تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۴۰۴۸۳
فعال محیط زیستی؛

با هر گونه تجمع مقابل آب منطقه‌ای استان مخالفیم، تجمعات مطالبه را به حاشیه خواهد برد 

۰
با هر گونه تجمع مقابل آب منطقه‌ای استان مخالفیم، تجمعات مطالبه را به حاشیه خواهد برد 
کبنا ؛ هادی سینایی فعال محیط زیستی در واکنش به خبر تجمع مقابل آب منطقه‌ای استان در خصوص سد تنگ سرخ گفت: پیگیر مطالبه‌مان هستیم اما نه با تجمع، استان وضعیت شکننده‌ی کرونایی دارد هر گونه تجمع را خلاف می‌دانیم آن را به رسمیت نمی‌شناسیم و در آن شرکت نخواهیم کرد.
 پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص سد تنگ سرخ و بیان دیدگاه‌های مخالفان و موافقان این طرح، کلیپی در فضای مجازی منتشر و از مردم برای تجمع مقابل شرکت آب منطقه‌ای استان در روز دوشنبه ۳ آبان دعوت شده است.
بر همین اساس هادی سینایی فعال محیط زیستی و از مخالفان انتقال هرگونه آب از این سد به شیراز گفت: ما مخالف احداث سد نیستیم اما با هر گونه انتقال آب از این سد تحت هر عناوینی به شیراز مخالفیم.
وی ضمن واکنش به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دعوت از مردم برای تجمع مقابل آب منطقه ای استان گفت: استان وضعیت شکننده‌ای از نظر کرونا دارد و خبرها حاکی از برگشتن استان به وضعیت قرمز کرونایی است، از طرفی تجربه به کرات نشان داده هر گونه تجمع باعث غلبه حاشیه بر متن شد و مطالبه اصلی به حاشیه رانده خواهد شد.
سینایی افزود: پیگیر مطالبمان از طریق علمی در فضایی آرام و بدون از هر گونه تجمع و تشنج هستیم، در این گونه تجمعات نه شرکت خواهیم کرد و نه آن را به رسمیت خواهیم شناخت.
 سینایی افزود: درست نیست ما مطالبامان را از طریق تجمع پیگیری کنیم، از همه عزیزانی که دغدغه‌مند سد تنگ سرخ هستند تقاضامندیم، ضمن محکومیت تجمعات از شرکت در هر گونه تجمعی امتناع ورزند تا ما بتوانیم در محیطی ارام و دوستانه به مطالبه‌گری خود ادامه دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1