تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۴۳۹۹۴۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه سفرش به سیلاب و کلوار مطرح کرد

احمدزاده به حواشی پاسخ داد: هر کسی بخواهد صادقانه خدمت کند ما هم با آن برادریم / نمی‌گویم مدیری بماند که حتما به آقای رئیسی رأی داده باشد / مدیران سیاسی کار تغییر می‌کنند

۲۶
۱
احمدزاده به حواشی پاسخ داد: هر کسی بخواهد صادقانه خدمت کند ما هم با آن برادریم / نمی‌گویم مدیری بماند که حتما به آقای رئیسی رأی داده باشد / مدیران سیاسی کار تغییر می‌کنند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر خود به روستای محروم سیلاب کلوار، در جمع مردم و مدیران کل، به حواشی تغییر مدیران پرداخته و از مدیران خواست فعالیت جهادی داشته باشند.
به گزارش کبنا نیوز از منطقه مارگون، امروز جمعه (16 مهرماه 1400) سفر یک روزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، به همراه اصحاب رسانه و مسئولان به منطقه محروم «سیلاب و کلوار» شهرستان مارگون صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

اولین سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به محروم ترین نقطه استان / فقر بر چهره «سیلاب و کلواری ها»

روستای محروم سیلاب و کلوار در نقطه صفر مرزی کهگیلویه و بویراحمد محروم از راه ارتباطی / مشکلات اختلافات مرزی روستای محروم «سیلاب و کلوار» / نام محروم ترین منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد در سفرنامه ناصرخسرو قبادیانی!

سیلاب و کلوار؛ رنج بی‌پایان / آیا احمدزاده برای دردهای سیلاب و کلواری‌ها مرهم می‌شود؟ ( + تصاویر و حواشی )

احمدزاده گفت: از مدیران خواهشمندم برای خدمت به مردم هر چه در توان دارید بگذارید. شاید در توان ما نباشد که همه مشکلات را حل کنیم، ولی تا جایی که در توانمان باشد می‌توانیم در زندگی مردم تغییر ایجاد کنیم.
استاندار گفت: در این استان شاهد تغییراتی در سطح مدیران و معاونان هستیم. ولی این مدیرانی که حضور دارند مدیران مذهبی، هستند، بومی منطقه هستند، زحمت کشیده‌اند، شایسته هستند. اینکه از بین مدیران یکی کوتاهی کند، معنی‌اش این نیست که من بخواهم همه مدیران استان را تغییر دهم. برخی از مدیران نیروهای خوب، جهادی هستند، نیروهایی که شایسته و دست پاک هستند و می‌خواهند پای مردم بمانند و کار کنند. چرا چنین مدیرانی را تغییر دهیم؟ خیلی اصرار به این کار نداریم. ما مدیران جهادی و پاکدست را تغییر نمی‌دهیم.
احمدزاده اظهار کرد: برخی از مدیران سیاسی کار هستند، به جای کار کردن، دنبال کار سیاسی است، باید این مدیران تغییر کنند.
وی در خصوص تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه سفارش می‌کردند که آقای کلانتری با احترام از این استان بروند. ایشان زحمت کشیده‌اند و توان خود را گذاشته‌اند و بیشتر از این مشکلات حل نشد، بعد از بنده هم خیلی‌های دیگر خواهند آمد. زندگی‌ها می‌ماند و ما خواهیم رفت، جوانان خواهند آمد. زندگی به ما ختم نمی‌شود، و مشکلات هم با ما تمام نمی‌شود، همه مشکلات را نمی‌توانیم حل کنیم، بعد از ما خیلی افراد خواهند آمد و مشکلات دیگر را حل خواهند کرد.
وی گفت: تعدادی از مدیران تغییر می‌کنند و تعدادی می‌مانند، ولی مهم این است که برای مردم صادقانه و پاک خدمت کنیم. من نیروهای جهادی می‌خواهم، امروز روز تعطیل است و این مدیران حضور پیدا کرده‌اند، پای کار هستند، من قدردان این نیروها هستم.
احمدزاده افزود: آقای رئیسی در زمانی که در جلسه، استانداران را انتخاب می‌کردند، گفتند مدیرانی که شایسته و جهادی هستند و به دنبال خدمت هستند تغییر ندهید. در خصوص مدیران نیز به همین شکل رفتار می‌کنیم.
وی گفت: من به عنوان استاندار، می‌خواهم برای حکومت خدمت شود، هر کسی بخواهد صادقانه خدمت کند ما هم با آنها برادریم. همه ما زیر چتر ولایت هستیم. مهم این است که مدیر معتقد به نظام و ولایت باشد، دولت را همراهی کند. من نمی‌گویم مدیری بماند که حتماً به آقای رئیسی رأی داده باشد، خود آقای رئیسی هم چنین چیزی نمی‌خواهد. ولی دولت را باید بپذیرد. نمی‌شود مدیر مخالف دولت باشد در عین حال بتواند کار کند. اینطور پیش نمی‌رود.
ما به دنبال نیروهای جهادی، مردمی، معتقد به ولایت و نظام هستیم. اگر کسی تغییر می‌کند حتماً باید کسی که شایسته‌تر است جایگزین او شود، اینطور نباشد که فردی ضعیف‌تر جایگزین شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
پس رئیس دانشگاه علوم پزشکی رو بزار بينم چه میشه آخه وقتی یکی با تبلیغات و مستند سازی دستگاه برتر میشه و الکی خودشون رو جهادی نشان می‌دهد چه باید کرد دکتر....به‌ خاطر فامیل نزدیک خودش رئیس
دندانپزشکی علوم پزشکی به‌&مستند سازی کرده و فرستاده تهران که البته این جریان در حال پیگیری و شکایت هستش انشالله
Iran, Islamic Republic of
داداش که چند روز پیش حکم مطلق کردی؛چه طور شد دوباره استثنا زدی؟!!!نکنه نماینده ای تشری زده و عقب نشینی کردی!معلومه مدیری که در این هشت سال مدیر بوده یا حتی در یه ماه دو ماه به پایان دولت مدیرشده،حتما"از همین سیاسی کارها بوده؛بنابراین لطفا"حرف های ناامیدکننده برای جریان انقلابی نزنید؛همه ی این فلسفه ی تغییر دولت،تغییر مدیران فعلی و ناکارآمد بوده و حتی مدیرانی که بعضی از نمایندگان در یکی دو سه ماه آخر دولت قبلی کاشته اند و آن هم برای این که با تغییر دولت به خیال خودشان از سایر رقیبان در نیرو کاشتن از سایر نمایندگان جلوتر حرکت کنند.
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار یه سری هم به آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد که دو تا پنج دقیقه با استانداری فاصله ندارند هم بزنید که ببینید قوم سالاران که خود را نماینده ی مردم معرفی می کنند،در عمل به چه شکل و یک دست نیرو کاشته اند؟!!!آموزش و پرورش عشایر که نیروهای اداری صد درصد از یه منطقه ی جغرافیایی و در راستای پاک سازی نژادی نیروهای دیگر مناطق و توسط نماینده ی سیاسی کار قوم گرا کاشته شده اند؛به نظر شما مگر یه مدیر چگونه باید باشد که باید تغییر کند؟حتما" وجه اشتراکی با دولت سابق داشته اند که ضزب الاجلی در پایان دولت پیرمردهای لیبرال با تبانی نماینده کاشته شده اند؛بنابراین جریان انقلاب نمی تواند استثایی برای تغییر مدیران قائل شود و زیبنده ی استانداری که منتسب و منصوب به دولت انقلابی است؛از آن گونه حرف زدن به شکل مطلق و این گونه استثنا قائل شدن درست به نظر نمی رسد.
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار یه واقیت تلخی وجود دارد و آن هم اینکه بعضی از نمایندگان فعلی استان در مجلس مدیرانی که واقعا"شایسته و خدمتگزار باشند،نمی خواهند بلکه مدیری می خواهند که منسوب به ایل و تبارشان باشد و فقط یه زمینه ساز و جاده صاف کن برای دور بعد انتخابات می خواهند؛مراقب باشید ای روزها افراد مختلف را وادار می کنند که با شما تماس برقرار کرده و از محاسن نداشته و تصنعی هم تباران خود که در آخر دولت قبل کاشته اند و یا حتی هشت سال با بی لیاقتی کامل و لابی گری بر کرسی ریاست تکیه زده بودند،سخن بگویند؛مبادا فریب این نمایش را بخورید!از همه ی راهها برای حفظ بقای مدیریت شان متوسل می شوند و در یک کلام"گر حکم کنند که مست گیرند،در شهر هر آنچه هست گیرند."
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای احمد زاده همین اقای قاعده با این کت اصلاح طلبیش باید با یزدانپاه هر دوتاشون بروند
تعارف نکن .در این دولت احدی اصلاح طلب ما نباید داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
به نظرم استاندار باید مستقل عمل کند و فرمایش مقام معظم رهبری را مد نظر داشته باشند که نمایندگان را از دخالت در امور اجرایی منع کرده اند؛ و تحت تاثیر نمایندگان قرار نگیرند.
Iran, Islamic Republic of
تنها جریانی که از آغاز ورود آقای رئیسی به بحث انتخابات و تا این انتخابات اخیر بدون توجه به نتیجه ی انتخابات(شکست یا پیروزی)محکم روی اصول خود و حمایت از ایشان ایستاد،نیروهای ائتلاف انقلاب بودند که مسولین قبلی چه در سطح استان و چه در سطح ملی سایه شون را با تیر می زدند.
Iran, Islamic Republic of
چه نماینده ی قبل بویراحمد و چه نماینده ی فعلی فقط دنبال گماشتن بستگان و ایل و تبار خود بوده و هستند و اطرافشان را هم اغلب اصلاح طلبان و بعضا"لیبرال حلقه زده اند و همین ها بودند که با دولت روحانی و نماینده اش در استان لابی کردند برای گماشتن بستگان خود در سطح مدیرکلی و ادارات شهرستان ها و حتی معاونین و کارشناسان و فراتر از آن عوامل اجرایی مدارس از مدیر گرفته تا سرایدار.و امروز ادعای انقلابی گری می نمایند.
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار همه ی آنها که به محسن رضایی رای دادند،آنهایی بودند که به هر دلیلی نمی خواستند به آقای رئیسی رای بدهند و اغلب شاکله ی آنها را اصلاح طلبان فرصت طلب تشکیل می دادند؛بنابراین با نظر به این که همتی در استلن حدود دو هزار تا دو و پانصد هزار بیشتر رای نداشته؛یعنی رای اصلاح طلبان استان قریب به اتفاق به سمت رضایی رفته اند و اکثر افرادمنتسب به اینها در طول دوران انتخابات ها ی سالیان متمادی موضع متغیر و با اصطلاح حزب بادی داشته اند.
Iran, Islamic Republic of
تنها جریان مقتدر که فارغ از تعریف های قومیتی و منطقه ای و سوای از نتیجه ی انتخابات و با نگاه توجه به استان و بلکه نگاه ملی و سازماندهی به مسائل داشته و بر اساس تفکر انقلابی و نه دیگر تعریف ها که رهبر انقلاب از آنها با عنوان گسل های قومیتی و...اشاره داشتند،پرداخته و بر مواضع اصولی خود ثابت قدم مانده،شورای ائتلاف انقلاب بوده بنابراین باید این جریان انقلابی در سطح استان به نحو احسن مورد توجه و بلکه توجه ویژه قرار گیرد.
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار لطف کنید شهردار بی لیاقت شهر یاسوج را کنار بگذارید و شهرداری متناسب با پایتخت طبیعت منصوب کنید.
Iran, Islamic Republic of
مگه استاندار شهردار رو انتخاب میکنه؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا فرماندار بویراحمد که مقصر اصلی حوادث انتخابات شورا در شهر یاسوج و فرماندار سفارشی بود،،هنوز در این سمت حضور دارند؟
Iran, Islamic Republic of
مطالبه ی مردم استان تغییر صد درصدی مدیران نالایق فعلی و از جمله علوم پزشکی و آموزش و پروزش است.
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و ادب و احترام و خیر مقدم خدمت استاندار محترم سیدی بزرگوار از سلاله پیامبر ص و ذریه حضرت زهرا سلام الله جناب آقای استاندار طبیعی است هر آمدنی رفتنی دارد و هر دولتی سرکار آید نیروی مطلوب مجری طرح و برنامه های خود را می گمارد علی الخصوص این دولت که با تمام تلاشهای تبلیغاتی نتوانست رای بالای مردمی برخوردار باشد باید با توجه به وعده ووعیدهای متعدد حل مشکلات و بحرانهای اقتصادی که باعث بالا رفتن تا حدودی توقع مردم از دولت و تقریبا یک دست شدن نهادهای حکومتی و میتواند هم امر خیر و میمونی باشد و شاید هم مقداری نامیمون و سخت ولی واقعا بیان جملاتی مانند خودی و غیر خودی یا انقلابی و غیر انقلابی این چنین مرزبندی های بسیار نادرست و حرکتی مرموز و منافقانه است که عده ای قلیل برای منعفت و سود زیاد خود و برای به مصد و مقصود رسیدن امال و آرزوهای دست نیافتی خود رو به چنین خط کشی و مرزبندی خطرناکی دست بزنند هرچه بدنه حکومت یکدست تر می شود باید موضعگیری علیه مردم و خطکشی ها باید کمتر شود متاسفانه مثل اینکه حکومت شمشیر را از رو بسته برای ملت از دیدگاه منافقانه منفعت طلبان همه مردم ما علی الخصوص استان ما به حول قوه الهی ولایتمدار شیعه دوازده امامی وطن دوست حزب الهی و انقلابی اند اینکه عده ای خاص فرصت طلب و منفعت طلب و ریاکار خود را انقلابی و دیگران را غیر انقلابی یعنی حقیقتا ضد انقلاب بنامند عده ای معلوم الحال زینده مملکت و حکومت نیست و واقعا چنین تفکر منافقانه ای جز جدایی و نارضایی مردم را از بدنه حکومت در سر ندارند چون حال و احوالاتشان در شهرهای محل زندگیشان هم مشخص است حال میل و مصلحت حضرتعالی است بخواهی از چنین دیدگاهی حمایت کنی یا تبری بجویی
حسین
Iran, Islamic Republic of
پس بفرمایید مطالبات این مردمی که 9ساله از دست برخی از این مدیران فاسد و رانت خوار و پارتی بازی ها در سطح این ادارات راکی باید بدهد ..........؟؟؟؟؟؟؟؟
ل
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی از نان شب تغییرش واجب تره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
علی یارت شروع کن به شرطی که مدیرانی که دردولت قبلی با نماینده قبلی بودند والان به مسلحت نماینده جدید با اون بعیت کردن را هم عوض بکنید
Iran, Islamic Republic of
در راه وشهرسازی مدیر کل.معاونین.مشاورین.روسای ادارت شهرستانها و ادارات کل همه و همه وابسته به دولت ونماینده قبلی میباشند. بعضیاشون مشترک بین نماینده قبلی و جدیدن به رضایی رای دادن ولی ابلاغ ستاد رییسی را در دست دارند.
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار سلام
در جلسه با آقای هدایتخواه ودوستانش مطالب دیگری فرمودید
بویر
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار خواهشاً ی سری به آموزش و پرورش بویر احمد بزنید...............
فرماندار بویر احمد ماندنش صلاح نیست ............
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم همین / محترمی که هیچ اعتقادی به این تفکر رئیس‌جمهور و تفکر شما ندارد را بردارید جناب دکتر که فقط تفکر اصلاح طلبی را بی مهابا تبلیغ و به شدت قومیتگرا هستند را بردارید.البته حامی نماینده جناب روشنفکر هستند.ب
اقتصاد و دارایی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جمله خوبی فرموده ای . مدیران سیاسی کار که برای جایگاه ۲۰ سال است دو طرف دارد و شب و روز دو موضع دارد .
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
همانطور که وزیر رفاه گفتن مدیران اقتصادی استان بسیار ضعیف عمل می کنن و هر چه زودتر باید تغییر داده شوند اقتصاد و دارایی کلا تعطیل هست
صندلی جلو
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت محیط زیست
بیایید سراغی هم به محیط زیست بگیرید
ببینید هاشمی چه میکند و چه کرده
Iran, Islamic Republic of
(( ... مدیران جهادی و پاکدست را انتخاب می‌کنیم ))

جناب استاندار ؛ اخیراً در شبکه بهداشت ودرمان گچساران ، نام یکی از کارشناسان که بیش از 30 سال از استخدامش می گذرد ، برای گزینه رئیس مرکز بهداشت مطرح شده !
لطفا تحقیق کنید در سال 1383 کسی که هزینه معاینات پزشکی 3000 نفر از دانش آموزان سوم ابتدایی.بدون اینکه حتی یک نفر از آنها توسط پزشک معاینه شده باشد !!!
انشاء الله واگذاری مرکز بهداشت گچساران این کارشناس فقط شایعه باشد در غیر اینصورت اسناد این جنایت هولناک را منتشر خواهد نمود .
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
1