ضعف داریم را شناسایی کرده ایم، هم در بخش سیار خرید و نصب تجهیزات در حال پیگیری است و در خصوص زیرساخت های استان نیز طرح های خوبی در حال انجام است که با تزریق منابع و امکانات، سرعت بیشتری به کار داده می شود.
سلطانی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی خاص توسعه ای هر استانی، بصورت هفتگی، ماهیانه، سالیانه تغییرات طرح توسعه ای را مشاهده می کنیم.
وی گفت: هدف اصلی ما این است که رصد و برررسی را از نزدیک انجام دهیم و چنانچه مشکلی وجود دارد بتوانیم با همفکری و هم اندیشی همکاران خود در استان مسائل را حل کنیم، اگر نیاز به حمایت بیشتر وجود داشته باشد از طریق ستاد شرکت مخابرات ایران، این کار را انجام خواهیم داد تا شاهد رشد و توسعه استان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1