تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۳۷۵۸۰
امام جمعه یاسوج؛

بسترهای فساد در همه عرصه ها مختلف ارکان کشور باید جمع شود

۱
۰
بسترهای فساد در همه عرصه ها مختلف ارکان کشور باید جمع شود
کبنا ؛
امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: آیت الله رئیسی در دوران ریاست قوه قضائیه حرکت بسیار خوبی برای مبارزه با فساد را آغاز کرد اما بسترهای فساد در همه عرصه ها مختلف ارکان کشور باید جمع شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز جمعه (15 مرداد 1400) امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به در پیش بودن ایام محرم گفت: امام حسین(ع) با تمام توان و داده های دنیوی و خاندان خود به مقابله با فساد می رود که تکلیف برای ما در روزگار کنونی روشن است.
وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا آنگونه که باید نمی‌توان تجمعاتی داشت ادامه داد: باید مردم و مسئولان به خصوص دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای سیاه‌پوش کردن فضای شهر و روستاها اقدام کنند تا خلا تجمعات عاشورایی احساس نشود.
نماینده ولی فقیه در استان از عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) خواست در صورت حضور در مراسم عزاداری دستوالعمل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده و به فکر سلامتی خود و سایر عزاداران باشند.
وی به حضور خود در جلسه تنفیذ حجت الاسلام رئیسی اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست مقام معظم رهبری بیانات ارزشمندی داشتند که یکی از آنها بحث مبارزه با فساد و مفسدان بود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: آیت الله رئیسی در دوران ریاست قوه قضائیه حرکت بسیار خوبی برای مبارزه با فساد را آغاز کرد اما بسترهای فساد در همه عرصه ها مختلف ارکان کشور باید جمع شود.
وی اضافه کرد: امروز مصادف با سالروز حمله اتمی آمریکا به ژاپن در جنگ دوم جهانی است که در دو نوبت به شهرهای ناکازاکی و هیروشیما حمله کرد و ۲۲۰ هزار انسان از بین رفتند که فقط در یک مورد ۱۰۰ هزار نفر انسان در یک جا جان خود را از دست دادند.
امام جمعه یاسوج گفت: این کار آمریکای جهانخوار است که مدعی حقوق بشر و جلوگیری از سلاح‌های کشتار جمعی بوده اما خود در رأس همه جنایتکاران قرار دارد.
حجت الاسلام حسینی به ۱۷ مرداد روز خبرنگار نیز اشاره کرد و افزود: از تلاشهای خبرنگاران که پلی میان مردم و مسئولان هستند و مشکلات مردم را بیان می کنند قدردانی می‌کنم.
وی ادامه داد: خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی و در استان در مسیر مصالح و منافع کشور قدم برداشته و قلم می‌زنند که در همه امور مشهود است.
خطیب جمعه یاسوج به روز شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: داعش در صدد نابود کردن همه کشورهای محور مقاومت بود و زیرساخت‌های بسیاری را در سوریه و عراق نابود کرد.
وی بیان کرد: این گروهک کاملا در اختیار استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل بود و سوریه آن کشور ثروتمند و زیبا را نابود کردند و قرار بود سنگر به سنگر در آخرین مرحله، کشور ایران اسلامی را نیز هدف قرار دهند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: آنها در صورتی که بر کشور ما چیره می‌شدند اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناختند و به هیچ کسی رحم نمی کردند.
خطیب جمعه شهر سوق نیز امروز با اشاره به تنفیذ رئیس جمهور منتخب گفت: مقام معظم رهبری با اشاره به به توانمندی‌های آشکار و نهفته ملت بخصوص جوانان، مهم‌ترین وظیفه مسئولان را در توانمندسازی و به میدان آوردن توانایی های ملت ایران دانستند.
حجت‌الاسلام کیانی بیان کرد: در مواجهه با غرب هیچ راهی جز گفتمان مقاومت و بازدارندگی همه جانبه وجود ندارد، با این گفتمان می‌توانیم با دست پر و برگ برنده سر میز مذاکره بنشینیم، که استقرار دولت سیزدهم این امید را به ما می‌دهد.
خطیب جمعه سوق در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی گفت: مجلس دنبال فیلتر واتساپ و اینستاگرام نیست و اگر طرح ابهام دارد باید اصلاح شود. انتظار می رود که طرح‌های این چنینی که موج رسانه‌ای ایجاد می‌کند، پیوست رسانه‌ای برای اقناع افکار عمومی داشته باشد.
امام جمعه سوق با اشاره به در پیش بودن ماه محرم گفت: هیأت‌های مذهبی مجالس عزاداری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند و تابع ستاد مقابله با کرونا باشند.
حجت الاسلام کیانی با اشاره به روز ۱۸ مرداد سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، گفت: شهدای مدافع حرم الگوهای بصیرت هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمن
Iran, Islamic Republic of
باش چشم
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1