تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۴۳۷۸۴۰
حواشی پیرامون شورای ششم دوگنبدان؛

پاسخ تند مسعود ظفری به زینل زاده: مردم فراموش نکرده‌اند که باتلاق فساد در زمان کدام شهردار به وجود آمد!

۳۴
۰
پاسخ تند مسعود ظفری به زینل زاده: مردم فراموش نکرده‌اند که باتلاق فساد در زمان کدام شهردار به وجود آمد!
کبنا ؛مسعود ظفری شهردار دوگنبدان با انتشار مطلب زیر به متن اردلان زینل زاده شهردار اسبق این شهر واکنش نشان داد و نوشت: 
در روزهای اخیر همزمان با بحث شروع به کار ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر موج سنگینی از هجمه رسانه‌ای علیه شهرداری استارت زده شد که در نهایت منتهی به بیانیه جناب آقای زینل زاده گردید، گرچه بر همگان واضح است که این فضاسازی نه در راستای منافع مردم و آرامش روانی این شهر بلکه پشت پرده آن پیاده نمودن اهداف خاصی می‌باشد که یکی از آنها حضور در اذهان و مطرح ماندن نام ایشان در سطح بحثهای سیاسی _ انتخاباتی پس از شکستهای اخیر می‌باشد و در این میان نیز فرق نمی‌کند که چه ابزارهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی طرح اتهامات واهی چه میزان می‌تواند به آسایش روانی مردم فهیم این شهر و اعتبار مجموعه شهرداری آسیب وارد نماید. بیانیه اخیر در حالی منتشر گردید که نویسنده نتوانسته است عصبانیت خویش را از عدم رأی اعتماد اعضای محترم شورای شهر دوگنبدان در سپردن چنین جایگاهی به ایشان، پنهان نموده و این مساله از صدر تا ذیل این مطلب چنان هویدا می‌باشد که تنها چیزی که می‌توان از آن برداشت نمود فقدان آرامش روحی و ناراحتی بسیار در زمان نگارش این مرقومه بوده است، امری که به نظر می‌رسد با توجه به تناقضات موجود در متن با واقعیتهای تاریخی که شاید همشهریان عزیز از آن اطلاعی نداشته باشند همخوانی نداشته باشد، لذا برای ثبت در تاریخ و برافتادن پرده‌ای که در ظاهر بر آن شعارهای زیبای عدالت، سلامت، پاکدستی و ...  نقش بسته و در پشت آن دنیای دگری وجود دارد! به ناچار مواردی را بازگو خواهیم نمود و قضاوت را در این خصوص برعهده وجدان مردم شریف این دیار می‌سپاریم.

بیشتر بخوانید:

گودال فساد / اخلاق اداری فدای بداخلاقی سیاسی شد / من به جای شورای ششم از شهروندان و کاندیداهای پست شهرداری دوگنبدان عذرخواهی می‌کنم


۱- زیر سؤال بردن تصمیم اعضای محترم شورای شهر در انتخاب خویش و عدم احترام به آرای این عزیزان به دلیل اینکه خروجی این فرآیند نبوده‌اند در حالیست که بزرگترین دهن کجی به اصول اولیه دموکراسی می‌باشد، هرچند که همانگونه که خود بیان داشته‌اند دو بار حلاوت نشستن بر چنین جایگاهی را تجربه کرده‌اند، اما ما شاهد این بوده‌ایم که هیچ کس در این خصوص معترض چرایی تصمیم اعضای شوراهای وقت در خصوص انتخاب ایشان نگردید!
از طرفی در بخشی از مطلب با بزرگنمایی  بیان شده است که مخالفت حاکمیت سیاسی سد راه شهردار شدنشان شده است، اما شاید مردم این شهر ندانند که انتخاب ایشان در ادوار گذشته حاصل چه لابی‌های صورت گرفته، رانت‌های استخدامی و ...  در کسب تصدی این جایگاه بوده است، که اگر موشکافانه به تحولات انسانی زیرمجموعه در آن زمان نگاهی بیندازیم متوجه آدرس داده شده خواهیم شد، گرچه بسیاری از این موارد از دید مردم پنهان نمانده است.
۲- اشاره و تعبیر شهرداری دوگنبدان به (گودال ناکارآمدی و فساد) در ۴ سال گذشته از سوی آقای زینل زاده در حالیست که مردم فراموش نکرده‌اند که (باتلاق فساد) در زمان مدیریت کدام شهردار به وجود آمده بود که نام نیک این شهر از صداوسیمای ملی و محلی بارها به علت وجود فساد در  شهرداری خدشه دار گردید و موجب رنجش خاطر افکار عمومی گردید.
به نظر می‌رسد هرچقدر که به دنبال دادن آدرس غلط در این خصوص به مردم باشند تا ناکارآمدی‌های واقعی! در آن دوران به دست فراموشی سپرده شود موفق نخواهند بود چرا که تفاوتها را می‌توان در معرض قضاوت مردم نهاد.
همه مردم شاهد این مساله بودند که در ۴ سال گذشته شهرداری دوگنبدان به خاطر تن ندادن به خواسته‌های جریان نماینده سابق و ایستادن مقابل زیاده خواهی و خواسته‌های غیرقانونی آن افراد که در تقابل با منافع عمومی این شهر بود چه فشارهای را که متحمل نشدیم، اما در قیاس با زمان تصدی آقای زینل زاده این سؤال مطرح می‌شود که از کدام مقاومت در برابر پذیرش فشارهای جانبی و سیاسی صحبت به میان آورده‌اند؟!
بر همگان پوشیده نیست علی رغم اینکه آقای زینل زاده در برهه‌های انتخاباتی و برای کسب رأی خود را منتسب به جریان اصولگرایی می‌نامند و به اصرار  خود را به دامان آن‌ها می‌اندازند در زمان شهرداری ایشان شاهد این بودیم که تحت تأثیر و با درخواست نماینده سابق معاونتهای متعددی را به نیروهای ایشان سپردند.
حال چگونه و با چه معیاری گذشته سراسر سیاست زدگی را به فراموشی سپرده‌اند؟
۳- تناقضات میان گفته‌های در متن با واقعیات آنچه که در زمان مدیریت در آن دوران گذشته است به حدی می‌باشد که با مطالعه مطلب این سؤال مطرح می‌شود که ایشان دقیقاً مقایسه عملکرد این ۴ سال را با چه دوره‌ای در دستور کار قرار داده‌اند؟!
چرا که در مساله ای عجیب به بحث جذب نیرو بدون برگزاری آزمون به عنوان مشکل خودساخته این ۴ سال اشاره نموده‌اند، این امر در حالیست که بسیاری از افرادی که شهرداری دوگنبدان در این مدت ناچار به جذب آنها شده است مربوط به افرادی بوده است که در زمان آقای زینل زاده مشغول به کار شده بودند!
خیلی تمایل دارم که این سؤال پاسخ داده شود که در سه هفته پایانی خدمت ایشان چه میزان افراد را بدون برگزاری آزمون جذب نموده‌اند؟!
در  این خصوص ضرب المثل (دم خروس را باورکنیم یا قسم حضرت عباس را)  به یقین مصداق پیدا می‌کند.
هرچند که کاملاً مشخص می‌باشد که چه میزان افراد و از چه حوزه جغرافیایی و بدون برگزاری آزمون در طول مدیریت ایشان جذب شده‌اند، هرچند که شاید ایشان فراموش نموده‌اند!
۴- در خصوص آن بخش از مطلب در خصوص بحث پروژه‌های عمرانی نیز می‌توان یک مثنوی هفتاد من نوشت.
الف) اشاره به عدم تکمیل دریاچه مصنوعی در حالیست که دراین خصوص ظلم بسیار بزرگی به منافع عمومی و بیت المال در بحث اعتبارات عمرانی در زمان تصدی  ایشان صورت گرفت، به گونه‌ای که پروژه دریاچه مصنوعی سالانه ۵۰ درصد از اعتبارات را به خود اختصاص می‌داد که طبیعتاً باید با مطالعه کامل، محاسبات درست و نقشه‌های اولیه بصورت دقیق توسط مشاورین مجرب  انجام می‌گرفت که انجام پروژه به این مهمی را به بستگان سببی درجه یک خویش واگذار نمودند و بدین ترتیب خشت اول دریاچه مصنوعی از ابتدا کج گذاشته شد و با توجه برآورد اشتباه در محاسبات و تصمیمات اشتباه مدیریت در این خصوص که به جای برگزاری مناقصه عمومی کار را بصورت مناقصه محدود به پیمانکاری واگذار گردید که همگان وصف حال این موضوع را می‌دانند باید به این سؤال پاسخ داده شود که چرا پروژه‌ای به این سنگینی و با این اهمیت بصورت مناقصه محدود واگذار گردیده و دلیل انحراف ۸۵ درصدی پروژه در قرارداد اول نسبت به برآورد اولیه چه می‌باشد؟ چگونه تمامی آیتم‌هایی که منتهی به ضرردهی می‌شود حذف و آیتم‌های سوددهی چندبرابر شده است و هرچند که جای تعجب می‌باشد که چرا نهادهای نظارتی در این مدت ۴ سال به پروژه‌های چند میلیون تومانی شهرداری بارها ورود کرده‌اند، ولی تاکنون هیچگونه بررسی در خصوص ابهامات و ابعاد قراردادهای سالهای ۹۳ و ۹۴ دریاچه مصنوعی نشده است؟ چرا درخصوص نحوه واگذاری، ترک تشریفات فاز دوم دریاچه تاکنون هیچ نهادی سوالی نپرسیده است و آن هم درست در جایی که طی نامه‌ای به استاندار اعلام می‌نمایند شرکت یادمان خدمات حاضر است باهمان قیمت شرکت قبلی که خاتمه پیمان داده شده کار را به انجام رساند و استاندار به این شرط با واگذاری کار  به صورت ترک تشریفات موافقت می‌کند اما در نهایت تعجب باقیمت جدید کار را واگذارنمودند!
ب) درخصوص قیر یارانه‌ای نیز بهتر است که توضیح داده شود که چگونه وقتی ارزش ریالی قیر واگذاری به پیمانکاران حدود ۷۰۰ میلیون بوده ازهرپیمانکار ۶۰ میلیون ضمانتنامه دریافت نموده‌اند که مشکلات آن گریبانگیر شهردار و مجموعه فعلی شهرداریست!
ج ) در خصوص پارک بانوان نیز لازم به توضیح است که در ۴ فاز و همگی به یک نفر، پروژه پیاده روسازی بیمارستان شهیدرجایی در ۴ فاز به یک شرکت که فاصله قرارداد سوم و چهارم به ده روز نیز نمی‌رسد و یا قرارداد کانال کارکنان جنوبی که به پدر معاونت شما واگذارگردید و قراربود که با یک قرارداد به پایان برسد اما با سه قرارداد و هرسه قرارداد نیز با یک شرکت به پایان نرسیده است و  هنوز ناظر اولیه پروژه که بدلیل سخت گیری درخصوص اجرای درست کار برکنار گردید! نسبت به حجم کارهای تأییدشده شاکی می‌باشد.
این‌ها تنها نمونه‌ای از مواردیست که بیانگر عدم شفافیت بوده و نمی‌توان در این خصوص ژست در اختیار داشتن دستمال تمیز را گرفت.
شهرداری در طول ۴ سال گذشته با وجود انواع فشارها و سنگ اندازیهایی  که از سوی جریانات سیاسی بدان وارد شده بود و با توجه تورمی که دامنگیر کشور گردید و قابل قیاس با دوره‌های قبل نمی‌باشد، در نهایت توانست پروژ ه های  مهمی در راستای خدمت به شهروندان نظیر  *بلوار پناهپوری،*بلوار اندیشه
*بلوار شهید هدایت حسینی، بلوار البرز زارعی *بلوار بی بی حکیمه خاتون *بلوار شهید فخری‌زاده *بلوار تپه آفتابگردون *بلوار گلستان *بلوار فردوس در حال اجرا (بانک ملی مرکزی تا باغ فردوس)،  ** فاز دوم اندیشه در حال اجرا
کمربندی شمالی شهر تا بهشت زهرا درحال اجرا
و ایجاد ۹۶ نقطه فضای سبز  شهری در قالب پارک و نهالستان و آسفالت معابر و ... را تقدیم شهروندان گرامی نماید و بلاشک در دوره پیش رو که آرامش بر این شهر حکمفرما خواهد بود بیش از پیش در راه آبادی این شهر تلاش خواهیم نمود و این توصیه را نیز به دیگران می‌نماییم که تنها راه خدمت به این شهر فقط چشم دوختن به صندلی شهرداری نمی‌باشد.
مسعود ظفری
نام شما

آدرس ايميل شما

بیطرف
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا تو برو حاشیه هاتو جمع کن،به زودی نهانت ،عیان خواهد شد
باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب ظفری این کارهای که انجام دادی این بلوارها همه باهمت نماینده سابق هست که تو الان ازان حرف میزنی ومیگه خودم انجام دادم ازاین به بعد انجام دادی تعریف کن درضمن کم فساد در دوره شهردار بودن خودت پیش نیامد این همه خرابکاریها زیر سر چه کسی بود
شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر ظفری چقد شیوا و رسا توضیح دادن اقای زینل زاده کارنامه شما طوری بود که حتی یک رای در بین اعضای شورای شهر نداشتین مردم اگاه هستن و برو ب زراعتت برس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر ظفری
به مردم واقعیث ها را بگویید تا سره از ناسره تمیز داده شود
Iran, Islamic Republic of
دکتر ظفری بمان و به مردم شهرت خدمت بی منت کن
Iran, Islamic Republic of
اخ چقدم زیاد خدمت میگنه بنده خدا نکنه حالش بد شه
Iran, Islamic Republic of
باسلام تلاش‌ها و زحمت های مخلصانه دکتر ظفری برهیچ کس پوشیده نیس وانصافا ظفری کارهای بزرگی با این همه سنگ اندازی ک نماینده سابق و طیف اون برای ایشان درست کردن انجام دادن مسلما ایشان دراین چهارسال جدید خیلی کارها انجام خواند داد وشورای شهر واقعا انتخاب به موقع و درستی انجام دادن درود بر ظفری
باشتی
Iran, Islamic Republic of
غیره خدا میدونه چقد بودجه تاج اورد
باوی
United Kingdom
هر چی بودجه آورد برای نفع خودش و اطرافیانش بود / خدا رحمت کنه خان باوی از گذشته باید درس گرفت
Iran, Islamic Republic of
حالا نه اینکه بقیه برای رضای خدا کار میکنن
باوی
United Kingdom
هر کسی که برای پست و مقام دست و پا میزنه/فرقی نداره x یا y باشه
Iran, Islamic Republic of
اخر عاقبت درخواست استخدام مسعود ظفري چه وابي؟! همش بخاطر اينه كه استخدامش نكردين
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چون زینلزاده مدیر سالمی بود فساد های شهرداری به سرعت بالا می آمد. اولا که آقای زینل زاده به دلیل پاکدستی و عدم سوءاستفاده تبرئه شد. جالبه بدونید همان کسانی که زمان زینل زاده جعل و اختلاس کردند و زندان افتادند الان یاران غار ظفری هستند. وانگهی آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است. آقای ظفری کارهای شهرداری از اول انقلاب را هم به نام خودش زده.
Iran, Islamic Republic of
من در تعجبم از اقایانی که مردم دیگر اونا را نمیخوان چرا هر چن وقت میان اظهار نظر میکنن بابا بذارید مردم در این شرایط بحرانی یه خورده احساس ارامش کنند
شورای شهر بر حسب وظیفه ذاتی شهردار را انتخاب کرد بذارید با توجه به تخصصی که داره کار کنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار پاکدشت..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای ظفری
نه فضای سبزی مونده
نه جدول سالم
خیابان و کوچه ها همانند مخروبه ای که ادمی شرمش میشود پیش مهمانان و دوستان غیر بومی
روز به روز به سمت مخروبه پیش میرویم
نه کاردانی نه کاربلدی و نه شورایی که بلد باشد و نظارت کند
اشنا
Iran, Islamic Republic of
والله والله والله
. مسعود ظفری شهردار این شهر باشه
Iran, Islamic Republic of
اگر اینطور بود که نماینده در انتخاب شهردار دخالت داشت مطمئن باشید ..آقای ظفری دور قبل یک روز هم شهردار نبود .. ...پسسسسسس یه کم واقع بین تر نگاه کنیم
Iran, Islamic Republic of
خود برادر نماینده فعلی گفته ظفری پیشنهاد من بود.
خیام پور
Iran, Islamic Republic of
مسعود ظفری با توجه به تخصصی و سابقه ۴ سال اول مدیریت شهری دارد گزینه مناسبی برای شهرداری گچساران محسوب می شود فقط باید خود را درگیر این حواشی نکند زیرا اگه انتخاب شورای گچساران جان فریدمن بزرگ هم باشه بازم این حرف حدیث ها بوجود می اید
حال که این نیروی جوان و متخصص توسط شورا انتخاب شد همه شهروندان حمایتش کنیم و ایشان هم پاسخگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
پاک دست ترین شهردار تاریخ گچساران زینل زاده بوده و بس
Iran, Islamic Republic of
این برای شهر خیلی خوبه که با بودجه های دوران تاجگردون پروژه های رنگارنگی افتتاح کردی، حالا ببینم بعد از این چند پروژه برای این شهر تعریف و افتتاح خواهی کرد. از الان بشمار
مهنوس
Iran, Islamic Republic of
آقای ظفری شب دراز است و قلندر بیدار
عجله نکن....اخوی.....
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
بسیار خام و ناپخته می باشد،چنان درگیر حاشیه شده و می شود ، یبار متوجه می شود که صلاحیت ادامه کار کردن در شهرداری را ندارد،توصیه می شود ،خودتان، متن جوابیه را بنویس چون در مفاهیم مشخص است تیمی نشسته اند و مطالب را نوشته اند و از انسجام ادبی و تخصصی پر مغزی برخوردار نیست،و از همه مهمتر ،مشخص شد ،می شود رادیاتورشو زود جوش آورد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده فقط فقط بدلیل دادن چند لب تاب به اداره ای ان هم برای رفع مشکل شهرداری مورد محاکمه شد که همه فهمیدن هدفش پاک و درست بوده خواهش میکنم وقتی نقد میکنی مرد باش و شهامت داشته باش نقش منصفانه کنی زینل زاده واقعا پاکدست بود
Iran, Islamic Republic of
مقایسه ظفری با زینل زاده جفاست به جایگاه خدمتگزاری
شورای جدید به رای دهندگان پشت کردن
Iran, Islamic Republic of
شهرداری شده جولانگاه
Iran, Islamic Republic of
ظفری در جایگاهی نیستش که در مقابل زینل زاده قادر به پاسخگویی باشد.
بیطرف س
Iran, Islamic Republic of
جوجه ها چند روز دیگر از تخم بیرون میایند ببینیم خوروس است یا باریکعجله نکنید
چاه تلخ
Romania
پیشنهاد میکنم به مهندس ظفری از شهرداری گچساران استعفا و
گچساران
Romania
ظفری ضعیف ترین شهردار تاریخ گچساران بوده و جالبه داره جواب زینلزاده که به گواه مردم بهترین شهردار گچساران بوده رو میده. عجب زمانه ای شده جای مدیرانی همچون تاجگردون و زینلزاده را حسینی و ظفری گرفته اند. گچساران روبه زوال میرود
گچساران
Iran, Islamic Republic of
گودال پارتی بازی هم در زمان جنابعالی..آقای ظفری رخ داده. از دامادتون تا برادرتون. و اقوامتون
گچ
Iran, Islamic Republic of
مگه شما چکار کردید ؟ اگر بودجه. ای نبود که تاجگردون تخصیص داده بود. شما هیچ کاره
Iran, Islamic Republic of
ناامیدکننده است شرایط گچساران با این شهردار و شورای شهر.
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1