تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۳۸۴۴۶
با حضور نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون؛

اینترنت پرسرعت به روستای چشمه چنار بویراحمد رسید

۰
اینترنت پرسرعت به روستای چشمه چنار بویراحمد رسید
کبنا ؛با حضور مهدی روشنفکر نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ، اینترنت پرسرعت ایستگاه موبایل چشمه چنار بویراحمد با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیاردریال به بهره برداری رسید.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (9 شهریور 1400) سید محمد هادی امیری سرپرست  مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت ؛خدمت به مردم باید بی منت و عاشقانه باشد و قطعاً خدمتی که بی منت وجهت رضای خداباشد، خود یک نوع عبادت است چرا که در آموزه های دینی  به این مهم اشاره شده است.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از آرزوهایم  اتصال دهستان کاکان آن به فیبر نوری بود و خدا را شاکرم توانستیم با رایزنی ها و مساعدت مدیران  عالی شرکت مخابرات ایران ، مسئولین استان و نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا ومارگون این مهم به ثمر نشست و ان شا ء الله در  ماه های آینده شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم خواهیم  بود و کاکان  به شبکه جهانی اینترنت پرسرعت متصل خواهد شد .
سید محمد هادی امیری در پایان خاطرنشان کرد : خوشحالم که در شهریور ماه ۱۴۰۰، زادگاه اسطوره جنوب کشور حضرت آیت الله ملک حسینی ، اینترنت پرسرعت را به مردم خوب این دیارهدیه تا بتوانند از این تکنولوژی روز دنیا استفاده کنند وعلاوه بر روستای چشمه چنار، جاده گردشگری یاسوج به اقلید حدفاصل تنگه مهریان تا پیست کاکان بتواند ازاین نعمت برخودار شوند.
در ادامه مهدی روشنفکر نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی گفت؛ باتوجه به  شرایط  و وضعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن استان کار خدمت رسانی سخت است ولی درطول دوران انقلاب تاکنون کارخدمت رسانی متوقف نشده  و مردم این منطقه سال ها منتظر اینترنت پرسرعت بودند و خدا را شکر هم اکنون این مهم تحقق پیدا کرد ویکی از روستاهای تورویستی استان به این تکنولوژی مجهز شد.
مهدی روشنفکر افزود: جا دارد از تلاش ها و دست اندر کاران مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کنم و در راس مخابرات منطقه ، جناب آقای مهندس امیری حضور دارند که  تلاش های ایشان  ستودنی است و جا دارد مجدداً از ایشان تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم همه ما بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل نیروی انسانی خود استفاده کنیم تا شاهد پیشرفت دیارمان استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

دیلی‌استار ۱۰ مالک ثروتمند باشگاه‌های فوتبال جهان را اعلام کرد که «منصور بن زاید» مالک ...
آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به شیوع کرونا و پیک پنجم و فراهم نبودن شرایط ، کمیسیون ...
دو خلیفه در یک اقلیم

دو خلیفه در یک اقلیم

تحلیلگران بر این باورند که بدون شک با روی‌کارآمدن طالبان، افغانستان به بهشتی برای رشد ...
1