کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات دقیقی از بخش نامه‌ها ندارند

29 شهريور 1400 ساعت 9:52

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اهمیت هماهنگی بانک ها با بخش نامه های بانک مرکزی گفت: برخی بانک ها اطلاعات دقیقی از بخش نامه ها بانک مرکزی برای حمایت از بخش تولید را ندارند و از این رو لازم است اداره کل امور اقتصادی و دارایی بخش نامه های بانکی را احصا و برای همه بانک ها ارسال کنند تا هماهنگی های بیشتری بین نظام بانکی، نظام اداری و بخش تولید بوجود آید.


مهمترین عامل افزایش سرمایه‌گذاری، بهبود شرایط کسب و کار، کاهش نااطمینانی‌ها و افزایش بهره‌وری واقعی سرمایه است. از این رو، بانک ها نقش مهمی در کاهش نااطمینانی و سرمایه گذاری واقعی در تولید می توانند داشته باشند.  معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اهمیت هماهنگی بانک ها با بخش نامه های بانک مرکزی گفت: برخی بانک ها اطلاعات دقیقی از بخش نامه ها بانک مرکزی برای حمایت از بخش تولید را ندارند و از این رو لازم است اداره کل امور اقتصادی و دارایی بخش نامه های بانکی را احصا و برای همه بانک ها ارسال کنند تا هماهنگی های بیشتری بین نظام بانکی، نظام اداری و بخش تولید بوجود آید.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، روز یکشنبه (28 شهریورماه 1400) سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: امروز مشکلات مختلف ۹ واحد اقتصادی و درخواست تسهیلات ۲۲ واحد تولیدی و در مجموع مشکلات و درخواست های ۳۱ بنگاه تولیدی و اقتصادی بررسی و تصمیماتی گرفته شد.
صمیمی دوست افزود: مصوبه های مربوط به سرمایه ثابت و سرمایه در گردش طرح های بررسی شده ۱۵۰ میلیارد تومان است.
وی میانگین پیشرفت فیزیکی این واحدها را ۶۰ درصد اعلام کرد و گفت: با راه اندازی این واحدها ۴۶۸ نفر به کار مشغول خواهند شد.
صمیمی عنوان کرد: مصوبات ۱۶ واحد در زمینه سرمایه ثابت بود که ارزش سرمایه گذاری ثابت این بنگاه ها افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان می شود.
وی بیان کرد: برای ۶ واحد اقتصادی نیز در زمینه سرمایه در گردش تصمیماتی گرفته شد که افزون بر ۳۱ میلیارد تومان سرمایه در گردش را شامل می شود.
معاون اقتصادی استاندار در ادامه گفت: بانک های استان و دستگاه های اجرایی همواره نهایت همکاری را با بخش تولید داشته اند که امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته باشد.
صمیمی عنوان کرد: سرمایه گذاری های صورت گرفته و تولیدات صنعتی و کشاورزی استان مرهون حمایت نظام بانکی است که همواره از بخش تولید پشتیبانی کرده اند.
وی اظهار داشت:
 


کد مطلب: 439211

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439211/بانک-های-کهگیلویه-بویراحمد-اطلاعات-دقیقی-بخش-نامه-ها-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1