تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۳۹۰۶۱
توسط صندوق کارآفرینی امید استان؛

«کارآفرینی» در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت می شود

۰
«کارآفرینی» در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت می شود
کبنا ؛همایش، جنبش کارآفرینی جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد ویژه شهرستانهای گرمسیری ( باشت، گچساران، بهمئی، کهگیلویه، چرام،لنده ) توسط صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، روز پنج شنبه (25 شهریورماه 1400) حاجی پور مدیرصندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: در راستای شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای شهرستانهای نواحی جنوبی استان تحت عنوان گرمسیر استان کهگیلویه و بویراحمد و ارائه راهکارهای عملی در جهت ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد، همایش «جنبش کارآفرینی جنوب استان» را برگزار کردیم.
وی افزود: این همایش با حضور کارشناسان ستادی صندوق استان و رؤسای صندوق شهرستانهای گرمسیری (گچساران، لنده، باشت، بهمئی، کهگیلویه و چرام) برگزار شد. 
حاجی پور اظهار کرد: رئیس صندوق هر شهرستان در ۲۵ بند به معرفی شهرستان خود در حوزه استعدادها، پتانسیلها، ظرفیتها،کسب و کارهای فناورانه، محصولات خاص قابل تولید، حلقه های مفقوده چرخه تولید، مدلهای حمایتی کسب و کارهای خرد و طرحهای خاص در حوزه محیط زیست، منابع طبیعی و گیاهان دارویی، پشتیبانها، موسسات توانمند ساز اشتغالزا، محصولات تولید شده خاص، مشاغل خانگی خاص منطقه، نحوه توسعه فرهنگ کارآفرینی در منطقه، پرداختند.
وی بیان کرد: این همایش جهت دستیابی به اهداف و رسالتهای صندوق برگزار شده تا با ارائه راهکارها و پیشنهادات و همچنین رفع چالش ها بتوانیم گامی موثر در اشتغال و اقتصاد منطقه محروم اما توانمند در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد برداریم.

نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1