تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۳۹۸۷۲
شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کارخانه قند یاسوج رسماً به مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام درآمد

۳
۱
کارخانه قند یاسوج رسماً به مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام درآمد
کبنا ؛کارخانه قند یاسوج مادر صنعت کهگیلویه و بویراحمد رسماً به مالکیت ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در آمد.
شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا ضمن تأیید این خبر، اظهار داشت: کارخانه قند یاسوج مادر صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد امروز رسماً به مالکیت این ستاد در آمد.
وی با بیان اینکه 51 درصد سهام این کارخانه متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ه) است، گفت: پیرو سفر دکتر مخبر در سال ۹۹ به استان کهگیلویه و بویراحمد و در زمان وقوع زلزله سی سخت بازدیدی از کارخانه قند به همراه نماینده ولی فقیه و رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام داشتند.
وی گفت: آقای مخبر معتقد بود باید در سه حوزه مالی، حقوقی و فنی بررسی‌های لازم و جدی انجام شود تا بتوان بهترین تصمیم‌گیری را در خصوص کارخانه قند یاسوج داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

روشن شدن اولین چراغ در کارخانه قند یاسوج ( + تصاویر )

کارخانه قند یاسوج سرمایه‌ی بر باد رفته


اعتراض شدید کارگران کارخانه قند یاسوج از مسئولان بانک تجارت ( + فیلم و عکس )

این مسئول  افزود: با توجه به این اتفاقات و چند سال تعطیلی و واگذاری انجام شده لازم بود که دقت جدی در این خصوص انجام شود و آقای مخبر نیز خود مجدانه خواستار پیگیری جدی و دقیق در این زمینه بود.
نادری بیان کرد: بعد از سفر آقای مخبر اکیپ‌های مختلفی جهت ارزیابی و راه اندازی از طرف ستاد اجرایی به استان اعزام شدند بررسی و برآورد لازم را انجام دادند که چه نواقصی در کارخانه وجود دارد و چه بازه زمانی برای راه اندازی لازم است.
وی گفت: مراحل به صورت دقیق و کارشناسانه انجام و مراحل قانونی صورت گرفت که هرچه زودتر کارخانه راه اندازی شود،  بسیاری از قطعات مستهلک خیلی از قطعات باید تعویض و بسیاری از قطعات نیز اکنون در کارخانه وجود ندارد که برآورد قیمت دقیق و سرمایه در گردش لازم انجام شده است.

این مسئول با بیان این که ۵۱ درصد سهام کارخانه قند توسط ستاد اجرایی خریداری خواهد شد افزود: در فاز اولیه بهسازی تجهیز و تعویض قطعات انجام و در فاز دوم راه اندازی کامل و تولید محصول از جمله قند و شکر و سایر فراورده‌ها  صورت خواهد گرفت.
نادری تاکید کرد: تمام تلاش ستاد در راستای حمایت از مردم و اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد است که در حوزه محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان در حوزه آب روستایی، راه، ساخت مسجد و مدرسه و حوزه سلامت و کارهای جهادی و زلزله سی سخت کارهای بسیار بزرگی انجام داده است.
وی گفت: در کارخانه قند یاسوج هم نهایت دقت را انجام خواهد داد تا اشتغال زایی و تولید به‌خوبی رونق گیرد زیرا این کارخانه نماد صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که مراحل قانونی آن انجام شده است.
بنا براین گزارش، ستاد اجرایی فرمان امام یکی از نهادهای خدماتی، تولیدی و صنعتی کشور به شمار می‌رود و معمولاً این نهاد در هر کجا حاضر شده موفق عمل کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیچاره کارگراش نمیدونن چی سرشون اومده ستاد فرمان هر کی رفت..
Iran, Islamic Republic of
طبق اخبار موثق معاون سیاسی زمان میشه
Iran, Islamic Republic of
. بیچاره بدنام شده
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
1