تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۴۳۷۷۵۰
اردلان زینل‌زاده در پیامی خطاب به شورای اسلامی شهر دوگنبدان:

گودال فساد / اخلاق اداری فدای بداخلاقی سیاسی شد / من به جای شورای ششم از شهروندان و کاندیداهای پست شهرداری دوگنبدان عذرخواهی می‌کنم

۲۶
۱
گودال فساد / اخلاق اداری فدای بداخلاقی سیاسی شد /  من به جای شورای ششم از شهروندان و کاندیداهای پست شهرداری دوگنبدان عذرخواهی می‌کنم
کبنا ؛اردلان زینل زاده شهردار اسبق دوگنبدان در پیامی که آن را همراه با کلیپی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، خطاب به شورای اسلامی شهر دوگنبدان و نوشت: «شهرداری دوگنبدان ولنگاری و سردرگمی مجموعه اداری است که متاسفانه به دلایل متعدد خصوصاً اولویت بندیهای سیاسی به جای اولویت در ارائه خدمت تا به امروز حاصل گشته و قطعاً خروج شهرداری از این گودال سهمگین ناکارامدی عزم جدی مجموعه عزیزان خصوصاً قاطعیت سکاندار شهرداری و حمایت جدی شورای اسلامی را می‌طلبد چرا که اساس کار توسعه، نیروی انسانی می‌باشد و پرهیز از پذیرش فشارهای جانبی و سیاسی امری است که متاسفانه در شهرداری دوگنبدان به فراموشی سپرده شده است.»

   
فیلمی که زینل زاده برای اعضای شورای شهر دوگنبدان گذاشت

به گزارش کبنا، در این پیام آمده است؛
وامرهم شورا بینهم
ضمن آرزوی توفیق تک تک عزیزان در شورای اسلامی شهر دوگنبدان به استحضار مردم شریف و منتخبین مردم در شورای اسلامی از سر دلسوزی و حس مسئولیتی که همواره به این آب و خاک داشته‌ام نکاتی چند را عارض می‌شوم.
قطعاً حسن نیت و نگاه اجرایی اینجانب نزد قاطبه همشهریان عزیز تا به امروز محسوس و ملموس و انشاالله در آتیه نیز خلاف این رویه نباشم.
۱- وفق ضوابط اولین وظیفه‌ی شورای شهر پس از تشکیل و انتخاب هیات رئیسه، انتخاب شهردار یا سرپرست می‌باشد که طبق شنیده‌ها برخی از اعضای شورای شهر دوگنبدان با توجه به جلسات یکی دو هفته قبل از شروع به کار شورا با وساطت برخی از سیاسیون نسبت به انتخاب شهردار اقدام نموده، هر چند این اقدام عزیزان خلاف رویکرد امتیازدهی به بیست و پنج نفر از کاندیداها انجام پذیرفت و شائبه حواشی را ایجاد نمود و به لحاظ اخلاقی نیز شایسته بود این مهم با تبادل نظر هفت نفر اعضای شورا نهایی گردد اما در هر شکل هر گاه اکثریتی از شورا به هر دلیل در خصوص انتخاب شهردار اتفاق نظر داشته باشند کار غیرقانونی انجام نداده‌اند اما قطعاً بازتاب انتخاب شهردار خصوصاً وقتی که اکثریت مطلق و همه اعضای شورا متفق القول نباشند و شائبه‌های کنترل از راه دور بر مدیریت شهری سایه افکند کمی کار را مشکل و مسیر آینده را ناهموار می‌سازد.
لیکن با توجه به کمی و کاستیهای خود ساخته ساختار فعلی شهرداری طی سنوات گذشته، جهت برگشت قطار توسعه شهری به ریل توسعه، همراهی و همدلی همه عزیزان شورای اسلامی را می‌طلبد چون به یقین اطمینان دارم ساختار فعلی و مدیریت شهرداری دوگنبدان به تنهایی امکان و توان احیا مجموعه و به روز رسانی خود را ندارد و در این راستا تمشیت شورای اسلامی شاید چاره ساز موضوع گردد که در ادامه سخن خواهد آمد.
۲ - مهم‌ترین وظیفه شورای اسلامی تعریف منابع مالی پایدار می‌باشد که این مهم با تبادل نظر با کارشناسان شهرداری و روابط حسنه با مجموعه مدیران شهرستانی و استانی علی الخصوص نماینده مردم در مجلس و مجموعه استانداری و فرمانداری حاصل خواهد گشت.
نکته قابل ذکر، درآمدها و بودجه خود شهرداری است که عزیزان شورای اسلامی مکلف به تصویب و نظارت جهت اجرا و وصول آن می‌باشند که قطعاً نظارت ماه به ماه چاره ساز است، به عبارتی عملکرد شورا پیرامون درآمدزایی در چارچوب بودجه شهرداری قابل تعریف می‌باشد، سایر اعتبارات استانی و ملی از شرح وظایف دولت است که شاید از نظر رتبه بندی در اولویتهای ثانویه شورا قرار می‌گیرد.
ذکر این مطلب از بابت عدم دلخوشی شورای اسلامی به کمک‌های وزارت کشور و برنامه و بودجه قید گشت که انتظار کمک از دولتها فقط روزمرگی شوراها را در پی خواهد داشت.
این نکته شاید کلیدی‌ترین علت ناکارآمدی شوراها در سراسر کشور است که متاسفانه همچنان ادامه دارد.
امید است شورای ششم دوگنبدان بدین سرنوشت مبتلا نگردد.
۳-یکی از معضلات امروز شهرداری دوگنبدان ولنگاری و سردرگمی مجموعه اداری است که متاسفانه به دلایل متعدد خصوصاً اولویت بندیهای سیاسی به جای اولویت در ارائه خدمت تا به امروز حاصل گشته و قطعاً خروج شهرداری از این گودال سهمگین ناکارامدی عزم جدی مجموعه عزیزان خصوصاً قاطعیت سکاندار شهرداری و حمایت جدی شورای اسلامی را می‌طلبد چرا که اساس کار توسعه، نیروی انسانی می‌باشد و پرهیز از پذیرش فشارهای جانبی و سیاسی امری است که متاسفانه در شهرداری دوگنبدان به فراموشی سپرده شده است.
از نظر اینجانب بکار گیری نیروهای کارآمد در هر مجموعه‌ای از وجود اعتبار الزامی‌تر است چرا که نیروی ناکارآمد و حاشیه دار اعتبارات داشته را نیز به فنا می‌دهد.
البته جذب نیرو بدون برگزاری آزمون نیز از جمله مشکلات خود ساخته‌ای است که طی چهار سال گذشته رخ داده و کار را مشکلتر خواهد نمود.
۴- تأمین معیشت پرسنل شهرداری از جمله اموری است که از نظر اینجانب بازخواست اخروی مسئولان کاهل را درپی خواهد داشت.
پرداخت حقوق، اضافه کار، مزایا و اهدای سبد کالا به پرسنل و خصوصاً قشر کارگری که درآمد دومی ندارند به تجربه موجبات افزایش انگیزه ارائه خدمت پاک را فراهم آورده و از طرفی موجبات کاهش در تخلفات مالی را فراهم و در سالم سازی محیط اداری مؤثر می‌باشد، این مهم بلاشک از ارکان مدیریت موفق می‌باشد و خواست شورا در این خصوص اثربخش است.
۵ - متاسفانه طی چهار سال گذشته حاکمیت حاشیه بر متن چنان بر مدیریت شهری دوگنبدان حاکم بوده که نه تنها پروژه عمرانی قابل توجهی آغاز به کار نگشته بلکه همان چهار پروژه اساسی و تأمین اعتبار شده و طراحی شده نیز نیمه کاره رها گشته شایان ذکر است رها کردن پروژههای الف ) دریاچه و تکمیل پارک نفت.
ب) جاده سلامت و جنگل مصنوعی در امتداد ارتفاعات معروف به گر بنگه تا کارکنان دولت و کوی فرهنگیان که چشم انداز و لنداسکیپ بسیار دیدنی ایجاد خواهد کرد.
ج) مجموعه تجاری و تفریحی که در سایت نقلیه سابق شهرداری پیش بینی و طراحی و تأمین اعتبار گردیده بود.
د) شروع مجدد بازسازی بافت فرسوده، بازگشایی سایر معابر اصلی این بافت، جابجایی قریب به هفتصد واحد مسکونی که به هیچ عنوان قابلیت نوسازی ندارند و اجرای سایر پروژه‌های عمرانی.
نظیر کانال سازی، آسفالت و بهسازی معابر و احداث پارک‌های محله‌ای در اقصی نقاط شهر همواره مد نظر شهروندان محترم بوده هر چند تکمیل پروژههای رها شده امروز با تأمین اعتباری شاید ده برابر گذشته حاصل آید و این موضوع نیز از مشکلات خود ساخته‌ای است که متاسفانه طی چهار سال گذشته از بی بصیرتی مسئولین شهر حاصل گشته و خسران آن متوجه مردم گچساران خواهد شد.
۶ - شاید شورای پنجم شهر دوگنبدان با نگاه ارائه خدمات بهتر و از سر ندانم کاری انتخابی انجام داد که سرانجام آن ندامت تمامی اعضای حامی سکاندار شهرداری بودند اما قطعاً شورای ششم با چشمانی باز و دانسته با فشارهای جانبی نسبت به ابقای شرایط موجود اقدام نمودند لذا مسئولیت عملکرد چهار سال آتی هم متوجه عاملان و هم متوجه بانیان مدیریت شهری فعلی می‌باشد و پشیمانی در آینده نه در انظار عمومی مردم و نه نزد خواص قابل پذیرش نخواهد بود لذا شان شهر و شهروند گچسارانی می‌طلبد امروز تمامیت خواهی ها را فراموش و شرایطی را که خود رقم زده‌ایم مدیریت کنیم و قطعاً توفیق با همراهی و همدلی همه عزیزان میسر خواهد گشت اینجانب نیز در صورت نیاز و مطالبه عزیزان حاظر به ارائه مشورت جهت خروج از بن بست و شرایط فعلی می‌باشم همانگونه که طی چهار سال گذشته نیز آمادگی خود را اعلام نمودم.
در پایان ذکر دو نکته قابل توجه می‌باشد.
اول اینکه بیست و پنج نفر از عزیزان با اعلام شورای شهر مبنی بر انتخاب شهردار بر اساس امتیاز و رزومه اعلام آمادگی پذیرش مدیریت شهری نمودند اما همانطور که اشاره شد اخلاق اداری فدای بداخلاقی سیاسی شد لذا اینجانب به جای شورای ششم از جمیع شهروندان خصوصاً کاندیداهای عذرخواهی می‌نمایم.
نکته دوم ابراز تأسف از عدم امکان حضور مجدد اینجانب در عرصه مدیریت شهری دوگنبدان و تغییر کیفیت ارائه خدمات شهری بدلیل مخالفت حاکمیت سیاسی موجود و اثر گذاری بر شورای شهر می‌باشد.
به صراحت اعلام می‌دارم آمادگی اینجانب در این خصوص صرفاً لبیک به نگاه مردم اصیل و بدون حاشیه گچساران و آنانی که خدمت را بدون نگاه سیاسی جستجو می‌کنند، همچنین قاطبه پرسنل زحمت کش و نحیف شهرداری و نه پرسنل فربه بود چرا که هر جایی به یکباره فربهی مشاهده شود همان جا به قول سردار سلیمانی گودال فساد است و ما با گودال فساد میانه‌ای نداشته و نخواهم داشت. مدیریت شهرداری دوگنبدان حتی برای انسان‌های طماع و پست طلب برای بار سوم حلاوتی ندارد اما برای اینجانب طعم خدمت آن هم در این آب و خاک هرگز فراموش نخواهد شد و ان شاء الله خواهیم بود شاید در عرصه‌ای دگر.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بهترین شهردار تاریخ گچساران زینلزاده بود.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
خارج از هرگونه گرایش قومی ، طایفه ای و جناحی خواستار حمایت از انسانهای پاک و عملگرا و برخورد با انسانهای منعفت طلبی هستیم که فارغ از هرگونه تخصص و تعهد به واسطه فشارهای سیاسی تصدی پست های مدیریتی را عهده دار می شوند و ثمره آن فقط تبعیض، ساختارشکنی ، حیف و میل بیت المال ، پسرفت شهر ، نفاق بین مردم و... می شوند
اقتدار
Iran, Islamic Republic of
پست داشتن این دورو زمونه به چه دردی میخوره که فقط رو یه صندلی مثل دلقک بشینی و بگن مدیری ولی کسان دیگه برات تعیین تکلیف کنند با اینجور مدیریت آدم فقط خوار و خفیف میشه
محسن
France
درود بر زینل زاده
Iran, Islamic Republic of
چطور تا خودت بودی این همه تز نمیدادی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شما اگر لالایی بلدی چرا برای خودت. در زمانی شهردار بودی نمی خوندی که اون همه فساد و اختلاس و در نتیجه اون احکام قضایی صادر شد
مگه زمانی که شهردار شدید از ذیگران روزمه گرفتید
اکثریت اعضای شورا به هر کسی رای دادند شهردار می شه
اگر ادم با انصافی بودی بجای حالا باید ان موقع که ان همه دزدی در شهرداری ثابت شد از مردم و دیگران عذرخواهی می کردی نه حالا
سربداران
Iran, Islamic Republic of
مسعود ظفری کل زن نداره و بوق و کرنا وگرنه عملکردش با توجه به حواشی و دشمن تراشی ها بینظر بودهذ، شب ساعت 4صبح خانه رفته برای کار وکار وکار
Romania
خدا حفاظت کنه مرد بزرگ
Romania
خداحفطت کته مردبزرگ
Iran, Islamic Republic of
رطب خورده کی منع رطب کند
ایا کارگران شهرداری در زمان خودت از عملکردتان راضی بودن اصلا و ابدا
علی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مهندس زینل زاده.
شهردار گچساران این بلوار پناهپوری که هنوز یکسال نشده آسفالت کردین چرا اینطوری شده همه جاش گودال شده رفته پایین واقعا پول بیت المال رو هدر دارین میدین.
Iran, Islamic Republic of
آقای زینل زاده همه مردم گچساران می دانند که ظفری ناکارآمد ترین شهردار این شهر سیاست زده بود و اصلا شهردار نبود. شهردار افراد دیگری بودند که همه می دانند. افراد کاردان و با اصالتی مثل جنابعالی نیاز این شهر هستند. هر چند الان به شما انگ خواهند زد که تاجگردون شما را تیر کرده ولی مردم شما را می شناسند و از توانمندی تان آگاهند. البته برای این شورا و این سیاسیون همین شهردار به درد می خورد نه دیگران.
Iran, Islamic Republic of
با این سخنان شهید سلیمانی باید به حال گچساران گریست. شورای شهر دقیقا نقطه مقابل نگاه سردار ایستانده است
زینال
Romania
ببخشید دوست عزیز
مگه ادوار قبل نماینده یا خانواده اش در انتخاب شهردار دخالتی نداشت؟؟
الانم اکثریت خوب یا بد به ظفری رای دادند
حالا جرا باید بر اساس امتیاز باشه

.خودش از کجا خط و نشان میگیره که از عدالت و امتیاز صحبت می کنه .؟؟ گند زده به آموزش و پرورش و کلا امتیاز را تا دلت بخاد بالا و پایین کرده

لطفا یکوووت کنید بهتره
گچ
Iran, Islamic Republic of
جمع اوری رزمه فقط سیاه بازی کردید. شورا افرادی هستن که مردم با اعتماد به شما دیگه سراغ نمیگرن. ولی واقعا شورای ششم باید جوابگو باشن
Iran, Islamic Republic of
اعضا شورا یکی از کارهای مثبت ظفری بیان کنید. اگر دبدید کار در طول این سالهاانجام گرفت میدونید از بودجه ای بود آقای تاجگردون اورد. پس بدانید ظفری هیچ کاره و کاری نمبکنه
باوی
Iran, Islamic Republic of
اعضاشورا ی گچساران. باید عذاب وجدان بکشید که حرف برادر نماینده قبول کردید به عملکرد دقت نکردید
اکبری
United Kingdom
باشه تو خوب . هرکسی که برای پست و مقام دست و پا میزنه فاسده
Iran, Islamic Republic of
بهترین شهرداره؟؟؟؟
مگه قول چی وت داده.
Iran, Islamic Republic of
شهرداری در مناطق لر نشین ایران همشون اینطورین بگردین تا ببینین
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر یا شورای منفعت شخصی؟ بهتره ظفری استعفا بده چون در حد شهردار نیست هر چند شورای شهر هم اکثراً به درد مردم و شهر نميخورند
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس در واقع آدم دست پاک و خدمتگزار مردم نمی خواد اگر اینطور بود همه می دانند/دارای پرونده می باشد
علی
United States
صد حیف که نخبه هایی مانند آقای زینل زاده باید در شهرستان و استانی مانند گچساران و بویراحمد با مردمانی بسیار کوته فکر باشند. به خدا قسم امثال زینل زاده لطف خدا به منطقه هستند. اگر ایشان در هر منطقه دیگری مانند شمال, آذربایجان, اصفهان, کرمان و ... می بود به یقین مقام وزارت را داشت. شما نگاه به وزیران روحانی یا همین رئیسی بیندازید. سابقه آنها را ببینید که جز داشتن لابی بسیار قوی هیچ به طور مطلق هیچ توانمندی نداشته اند. باعث تاسف است که بزرگی مانند زینل زاده را قدرت حسینی یا شکوهی بخواهند به آن پست بدهند.
Iran, Islamic Republic of
نه قول هیچ وم نداده نیازی هم ندارم و قول هیچ مدیری. چهل ساله ساکن این شهرم و تنها شهرداری که یه سر و شکلی و گچساران داد و مبلمان شهری و زیبایی و نظم و گچساران داد فقط زینلزاده بی و بس. اینو همه گچسارانییل اصیل دونن. فقط لازمه تحقیق کنی بین مردم.
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ظرف این سالها مدیرانی همچون مهندس زینلزاده در مسند امور بودند آن وقت معنی پیشرفت و توسعه متوازن را به عینه درک میکردیم
Iran, Islamic Republic of
خلایق هرچه لایق
کشش و ظرفیت این شهر با این سیاسیون بیشتر از این شورا نیست و استعداد این شورا بیشتر از ظفری نیست. اتفاقا چنین شورایی فقط امثال ظفری به دردشان می خورد. بنشینید و از این به بعد اوضاع شهر و شهرداری را ببینید.
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
فایل های مرتبط
1