تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۴۳۹۷۵۹
امام جمعه دیشموک:

درگیری و بداخلاقی‌ها در ادارات دیشموک / استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سهم‌خواهی‌ها توجه نکند

۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سهم‌خواهی‌ها توجه نکند
کبنا ؛امام جمعه دیشموک به استخدام فله‌ای و قومی و قبیله‌ای و بدون آزمون اشاره کرد و گفت: در یک بخش کوچک دیشموک بدون اینکه آزمونی برگزار شود عده‌ای بکار گرفته می‌شوند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک به تکریم و معارفه استاندار اشاره و از زحمات کلانتری تقدیر و به احمدزاده تبریک گفت.
راوند افزود: استاندار جدید بومی بوده و با شناخت کامل خود از استان می‌تواند در جهت رفع مشکلات تلاش کند.
وی با بیان اینکه در تقسیم اعتبارات در سال‌های گذشته به دیشموک بی توجهی شده است، افزود: استاندار جدید دقت کند در تقسیم اعتبارات عدالت برقرار باشد، در انتصاب مدیران هم دقت شود، برخی مسوولان اهمیتی به برنامه و مراسمات مذهبی و دینی نمی‌دهند، مسوولانی که جوان و انقلابی هستند انتخاب و منصوب شوند و از ظرفیت جوانان انقلابی در انتصاب مدیران استفاده شود.
راوند بیان کرد: استاندار در انتصاب مدیران به سهم خواهی انتخاباتی و دخالت نمایندگان و ستادهای انتخاباتی توجه نکند.
امام جمعه دیشموک، به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: این کار قابل تقدیر است ولی باید بر کار مسوولان نظارت مستمر شود.
راوند تصریح کرد: ریاست جمهور و استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه قضا بر نیمه کاره رها کردن پروژه‌هایی از جمله طرح آجم و طرح‌هایی که سابقه ۱۰ ساله تعلیقی دارند ورود کرده و نظارت کنند و با اعزام یک تیم نظارتی، مشکلات را رصد کنند.
امام جمعه دیشموک به استخدام فله‌ای و قومی و قبیله‌ای و بدون آزمون اشاره و گفت: در یک بخش کوچک دیشموک بدون اینکه آزمونی برگزار شود عده‌ای به کار گرفته می‌شوند و هر کاری دوست دارند می‌کنند، نه نظارتی بر کارشان است و نه خود نهادها توجه می‌کنند، انواع درگیری‌ها و بداخلاقی در ادارات بخش کوچک دیشموک قابل تحمل نیست.
راوند متذکر شد: بر دیشموک نظارت شود که حق مردم ضایع نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
1