تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۳۷۵۷۷
در شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد می گذرد؟

تغییر ناگهانی در شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد / احسانی: به خاطر یک اظهارنظر عزل شدم / مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد لیسانس حقوق از دانشگاه علمی کاربردی دارد! / آیا انتخاب «برخه» بر اساس فراخوان وزارت نیرو صورت گرفت؟

۱۲۶
۱۲
تغییر ناگهانی در شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد / احسانی: به خاطر یک اظهارنظر عزل شدم / مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد لیسانس حقوق از دانشگاه علمی کاربردی  دارد! / آیا انتخاب «برخه» بر اساس فراخوان وزارت نیرو صورت گرفت؟
کبنا ؛مدیریت هر سازمان و نهادی، جزو بالاترین و عالی‌ترین مقام در اداره است و قطعاً افرادی که در این سمت قرار می‌گیرند باید بر اساس شایستگی و سالها تلاش بتوانند به این مقام دست بیابند، از طرفی به عنوان یک مدیر بر همه مسائل حوزه مدیریتی خود اشراف داشته و بتوانند تدبیر لازم را به خرج دهند. در اواخر هر دولتی آهنگ تغییرات مدیریتی زده می‌شود و در این بین مشخص نیست که چه بده بستان‌های سیاسی صورت می‌گیرد و چه اتفاقاتی می‌افتد.  معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هفته‌های اخیر گذشته نسبت به تغییرات مدیریتی در روزهای آخر دولت انتقاد کرد. او همچنین در چند روز گذشته نسبت به عدم شایستگی برخی از مدیران انتقاد کرده و گفت: «بنده شخصاً با انتخاب مدیران کلنجار رفتم، یک مدیر در درجه اول باید کارشناس باشد. در همین استان مدیرانی هستند که به دلیل فشارهای جانبی مدیرند، مدیری که هیچگونه تخصصی نسبت به کار خود ندارد.»، بطور کلی در غالب موارد انتخاب مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون پشتیبانی سیاسیون امکان ندارد. با این حال انتظار می‌رود عدالت و انصاف و شایستگی در انتصاب مدیران درنظر گرفته شود بخصوص وقتی اداره و سازمانی برای پست‌های مدیریتی خود فراخوان می زند و ادعای شایسته سالاری دارد. وقتی چنین ادعایی می‌شود ولی در پشت پرده اتفاقاتی می افتد که شفافیت در انتخاب مدیر را زیر سؤال می‌برد، قطعاً نگاه مردم نسبت به آن سازمان بدبینانه می‌شود.
از جمله اینکه وزارت نیرو در دوره اردکانیان، برای تعیین مدیران خود تغییر رویه‌ای داده که اساس این تغییر رویه نیز این بود که افراد شایسته و توانمند بر اساس فراخوان وزارت نیرو، رزومه کاری، طی کردن مصاحبه‌های کاری برای پست‌های مدیریتی و مدیرعاملی انتخاب شوند. با این حال گویا اداره کل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد نه بر اساس ضوابط فراخوان بلکه با استفاده از حمایت و پشتیانی اشخاص به سمت مدیرعاملی رسیده است.
اسفندیار برخه با مدرک کارشناسی حقوق دانشگاه علمی کاربردی، فوق دیپلمی بهداشت محیط، 9 سال سابقه مدیریتی در شهرستان کهگیلویه (2 سال معاون امور آبفا شهرستان کهگیلویه، 4 سال رئیس اداره آبفا کهگیلویه، 3 سال شهردار دهدشت)، به عنوان مدیرعامل منصوب شده است.
این در حالی است که در فراخوان مدیرعاملی برای آبفا از شرایط لازم برای این پست مدیریتی  دارا بودن مدرک تحصیلی (حداقل کارشناسی) در یکی از رشته‌های تحصیلی مرتبط،  دارا بودن حداقل 15 سال سابقه خدمت مرتبط در بخش‌های آب و فاضلاب و آب،  برخورداری از حداقل 10 سال سابقه مدیریتی در سطوح مدیریت میانی، معاونت و هیئت‌مدیره شرکت‌های آب و فاضلاب و یا هم‌تراز در سایر شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.
در یکی از شروط، برخه لیسانس مرتبط با بخش آب و فاضلاب را ندارد، همچنین در شرط دیگر نیز، او 10 سال سابقه مدیریتی ندارد. همچنین او در دوره مدیریتی خود به عنوان شهردار دهدشت به دلیل مدیریت ضعیف با انتقادات بسیاری مواجه و با استیضاح روبرو شد که در نهایت استعفای خود را نوشت.
معاون برنامه ریزی سابق شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص می‌گوید: بنده به دلیل اینکه در یک گروه هم اندیشی فضای مجازی از مدیرعامل انتقاد کردم، اینکه به من بگویند پست بنده را به فرد دیگری دادند و معارفه را نیز انجام دادند و بعد از آن من خبردار شدم.
اشرف احسانی در پاسخ به اینکه «انتقاد شما از مدیرعامل چه چیزی بوده» گفت: ایشان در طول مدیریت خود، اصلاً در اداره حضور ندارد، اداره را معاونان و افراد دیگری اداره می‌کنند، وقتی ایشان لیسانس حقوق از دانشگاه علمی کاربردی دارد و با حمایت فرد دیگری مدیرعامل شده است قطعاً مدیریت نمی‌کند.
وی افزود: چند ماه است که برخی از شهرستان‌ها مشکل دریافت حقوق دارند، 6 ماه است نیروهای حجمی و طرحی حقوق دریافت نکرده‌اند، علیرغم وعده‌ها به آبدارها پولی ندادند، تنها حقوقی که به آبدارها داده شد از زمان آقای پاسره اخذ شده بود.
وی گفت: عمدتاً در مأموریت به شهر دهدشت به سر می‌برند، بخصوص در آخر هفته‌ها. بدون اینکه با تهران هماهنگی کنند بنده که معاون برنامه ریزی شرکت هستم، به خاطر یک انتقاد عزل کرده‌اند. از طرفی من و ایشان هر دو برای مدیرعاملی مصاحبه دادیم ولی ایشان شرایط مصاحبه برای مدیرعاملی را نداشت و با حمایت و پشتیبانی پست مدیرعاملی را گرفت.
احسانی اظهار کرد: چرا بدون اینکه به من بگویند پست معاونت بنده را به فرد دیگری داده‌اند، بنده درخواست انتقالی به استان البرز دادم ولی در حوزه کاری خودم بطور جدی مشغول به کار بودم و در حال تدقیق موافقتنامه ملی در سامانه جامع بودجه بوده‌ام، چرا و به چه دلیلی بنده را تغییر داده‌اند، بدون اینکه به بنده بگویند.
وی با بیان اینکه اولین معاون مدیرعامل در استان هستم، افزود: من وظیفه‌ام را انجام داده‌ام، وجدان کاری داشته‌ام و برایم مهم بوده کارم را انجام دهم، هیچ گاه برای پست و مقام بالاتر کار نکردم، همه اهل فن که در استان بنده را می‌شناسند می‌توانید بپرسید که بنده توانایی و توانمندی دارم.
وی گفت: الان در این سازمان شرایط به گونه‌ای است که می‌خواهند نیروهای مدیریت پیشین را تغییر دهند.
با وجود این مسائل، برخه اول تیرماه حکم مدیرعاملی خود را دریافت کرد، هر چند که گفته می‌شود مشخص نیست دولت آینده چه تغییراتی در رده مدیران خود می‌دهد، اما انتظار می‌رود بدون جناح بندی‌های سیاسی و جناحی و پشتیبانی و رانت‌ها، افرادی مدیر شوند که شایستگی لازم را دارند. ولی فقط یک موضوع جای سؤال دارد اینکه آیا در شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افرادی که شایسته پست مدیریت باشند و مدرک مرتبط، مدارج عالی فوق لیسانس و دکتری و سابقه کاری و تجربه داشته باشند وجود ندارد؟
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سلام اولا برخه ضعیف ترین شهردار دهدشت با عملکرد حدود ۵ در صد در دهدشت که دیر عزل سد و ایشون اصلاح طلب است و حتما تا آبان ماه عزل است غصه نخور مملکت دارد سرو صاحب دار میشود ایشان ناتوان است.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
مدیر لایقی هست برخه
دهدشت میرزا بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
برخی فقط و فقط رو تعصبات طایفه ای و با لابی توسط منطقیان شهردار دهدشت شد و این سه سال به پای مهره سوخته اصلاحات( البته اصلاحاتی دیه نیسی) نوشته شده و مردم پی ایشان بردند ، بعد برخی با حمایت از نماینده کنونی مدیر عامل شد...حالا تخصص به کنار در حیطه مدیر عاملیش...یک حقوقدان حداقل باید بتواند حرف بزند ، ..ما که دیگه به این چیزا عادت کردیم..موحد ، منطقیان ، هدایت‌خواه، حسینی ، تاجگردون ، سید باقر ، زارعی همه سر وته یک کرباسن..البته تاجگردون منهای قومیتگرائی تنها نماینده قابل و متخصص در طول تاریخ استان بوده..
قدرت حسینی ، حسینی استاندار اسبق ، هدایت‌خواه بزرگواری، معلم معارف و قرآن و ... بودند
ایخدا موحد با ششم ابتدایی به کجا رسید ، گپ سیم نیا
بهرام تاجگردون معلم زیست
از همه بدتر نجفی نماینده کهگیلویه در اوایل انقلاب..خل من سر ایما
نمیدونم عدل هاشمی با مدرکی که براش پا تو دانشگاه آزاد بهبهان نگذاشت..کریمیان ،، مرحوم نبی زاده،،و........
پس با این تفاسیر از بی عرضه گی اول خود بنده بوده و بعد جمیع مردم استان
یا حق
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
هزاران رحمت به شیر که خوردی
به پاس عملکرد افتضاحی که در شهرداری دهدشت داشتند ارتقای پست دادند.
واقعیت تلخ
Iran, Islamic Republic of
برخه زمانی شهردار دهدشت بود تمام بودجه شهرداری صرف عمران و آبادی اطراف خروجی شهر می کرد.در صورتی وسط شهر بوی حاصل از و فرسوده بودن کانال ها شهر برداشته بود.
ضعیف ترین شورای که شهر دهدشت داشت دوره قبل بود هیچ استقلالی از خودشون نداشتند تصميم گیرنده آقای منطقیان بود.
برخه مدرک بهداشت دارد اما توانایی مدیریت هم ندارد.سابقه اش اینو می گویید.
امیدوارم آقای مهندس تابش نژاد از گذشته مدیران ضعیف شهرداری درس گرفته باشه....
راد
Iran, Islamic Republic of
شایسته سالاری یعنی همین توانابودهرکه دارابود بده بستان دراین اشفته بازار
منطقیان
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا بیان کردین
طلا
Iran, Islamic Republic of
لطفا در خصوص درصد جانبازی وچگونگی میزان درصد جانبازی. سازمان ها ونها های نظارتی من جمله اطلاعات سپاه وسازمان اطلاعات ورود کنن.در شرکت آبفا افراد زیادی ..حاضرم گفته خود را اثبات کنم
همکار آبفا
Romania
سلام واقعا دمش گرم آقای برخه باید زودتر عزلش می‌کرد خیلی ضعیف در حوزه کاری خودش جالب اینکه تمام وقت خودش ماموریت به سازمان برنامه بودجه استان هست ما که خانم احسانی را نمیبینیم حالا اونجا پیگیر چی هست ....اونوقت حقوق هم که عقب میفته یادش مدیره وظیفه پیگیری خودش هست نه مدیر عامل
قلی
Iran, Islamic Republic of
با منطق منطقیان ها می‌شود هر کاری کرد😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
Ok
Iran, Islamic Republic of
مثلا یه مدیر نام ببرید که مدرک همراه تخصص داشته خط و جناح هردوجناح
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما خانم احسانی
سپهداری
Iran, Islamic Republic of
در هیج جای دنیا این کار پست و مذموم بخصوص در بخش مدیریتی انجام نمیشه.
مایوس کننده و ناامید کننده است.
فرجپور
Iran, Islamic Republic of
ایشون ماشاالله شهردار اصلاحات بود و شهر دهدشت را نابود کرد و سپس بعلت .....از کار عزل شد.
سپس شد مدید عامل اصولگرا و بخش آب را به نابودی کشاند
مطمئن باشید در دولت رئیسی یه جای دیگرو مثل نفت و یا علوم پزشکی و ...را نابود خواهد کرد
بوق
Iran, Islamic Republic of

اگه برخه بشه رئیس دانشگاه یاسوج تعجب نکنید.
قاشق مستان
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل اگه ایشون ایقدر پارتی قوی دارند یا مدیر قوی هستند ایشون را بزارید استاندار تا استان را آباد کنند
خواننده
Iran, Islamic Republic of
من یقین دارم ان سرکار خانم اگر خودش عزل ننی شد اصلا چنین صخبت هایی نمی کرد ، پس جرم شما هم چون منفعیت شخصی مد نظر بود از مشکلاتی که گفته ای کتر نیست.
Romania
خواستيد صداي ضبط شده روز مصاحبه مديرعاملي رو بفرستم كه گفتم ايشون صلاحيت مديري رو نداره گفتم من نيومدم اينجا مديرعامل شم اومدم بگم وضعيت شركت خرابتر از اون چيزي كه شما ميفرماييد
Romania
. ميتونيد تشريف بياريد تا فايل صوتي روز مصاحبه مديرعاملي براتون بذارم يا از خود اقاي برخه سوال كنيد بگيد چن بار بهش گفتم حالا كه تخصص نداري فقط لطفا درست مديريت كن تاكمكت كنيم متاسفانه همون هم نداشت
ايثارگر
Romania
باسلام خدمت كليه دوستان
خودش هم ميدونست توانايي و تخصص اينكار رو نداره و ميدونست چن ماهي بيشتر نيست اومد تا از مزايا استفاده كنه و پست همترازي بگيره و بازنشست شه، اما جهت اطلاع دستگاههاي نظارتي / لطفا ورود پيدا كنيد و ته و تو قضيه رو كنيد و اگه واقعا صحت داشته باشه تمامي مزاياي دريافتي رو ازشون كسر كنيد،
متین
Iran, Islamic Republic of
البته اگه مدرک تعدادی از همکاران آبفا ایراد قانونی نداشته باشه،از همینجا از فرماندهی اطلاعات سپاه واداره اطلاعات خواهش میکنیم مدارک افرادی که در این شرکت مسئولیت دارند ماهرانه استعلام شود
طلا
Iran, Islamic Republic of
دستگاه های نظارتی خواهش میکنم مدارک/ بعضی از کارکنان آب وفاضلاب شهری استعلام بشه تا جعلی بودن آنها برای اثبات بشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیر بی لیاقتی هست
تمام حرف های این خانم درسته
یارقلی
Romania
ایشون که مدیر لایقی نیست ولی خانم احسانی هم قیتی نبود که پاسره گذاشتش معاون. البته کارشناس خوبیه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اکثر مدیران ما همینطوری انتخاب میشوند و انتخاب مدیران براساس شایسته سالاری و مدرک مرتبط نیستند و همین موضوع باعث شده است که عدم توانایی یک مدیر در شغل غیر مرتبط باعث تزلزل اداری و همچنین نارضایتی های کلان مردمی شود
Iran, Islamic Republic of
بله جناب افراد زیاد بودند اما در دولت تدبیر وناامید مدرک و شایسته سالاری معنایی نداشت شما تازه فهمیدید
آگاه
United States
سلام برسایت کبنا نیوزخانم احسانی اولا حرفهای شما انتقادنبودوکلا توهین بودثانیا ۱ سال جناب برخه قائم مقام شرکت آبفااستان بودن که میشه ۱۰ سال سابقه نه ۹ سال درخصوص نیروهای مدیریت پیشین همیشه همینطوربوده آیا مدیریت پیشین ازنگهبان تا معاونین روعوض نکردن درخصوص حقوق آبداراهم جناب برخه ازبانک مجبورشدوام بگیره براحقوق آبداران
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف کبنا
برکه اصلا شرکت نمیاد
Iran, Islamic Republic of
خدایی اگر دولت/مدیر نمیشد
Iran, Islamic Republic of
خیلی عجیب بود بیشتر مدیران دولتی که اساس کار خراب است ومتخصص وبا سواد نیستند که یعنی قساد زا
Iran, Islamic Republic of
خانم احسانی یه دست گردن از برخه بالاتر است خدا می داند برخه تخصصی ندارد و شضرکت را نابود می کند
یارقلی
Romania
خانم احسانی فقط خوب قار و قیر میکنه
علی
Iran, Islamic Republic of
کسی که از خودش تعریف کنه باید دانست که هیچی نیست در عمل.اگر توانمند بودید عزل نمیشدید در هر شرایطی
Iran, Islamic Republic of
استاندار و معاون عمرانی و نمایندگان باید جوابگوی این انتخاب باشند چون نتیجه اریابی فراخواناشخاص دیگری بودند کارمندان در این ماه شصت درصد حقوق خود را دریافت کردند بعض کارمندان همبه دلیل عدم وجود نقدینگی حنوز حقوق خود را دریافت نکرده اند. حقوق عقب مانده آبداران در سال گذشته با اخذ 4 میلیلرد تومان وام که ماهیانه 300 میلیون تومان قسط آن داره عقب می افتد پرداخت شد در سال جاری هم حقوق نگرفته اند
حمید
Iran, Islamic Republic of
زمانی که نیروهای شرکتی روستایی را بیرون میکردید میگفتید که تعدیل نیرو هست در صورتی که نیروهای شرکتی شهری هنوزم مشغول به کار هستند.حالا که دست روی مدیران روستایی گذاشتند بهتون برخورده؟واقع بین بشید چون چوب خدا صدا ندارد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یک جا در متن گفته من و برخه گزینه های مدیرعاملی شدیم و برخه با پشتوانه شد مدیر عامل.جای دبگر نوشته من دنبال پست و مقام نبوده و نیستم.اگر نبودی پس چرا گزینه مدیرعاملی شدی.معلومه دلت پره که برداشتنت
چرام
Iran, Islamic Republic of
خانم محترم شما خودتون با لابی و رانت فلان نماینده پست گرفتید درحالی که لایق تر وتوانمندتر ازشما بسیاربودند
Iran, Islamic Republic of
زد وبند معاون عمرانی باعث متلاشی شدن آب وفاضلاب استان شده ومهمتر از آن باعث از هم پاشیدن کانون خانواده کارکنان آب وفاضلاب گردیده است هیچ مسئولی هم اراده نظارت ندارد
جابرسیتی
Iran, Islamic Republic of
مدرک بهداشتی که ابتدایی ترین وظیفه شهرداری تمیز کردن جدول ناتوان بود چون با رانت اومده بود
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی واقعا جای تاسف است از اینکه معمولا بعد از تغییر مدیریت تا مدتها یک سازمان چابکتر و شکوفاتر می شود اما این امر مهم در شرکت آبفا محقق نشد و وضعیت حقوق و مزایای پرسنل افتضاح شده است . وضعیت بی آبی مشترکین در شهر و روستا ها دوچندان شده خبر نگار از ایشان میپرسد که قطعی اب زیاد است ایشان می گویی ما اب زیاد داریم و می خواهیم شهرک های صنعتی را اب بدهیم اقای استاندار و معاون عمرانی و نمایندگان می بایست جوابگو باشند رچون در فرایند فراخوان دخالت کردند
مرد میدان
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهرم .ناراحت نباش .اینجا سرزمین شایستگان نیست .عمری است نالایقان بر مسند های اداری تکیه زده اند ...امانت را له اهلش نمیسپارند قوم ایران زمین
Iran, Islamic Republic of
فرمایشات در برنامه هفته گذشته صدا و سیما را انهایی که مشاهده کردهاند خیلی تاسف خورده اند که چرا ایشان شده مدیر یک شرکت فنی مهندسی /؟؟؟؟؟ مسئولین استانی باید پاسخگو باشند؟ اگر فرار است یک مدیر علاوه بر تعهد تخصص نداشته باشد پس چرا پول هنگفتی از این مملکت صرف آموزش عالی میشود کسی که دئر شرکت آّ و فاضلاب می خواهد وظیف را انجام دهد می بایست علم هیدرو لیک بلد باشد
Romania
وقتی مناصب دولتی توسط افراد متخصص پر وانبو د فاتحه او دولت خونده یه..
Iran, Islamic Republic of
این فقط استاندار با معاونت عمرانی جناب حاجی زاده که از دوستان دوره مدرسه آقای برخه بوده در وحله اول و بعدش هم خیانت نمایندگان مجلس بوده که الان پرسنل شرکت آب و فاضلاب نمی تونن حتی نصف حقوقشون را سر ماه بگیرند
لیلا اوتادی
Iran, Islamic Republic of
برخه شهردار نمونه کشوری بودند اگه از آخر در نظر بگیریم ایشون اول بودند.
ایت
Iran, Islamic Republic of
اقا جان خودتان معنی کلمه برخه چیست؟؟
ایت
Iran, Islamic Republic of
برخه . [ ب َ خ َ / خ ِ ] (اِ) پاره و حصه و بهره . (برهان ) (انجمن آرا). حصه و قسمت . قسمت . (انجمن آرا). کسر. جزوی از کل . (برهان ) (انجمن آرا) (آنندراج ). برخ . (انجمن آرا) (آنندراج ) :
از چرخ برخه برخه سعادت بجانش باد
از عرش جمله جمله ز احسان کردگار.
عسجدی .


زان برخه برخه برخه برجان او زسعد
زان جمله جمله جمله مر او را زبخت یار.


خودم پیدا کردم
Romania
آقای استاندار زمانی که رئیس آب وفاضلاب کشور صراحتا به شما اعلام نمود که توان وصلاحیت مدیریت را ندارد وشما اعلام کردید که مجبوری به پیشنهاد معاونت عمرانی عمل کنید حالا در پیشگاه خداوند متعال وکارکنا ن مفلوک آب وفاضلاب پاسخگو باشید
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی ما کارکنان شرکت آب و فاضلاب جلوی زن و بچه هایمان بخاطر عدم پرداخت حقوق و مزایایمان شرمنده شده ایم و به ناچار از طریق دیگری عمرا و معاش می کنیم
کا فلا
Iran, Islamic Republic of
آخی اگر دردمو یکی بیی چه بیی بقیش هم همی مشکل دارن منه لاشو هه که دیپلم هم نیاره آدم منه ای شهر مسئول که یه درسش نمره کمتر از ده ایاورد همه درسش ایسو وش بگی ایگو مو ویچو خلیفه در بغداداکثر مسئولین یه املا کلاس اولی و شو بگو وا مدیر ایرسانیل تا تا بیونی هر که هر روز یه رنگی داره ککایل تقسیمن یکی راس یکی چپ القصه......یقین خودبخوان
ابفا
Iran, Islamic Republic of
به والله برخه مال این پست نبود
ایرانی
Iran, Islamic Republic of

لیسانس حقوق دانشگاه علمی کاربردی
اخ و بخت عسکر
خدا هر کی خیانت ایکنه خت با عدلت باش برخورد کو نه با فضلت
محمد
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی مقصر جمعیت غالب مردم هستند
چون خود مردم اند که نماینده ها رو انتخاب می کنند و نماینده ها هم .......(البته مدیریت کلان هم مقصر هست بخاطر .......)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
به مدیر عاملی میخوره
Iran, Islamic Republic of
عجب مدیری
حالا فهمیدیم چرا واقعا بحران آب داریم
Iran, Islamic Republic of
همونی نیست که یه مدت کل سایت هم و رسانه ها روش بحث داشتن و دهدشت رو مث شیر بهم ریخته بود و شهرداری تعطیل
یا حضرت عباس یعنی آب شهر ما هم باید مث جریان شهرداری دهدشت بشه
Iran, Islamic Republic of
چه کت و شلواری چه کفشی
Iran, Islamic Republic of
شما که بخاطر فامیل بودن با نماینده قبلی پست معاونی گرفتید ادعای شایسته سالاری نکنید
Iran, Islamic Republic of

این حرکت چی بود دیگه مسئولین مربوطه چرا اقدام نمیکنن این مدیران را در نظام جمهوری اسلامی بهش میگیم مدیریت بدرد مدیریت نمیخوره
Romania
اشتباه ميكنيد ايشون اصلا نسبتي با نماينده قبلي نداره ايشون طيبي اون احساني فاميل نماينده قبلي نسبتي باهم ندارن
Iran, Islamic Republic of
الان دیگه شاهکار کرد بقول خودش مدیره دیگه واقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیریتشون اینجوریه وضعیت آب هم باید اینجوری باشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
برخه رو تمام شهرداران ضعیف دهدشت سفید کرد
Iran, Islamic Republic of
دیگه قلبم نمیزنه اب بخورم وقتس این مدیر اب استان
حقگو
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم احسانی خداقوت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این جرات و جسارت در بیان حقایق، یک نفر پیدا شد ،اونم یک شیر زن ، که بگه چقدررر مسیول بی کفایت و بی سواد ، با پشتوانه در این استان وجود داره ، مدیری در یک دستگاه و محموعه بزرگ ، با مدرک حقوق و غیر مزتبط با مهندسی آب
مزروع
Romania
برخه که مدیریت نداره اما خانم احسانی هم چیزی بیشتر از ایشون نداره .
Iran, Islamic Republic of
در اول که نمیشه دکتر پاسره را با برخه مقایسه کرد من به جرات قسم ایخرم که خانم احسانی اداره را میونه بچرخونه واقعا خانم بزرگ با شخصیت کاردان
محمود
Romania
پاسره شرکت ابفا رو نابود کرد با اون نظرات وسیاست پوپولیستی که داشت و تمام خط و خطوط رو از همین خانوم می گرفت.
Sa
Iran, Islamic Republic of

حیف نبو
درود بر شرفت خ احسانی
ابدار
Iran, Islamic Republic of
سلام بر تیم پرتلاش کبنا/ابتدا هر تغییری در هر سیستمی عادی هست. واین که نماینده ای یا مدیرکلی بخواهد نیروهای همفکر خود رو رشد بده بسیار طبیعی//سرکار خانم احسانی نزدیک به 15نفر در فراخوان شرکت کردن شما هم یکی//اما در نهایت سه نفر از نیروهای اقای موحد و یک نفر غیربومی با حمایت تیم استانداری دعوت به مصاحبه شدن.و در نهایت اقای برخه که از نیروهانی ثابت قدم و راستین جریان اصلاحات هست با تلاش فراوان توانست همراهی و پشتیبانی لازم رو بدست بیاره...در حال حاضر هر سه مدیرکل وزارت نیرو در استان از نیروهای نزدیک به حاج اقا موحد سناتور بزرگ هست//کل موضوع همین هس و تمام
Iran, Islamic Republic of
برکه اصول اولیه شرکت در فراخوان رو نداشت اصلا ورودش به چرخه منطقی نبوده، نه رشتش مرتبط بود و نه اون زمان مدیریت لازم رو راست و این یعنی فراخوان کشک بوده
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره . مسئولیت و مدیریت در اسلام به معنای وسیله‌ی کاسبی و طعمه نیست، امانتی است که فرد متعهد می‌شود در جهت خدمت به مردم و اهداف الهی فعالیت کند. توانایی و صلاحیت مدیریت از مؤلفه‌های تعیین‌کننده است.متاسفانه بعد از انتخابات تو استان ما مثل بقالی نماینده ای که قبول شده باید جوابگوی جمع کردن آراء طوایف مختلف باشه و نمونش میشه همین که مدیریت هیچ سنخیتی با مدرک و توانایی فرد نداره.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
لیسانس حقوق از دانشگاه علمی کاربردی و رئیس آب و فاضلاب استان اوج فاجعه است یعنی یک نفر مدرک مرتبط با آب و فاضلاب در استان و بیرون از استان وجود نداشت؟
حیدر
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی

مثل این است که یک معلم فوق تخصص جراحی مغز شود.
آذر
Iran, Islamic Republic of
اظهار نظر نکردی بلکه توهین کردی
ادب چیز خوبیه
پیاماتو بفرستم تا دستت رو بشه
Romania
بفرست يا خودم بفرستم
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
فعلا گریه نکن تا بعد ببینیم خدا چه میخواد
خیلی هم کاربلدنیست خیلی ازخودت تعریف نکن ماکه خوب میشناسیمت
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
حقیقت تلخ استان ما همین مدیران ناتوان هستند، ؟! متاسفانه دلیل عقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد در همین انتصابات بی محتوا است، درود بر این خانم ،
Iran, Islamic Republic of
مگه اونایی ک فوق تخصص مغز تدریس دارند معلم نیستن
متاسفم برای جامعه ای ک معلمش را این گونه نقد می کند
درد را از هر طرف بخوانیددرد است
حیدر
Iran, Islamic Republic of
ببخشید بد برداشت کردید
اگر به معلمی علاقه دارید لااقل متن رو قشنگ آنالیز کنید بعد برداشتتان را اعلام کنید
کار اجرایی عمل جراحی متخصص خودش را می خواهد
یک معلم نمیتواند عمل جراحی مغز انجام دهد ولی شغلش بهترین دردنیا می باشد اگر براصول معلمی یعنی آموزش وپرورش تسلط وتعهدداشته باشد.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
عندالله پاسره خطا نداشت.
دفاع باید بی طرفانه باشد.اول فکر کنید ودر اینترنت سرچ کنید ببینید کاربرد رشته بهداشت محیط چیست.؟
برخه رشته اولش بهداشت محیطه ومطابق با منسب آب وفاضلاب وکیفیت آب هست.اشکالش کجاست.
سابقه مدیریتی هم دارد در آب وفاضلاب .
لیسانس حقوق هم برای تکمیل وشناخت هر مدیری در مجامع وامور مناقصات ومزایده ها کاربرد داد.
محمدزمان
Romania
پاسره کلاً خطا بود فقط شانسش این بود که بودجه مفت دولت دم دستش بود و حراج می کرد
محمود بوستان گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
بدون از هر اغراقی مهندس طهماسب گودرزی الحق و انصاف جایگاهی در وزرات دارد.استان ما فقط فرصت سوزی و از بین بردن نخبه ها هست.
همکار
Iran, Islamic Republic of
خانم احسانی زیاد خودت را بزرگ نکن ، بدبختی و فلاکت اب و فاضلاب از زمان صدارت شما و دوستانت شروع شده حالا طلب کار هم شدی .
عملکرد شما برای پیشبرد اهداف شرکت چه بود .
سواد شما کجا بود . . مگه قرار هست شما مادام العمر معاون باشی . مگه معاونت برنامه ریزی زمان شما کلا تعطیل نبود . کدام موافقت نامه ، کدام بودجه .....
طلا
Iran, Islamic Republic of
تو معلوم کی هستی که این همه نگرانی،خانم احسانی کارنامه درخشانی داره که هیچ کدومتون ندارین.برات متاسفم معاون قبلی
ح
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه
جناح بندی
اقای منطقیان ار برخه حمایت کردن شد شهردار دهدشت
ضعیف ترین شهردار از اول انقلاب تا الان
بعدش در انتخابات از اقای موحد حمایت کرد
موحد هم از برخه شئ مدیرعامل
علی برکت االله
Iran, Islamic Republic of
دود چنین انتخابی هم باید به چشم مردم برود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوستان سلام
مهندس برخه مدیر قابلی است
به جرات بهتون بگم تنها کسی هست که داره تو روی نیروهای سست وبی عرضه ایستاده. ایشون نیروی کارآمدی هست ..عجله نکنید مشکلات از زمان پاسره بود. آبدران. شکستگی لوله ها نبود مدیریت فاضلاب شهری زمان دکتر
خلاصه دکتر پاسره فقز مدرک دکترا گرفته بود اون هم با سهمیه
مهندس برخه را حمایت کنید ایشون داره آدمهای ضعیف وبدرد نخور را قلع وقم میکنه.
جوان جویای کار
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم احسانی
بنده فوق لیسانس مهندس عمران آب وفاضلاب هستم
.هیچ گونه بار علمی نداشت ولی مدرک دکترا داشت.ومن در جریان مشکلات در زمان ایشون بودم اون موقع کسی به دکتر پاسره اعتراضی نداشت
حالا که برخه داره پاکسازی میکنه زبون درآوردید.
یه کم تو کارت دقت کن
ع.یزدانی آبفای کشور
Iran, Islamic Republic of
سلام مهندس برخه
شما مدیر یک اداره حیاتی وبهداشتی هستید..
خواهشا صبور باشید.کارمندان را هدایت کنید
و ازجنجال رسانه ای دور شوید
از خانم احسانی خواهش دارم مشکلات استان ومردم زیاده
بیشتر به فکر حل مشکلات باشید نه فرافکنی
عد ه ای دارند سو استفاده میکنند
بهتره باهم آشتی کنید
ح
Iran, Islamic Republic of
چطوره خودت هدایت کنه
حرف زدن بلد نیستی
کارمندان را راهنمایی کن
عجب ادمی باسوادی
دهدشتي
Romania
بوبو بوم يعني شهردار دهدشت مدركش ليسانس حقوق از دانشگاه علمي كاربردي بي، خدا به داد اب و فاضلاب برسه، شيرديت حلالت خانم كه واقعيت سي ما گفتي
Iran, Islamic Republic of
موحد نیومده شروع به کارها و پست های شخصی کرد شما کارهای عمرانی و عمومی را رها کرده ایدوباز هم دنبال کارهای شخصی افتاده اید
Iran, Islamic Republic of
کارشناس حقوق را میذارن راس شرکت ابفای استان و بعد انتظار پیشرفت و برنامه ریزی و خروج از محرومیت را هم داریم!.!!!!!؟؟؟؟
آفتاب
Iran, Islamic Republic of
سلام ما را به روشنفکر برسانید،،
همکار
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرعامل برخه میباشداب فاضلاب استان سهمیه گچسارانه قطعانماینده گچساران باایشان راه نمیاد/ مدیرعامل کمتر ازکارشناسی ارشدنبایدپست مدیرعاملی بگیره
همکار
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرعامل برخه میباشداب فاضلاب استان سهمیه گچسارانه قطعانماینده گچساران باایشان راه نمیادحیفه بشه مدیرعامل کمتر ازکارشناسی ارشدنبایدپست مدیرعاملی بگیره
Iran, Islamic Republic of
موحد بازهم کارهای عمومی را رها کرده فقط دنبال کارهای شخصی وپست دادن به افراد طرفدار خودش است متاسفانه این مسایل باعث جلوگیری از پیشرفت استان شده جناب آقای موحد امکان داره شما در پستهای استان دخالت نکنید چون بااین کارهاتون تاکنون ظربه بزرگی به استان زده اید
همکار
Iran, Islamic Republic of
این خانم به رک گویی معروف است و زیر بار حرف زور نرفته
عملکرد خانم احسانی را از سازمان مدیریت بپرسید
اقای برخه شرایط لازم برای مدیریت مجموعه ای تخصصی مثل آب و فاضلاب را ندارد
باشت گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
سلام
محمود بوستان گوهرگان کی هستی
....؟
گوهرگانی هستی یا نیستی ؟
پرستار
Iran, Islamic Republic of
برخه تنها و تنها به خاطر حمایت از نماینده فعلی کهگیلویه مدیر عامل ابفا شدند ، ایشون ضعیف ترین شهردار تاریخ دهدشت بودند ..
فریاد رس
Romania
یکی بهش برسونه الان ۵ماه از سال گذشته چطور هنوز نیروهای حجم کاری یاهمون حجمی بیمه و حقوق دریافت نکردن نه به بی عدالتی
کا بنگرو
Iran, Islamic Republic of
هم استانی های عزیز سلام به همگی سلام به چهره غبار گرفته استان که این غبار همه به واسطه اشتباه خودمان در انتخابمان می باشد. نا به سامانی های استان و اداراتمان را باید ابتدا از خودمان بدانیم و بعد ربط بدهیم به نماینده و دیگر افراد زیرا همین نمایندگان منتخب خودمان و مدیران منتخب نماینده می باشند حال باید ابتدا به خودمان نفرین کنیم .همین نمایندگان وزرا را تعیین می کنند . وزیر ضعیف نیرو هم منتخب همین نمایندگان می باشند و این وزیر هم جهت انتخاب مدیر عاملی شرکت های آب و فاضلاب طرح فراخوان را اجرا کرد و قبل از جناب آقای برخه آقای پاسره در فراخوان به مدیر عاملی شرکت انتخاب شد و با مدیریت ضغیف شرکت را به ورطه نابودی کشید د مدیران همان آقای پاسره اند پس چرا از عمل کرد ضعیف پاسره نگفتند. هم در آب و فاضلاب روستایی و هم در آب و فاضلاب استان مدیر وقت بودند. پس اگر لایق بودند چرا در زمان مدیریت آن ها شرکت نابود شد .حال در فراخوان بعدی با حمایت های نا صحیح قرعه به نام آقای برخه افتاد . مردم شریف سؤال اینجاست اگر این نمایندگان در انتخاب مدیران دخالت نا بجا نداشته باشند بدانید که حداقل تعدادی از مدیران استان بین افراد لایق انتخاب می شوند و سرگذشتمان این نبود . بدانید که افراد لایق به واسطه بی عدالتی های اداری خانه نشین شده اند . اگر انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و پاک دستی صورت بگیرد مطمئن باشید که وضع ما این نبود پس نتیجه همه این نا با سامانی ها به خودمان بر می گردد کمی تأمل در گذشته خود این مسئله را به اثبات می رساند .
غریبه
Iran, Islamic Republic of
.. آبداران عزیز را که چند ماه حقوق نگرفته بودند تحریک نمود تا علیه آقای پاسره تجمع کنند هرچند آقای پاسره یک فقره تسهیلات بانکی جهت پرداخت مطالبات ایشان از بانک صادرات گرفت وقسمتی از مطالبات ایشان را پرداخت نمود ونهایتا با فشلر معاون عمرانی استانداری سرپرست آب وفاضلاب شد و هر روز عصر با یک دستگاه خودروی شماره شخصی...
حق گو
Iran, Islamic Republic of
آبداران که هیچ کاری نمیکنند و حتی از یک متر لوله دریغ نمیکنن
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
با الفبای آب بیگانه است و در جلسه استانداری میزان مصرف سرانه هر شخص در یک روز را 1500 متر مکعب اعلام کرد
همراه قدیمی
Iran, Islamic Republic of
خانم اشرف احسانی تو وپاسره. خدا اسفندیار برخه سر راه تون گذاشت شرکت نابود کردید حالا هم حق به جانب صحبت میکتید
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم احسانی رشته آقای برخه بهداشت محیط هست حالا متن زیر رابخوان کاربرد رشته بهداشت محیط را وبعد قضائت کن وبگو رشته مهندس برخه نامرتبط هست:
رشته بهداشت محیط:
مطالعه مسائل‌ زیست‌ محیطی‌ مثل آب‌، فاضلاب‌، زباله‌، هوا و کنترل‌ بهداشت‌ مواد غذایی‌ بر عهده ی این علم است و این رشته قصد دارد تا دانشجویان‌ی تربیت کند که پس‌ از فارغ‌التحصیلی‌ بتوانند در اجتماعات‌ کوچک‌ قرار بگیرند و بعد از مطالعه‌ و بررسی‌ مشکلات‌ بهداشت‌ منطقه‌ برای رفع‌ مشکلات‌ کاری بکنند، یعنی‌ بتوانند با دادن‌ طرح‌هایی‌ مفید و عملی‌ برای تأمین‌ آب‌ آشامیدنی‌ سالم‌ کمی‌ و کیفی‌، دفع‌ صحیح‌ زباله‌، بهسازی‌ اماکن‌ عمومی‌، مبارزه‌ با حشرات‌ و ناقلین‌ بیماری‌، مردم‌ را در رفع‌ این‌ مشکلات‌ راهنمایی‌ کنند و کمک‌ کنند تا اطلاعات‌ و آمارهای‌ لازم‌ در این موارد جمع آوری‌ و طبقه‌بندی‌ شوند
آتش
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده در باره همون کاردانی محیط زیست/فعلا مهندس دمساز و ‌اکوانیان دارم مثل لاک غلط گیر اصلاح میکنم اما خودشون هم متاسفانه خودخواه واز خود راضی هستند هر چند شهرستان بویراحمد نماینده دهدشتهمثلث برخه،اکوانیانودمسار فوق العاده خطرناکه ومطمئن باشید در آینده نزدیک مسائل اسف باری خواهید شنید ومعاون عمرانی باید پاسخگو باشد.چون هر چه شود دست پخت خودشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سازمانهای امنیتی و بازرسی با توجه به ضعف شدید برخه در مدیریت ورود پیدا کنند که شرکت نابود شده بود و دارد نابودتر می شود
همکار
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشی
اینجانب کارمند شرکت آبفای استان و 13 سال سابقه در این شرکت دارم و با توجه به شناخت کلی که از این سیستم دارم از تک تک کارمندان آب و فاضلاب که سوال شود همه چیز برای افراد مشخص می‌شود این خانم متاسفانه در زمان پاسره که واقعا این شرکت رو همراه با چندتا معاون مثل این خانم ورشکسته و بی اعتبار نمودند بطوریکه تا چند ماه حقوق واریز نشده،...
اردکان
Iran, Islamic Republic of
خانم معاون پست شما نه براساس کیفیت کارتون بوده بلکه بخاطر حسن نظر پاسره بوده و چرا زمانی که مثلا حج رفته بودید و زمانی مرخصی 175ساعت اضافه کار دریافت میکردید شمامدیر کمی بودید، به قولی لچه کهنه در بیابان بودید
محمد
Iran, Islamic Republic of
شریف زاده خیلی بی انصافی!!!!!!!!!!!!!!!
همکار
Iran, Islamic Republic of
کاش جلسه معارفه برخه مثل گذشته در حضور مدعوین و افرادی که حضور داشتن تشکیل میش.اما آقای عباسی معاون قبلی یه مرد به تمام معنا بود
شهریار
Iran, Islamic Republic of
برخه اون قدر پشتش فعلا پره که چند ماهه گزینه روشنفکر رو واسه معاونت تایید نکرده و حکمی نمیزنه
بی کس
Iran, Islamic Republic of
در جواب شهریار عرض کنم مگه نماینده داره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برهان
Iran, Islamic Republic of
بادرود فراوان خدمت همه عزیزان.خدایی اقای برخه توانایی اداره این شرکت ورشکسته هم نداره.سابقه ی قبلش نشون داده ومیده.فقط زد وبند سیاسی شده جایگاه بهش دادن.
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز اطمینان داشته باش آقای برخه به این راحتی پست را از دست نمی دهد.
نمونه : از آقای مومن نسب رسیدگی به شکایات استانداری سوال کنید!!! برای انتخابات ریاست جمهوری چگونه ایشان مسئولیت گرفت از استانداری برای این کار !!!!؟؟؟؟
متین
Iran, Islamic Republic of
درجواب فردی که میگه برخه ماندگاره،خدمتش عرض کنم برخه،اکوانیان و مساز کوتاهه،مگر اینکه بویراحمد نماینده نداشته باشه
Iran, Islamic Republic of
راننده یل استیجاریشون 7 ماهه حقوق نگرفتن برخه هم روزی که اومد حقوق شونه نصف که اصلا یه و درد مدیریت نیخره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مسولان ما هم ازچنین آدم هایی خوششان می آیند جهت سرگرمی نه خدمت به مردم که جای تاسف داره
Iran, Islamic Republic of
عملکرد این سایت هم (کبنا) از برحه بدتراست چون کامنت من را دست کاری کرده نصفه ونیمه کامنت من را انتشار دادهواقعا متاسفم
صمصام
Romania
دقیقا درست هست. اقای برخه ضعف مدیریتی دارد وقطعا در این برهه زمانی. اداره ابفا را رو به سقوط میبرد
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
1