تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۳۹۲۱۱
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات دقیقی از بخش نامه‌های بانک مرکزی ندارند

۰
بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات دقیقی از بخش نامه‌ها ندارند
کبنا ؛
مهمترین عامل افزایش سرمایه‌گذاری، بهبود شرایط کسب و کار، کاهش نااطمینانی‌ها و افزایش بهره‌وری واقعی سرمایه است. از این رو، بانک ها نقش مهمی در کاهش نااطمینانی و سرمایه گذاری واقعی در تولید می توانند داشته باشند.  معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اهمیت هماهنگی بانک ها با بخش نامه های بانک مرکزی گفت: برخی بانک ها اطلاعات دقیقی از بخش نامه ها بانک مرکزی برای حمایت از بخش تولید را ندارند و از این رو لازم است اداره کل امور اقتصادی و دارایی بخش نامه های بانکی را احصا و برای همه بانک ها ارسال کنند تا هماهنگی های بیشتری بین نظام بانکی، نظام اداری و بخش تولید بوجود آید.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز یکشنبه (28 شهریورماه 1400) سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: امروز مشکلات مختلف ۹ واحد اقتصادی و درخواست تسهیلات ۲۲ واحد تولیدی و در مجموع مشکلات و درخواست های ۳۱ بنگاه تولیدی و اقتصادی بررسی و تصمیماتی گرفته شد.
صمیمی دوست افزود: مصوبه های مربوط به سرمایه ثابت و سرمایه در گردش طرح های بررسی شده ۱۵۰ میلیارد تومان است.
وی میانگین پیشرفت فیزیکی این واحدها را ۶۰ درصد اعلام کرد و گفت: با راه اندازی این واحدها ۴۶۸ نفر به کار مشغول خواهند شد.
صمیمی عنوان کرد: مصوبات ۱۶ واحد در زمینه سرمایه ثابت بود که ارزش سرمایه گذاری ثابت این بنگاه ها افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان می شود.
وی بیان کرد: برای ۶ واحد اقتصادی نیز در زمینه سرمایه در گردش تصمیماتی گرفته شد که افزون بر ۳۱ میلیارد تومان سرمایه در گردش را شامل می شود.
معاون اقتصادی استاندار در ادامه گفت: بانک های استان و دستگاه های اجرایی همواره نهایت همکاری را با بخش تولید داشته اند که امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته باشد.
صمیمی عنوان کرد: سرمایه گذاری های صورت گرفته و تولیدات صنعتی و کشاورزی استان مرهون حمایت نظام بانکی است که همواره از بخش تولید پشتیبانی کرده اند.
وی اظهار داشت:
 
نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1