تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۴۳۸۶۶۱
رئیس کمیته امداد شهرستان لنده خبرداد:

اهدای ۴۹۱ دستگاه کولر آبی به مددجویان کمیته امداد

۰
اهدای ۴۹۱ دستگاه کولر آبی به مددجویان کمیته امداد
کبنا ؛به گزارش کبنا از لنده؛ رییس کمیته ی امداد  لنده گفت؛ با توجه به شدت گرمی هوا و نیاز مددجویان تحت حمایت امداد به وسایل سرمایشی مناسب تعداد ۴۹۱ دستگاه کولر آبی میان مددجویان تحت حمایت امداد توزیع گردید.
وی خاطرنشان کرد؛ در این مرحله از کمک ها اولویت با مددجویان معیشت بگیر مناطق روستایی ، مددجویان تبصره ۱۴ بالای ۵۰ سال سن ساکن در روستاها و حاشیه نشینان شهری که فاقد وسیله سرمایشی هستند بوده است.
بصری فرد عنوان کرد؛ شناسایی، بررسی و نیاز سنجی خانوارهای نیازمند برابر مقررات ابلاغی این نهاد توسط مددکاران اجتماعی هر حوزه انجام پذیرفته است ولی از آنجائیکه تعداد کالاها محدود و تقاضا و نیاز خانوارها بمراتب بیشتر است و قریب به ۲۴۰۰ خانوار تحت حمایت می باشد علی القاعده مددجویان نیازمند ی هستند که در این مرحله محروم ماندند لذا از محضر همه ی مددجویان عزیزی که وسیله سرمایشی مناسبی نداشته اند و ما نتوانستیم رفع مشکل نماییم عذر خواهی میکنیم.
ایشان در پایان با اشاره به اینکه در ادامه راه تلاش براین است که مابقی نیازمندان به وسایل سرمایشی را کمک کنین اظهارداشت؛ با برنامه ریزی بهتر، و تلاشی که خواهیم داشت، انشالله زمینه ی بهرمند ی همه خانوارهای نیازمند به کالاهای اساسی را بطوریکه حداقل هر خانواده از یک نوع کالای اساسی بهرمند شود فراهم خواهیم نمود.
وی یادآور شد؛ در جریان روند حمایت این نهاد و ارائه خدمات به مددجویان، بر اساس نوع نیاز خانوارها و نیاز سنجی که توسط مددکاران انجام میگیرد تصمیم گرفته میشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

ذبیح‌الله خداییان در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سؤالات ...
اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
1