تاریخ انتشار
جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۳۹۳۸۳
حوزه دفاع مقدس /

نامه شهید «جواد هرمز پور» برای دانش آموز کلاس دوم

۱
۱
نامه شهید «جواد هرمز پور» برای دانش آموز کلاس دوم
کبنا ؛شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، همیشه دست نوشته ها، پلاک و وصیت هایی از خود به جا گذاشته اند که ارزشمند و پر اهمیت اند. شهید جواد هرمز پور نیز از جمله شهدایی است که در جبهه جنگ برای دانش آموز کلاس دوم دبستان نامه ای نوشته که خواندنی است.
به گزارش کبنا نیوز، نامه این شهید والامقام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
امروز مملکت اسلامی باید همه اش نظامی باشد . ( امام خمینی )
با درود فراوان بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلام بر شهدای بخون خفته از صدر اسلام تا کربلا خوزستان – خدمت برادر کوچکم و محصل عزیزم پیمان نوشادی .
اولاً امیدوارم به درگاه خداوند متعال که همیشه اوقات در زندگی روزمره خودت خوشوقت و موفق باشی و امیدوارم که هر گامی برمیداری برای خدا باشد و حتی درس خواندن شما محصلین عزیز که امید آینده کشور جمهوری اسلامی هستید و شما می باشید که در آینده سربازان واقعی امام زمان (ع) شوید و باری برادر عزیزم پیمان جان نامه پر مهر و محبت شما که حاکی از سلامتی و تندرستی شما بود به دستم رسید و زیارت نمودم و مرا بسیار خوشحال و از اینکه فرصتی نداشته ام که جواب نامه شما را بدهم امید است از لطف و محبت خودت مرا ببخشید .
پیمان شنیده ام که شما مرتب نماز می خوانید و در دعای کمیل توسل در مساجد شرکت می کنید امیدوارم خدای بزرگ جوری شما بار بیایید که خدا  و امام زمان و رهبر کبیر انقلاب از شما راضی باشند و اما پیمان جان چند نصیحت کوچک و برادرانه بشما دارم اول همینکه خودت درک کرده اید که اهمیت نماز و روزه عبادت درگاه خدا بر هر مسلمان واجب است از شما می خواهم به سایر محصلین نیز بیاموزید که عبادت خدا را بجای آورند . باری پیمان سعی کنید که اخروی باشد نه بفکر دنیوی چون این دنیایی که در نظر داریم حالت این می ماند که شما آمده اید یاسوج و برگشته اید اما آنچه که ما داریم اخروی است و این دنیا پست و بی ارزش است و اگر ارزش داشتی چرا پیغمبران و امامان ما آن را گذشتند و رفتند پس بفکر آخرت باشیم کمی فکر کنیم که شهدای ما برای چه شهید شده اند آنها برای رضای خدا شهید شده اند و اگر برای دنیا بودند هر گز نمی رفتند خودشان را تکه تکه کنند پس برای خداست که این جوانان شهادت را افتخار خود می دانند .
باری برادر کوچکم پیمان شما سعی کنید که تحت تاثیر آنهاییکه خطوط انحرافی دارن وابسته به گروها یا مسائلی که خلاف قانون و اسلامی باشد قرار نگیری در پایان سلام مرا به پدرت و مادرت و برادرانت و همه اهل خانواده ات برسان و بگو که مرا ببخشند که من فرصتی ندارم که آنجا بیایم و سری بزنم به امید پیروزی اسلام عزیز بر کفر جهانی .
و من ا... التوفیق
18 / 9 / 61

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سردار شهید جواد هرمزپور انسانی وارسته با بصیرت بودند که ب جایگاه اصلی انسان که همان قرب الی الله هست رسیدند
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1