تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۴۰۳۳۳
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

ورود قاطع دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع خودسوزی مقابل بنیاد شهید استان

۰
ورود قاطع دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع خودسوزی مقابل بنیاد شهید استان
کبنا ؛دادگستري استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ورود قاطع جهت بررسي همه جانبه ی علل وقوع اين حادثه، موضوع را جهت واكاوي به سازمان بازرسي استان اعلام تا سريعاً رسيدگي را آغاز و گزارش جامع اقدامات را به دادگستري استان ارسال تا در صورت احراز هرگونه تخلفي، وفق قانون رسيدگي و با افراد خاطي برخورد گردد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز چهارشنبه (28 مهرماه 1400) حسن نگین تاجی رئيس كل دادگستري استان كهگيلويه و بويراحمد ضمن ابراز تأسف و تألم از حادثه خودسوزي يكي از فرزندان عزيز خانواده شهدا در مقابل بنياد شهيد استان، بيان داشت: امروز اقتدار و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون شهیدان عزیزی است که در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع از وطن و سرزمین و دفاع از حرم اهل‌بیت (س) جان‌فشانی کردند.
مقام ارشد قضایی استان افزود: احترام جامعه به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌ دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.
وی در خصوص اهميت جايگاه شهدا بيان داشت : امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی، مرهون جان ‌فشانی شهيدان، اين قهرمانان وطن است. شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جان شيرينشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای نظام مقدس اسلامي و مكتب تشيع تقدیم کردند.
نگين تاجي با تأکید بر اینکه در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده ی آنان یاد و خاطره‌ شهدا را گرامی بداریم، تصریح کرد: تجلیل از شهداء و خانواده‌ های آنان به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهداست و لذا وقايعي چون حادثه اخير مقابل بنياد شهيد استان، هر فردي را آزرده خاطر نموده و طبعاً مسئوليت سنگيني را براي همه نهادهاي استان، جهت واكاوي علت وقوع اين حوادث و به تبع بررسي نحوه برخوردها با خانواده معظم شهدا، ايجاد مي نمايد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پايان تأکید کرد: دادگستري استان ضمن ورود قاطع جهت بررسي همه جانبه ی علل وقوع اين حادثه، موضوع را جهت واكاوي به سازمان بازرسي استان اعلام تا سريعاً رسيدگي را آغاز و گزارش جامع اقدامات را به دادگستري استان ارسال تا در صورت احراز هرگونه تخلفي، وفق قانون رسيدگي و با افراد خاطي برخورد گردد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1