تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۴۳۸۰۸۵
رئیس پلیس راه استان گفت؛

برگشت دادن بیش از هزار خودرو در جاده های کهگیلویه و بویراحمد

۰
برگشت دادن بیش از هزار خودرو در جاده های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق مصوبات محدودیت های ترافیکی ستاد کرونا از روز بیست و چهارم مردادماه تاکنون یکهزار و ۳۹ دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از سوی پلیس برگشت داده شده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (30 مرداد 1400) سرهنگ بهنام ویسی پور افزود: در این مدت یکهزار و ۲۷۷ دستگاه خودرو نیز در جاده های برون شهری کهگیلویه وبویراحمد از ماموران پلیس تذکر لسانی دریافت کردند.
وی بیان کرد: از روز بیست و چهارم مرداد ماه تاکنون همچنین رانندگان ۱۵۳ دستگاه خودرو که در برابر قانون مقاومت کردند به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شده اند.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: براساس مصوبه ملی ستاد کرونا طرح محدودیت های ترافیکی خودروهای غیر بومی در استان تا روز پنجم شهریور ادامه دارد.
وی عنوان کرد: محدودیت های اعلام شده برای خودروهای شخصی است و ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافرتی ( با ۶۰ درصد ظرفیت حمل) مشکلی برای تردد ندارند.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه دوربین های جاده ای سطح استان فعال و پلاک های غیر بومی را مورد پایش قرار خواهند داد و از طریق همین دوربین‌های سرعت‌سنج اعمال قانون خواهند شد.
سرهنگ ویسی پور ابراز داشت: در حال حاضر ماموران پلیس در همه مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مستقر و بر روند ورود و خروج خودروها نظارت دارند.
وی از همکاری و تعامل خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح محدودیت های کرونایی قدردانی کرد و از شهروندان خواست تا از تردد ها و سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
1