تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۳۶۳۹۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛

۷ مدرسه در شهرستان زلزله زده دنا کلنگ زنی می شود

۰
۷ مدرسه در شهرستان زلزله زده دنا کلنگ زنی می شود
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۵۰۰ واحد مسکن در سی سخت مسقف شده اند.
کیامرث حاجی زاده در ادامه سلسله بازدید های خود از روند احداث و بازسازی منازل در شهر زلزله زده سی سخت امروز از وضعیت منازل مردم بازدید کرد.
پناهی فرماندار دنا، شهامت مدیرکل دفتر شهری استانداری، محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، کاظمی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، رئیس سازمان نظام مهندسی استان، معاونین بنیاد مسکن استان  و جمعی از مسئولان استانی و محلی حاجی زاده را در این بازدید همراهی کردند.
وی در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز پیرو بازدیدهای استاندار و حوزه بازسازی استان از روند احداث و بازسازی منازل در شهر سی سخت بازدید داشتیم.
۵۰۰ واحد مسکن در سی سخت مسقف شده اند
حاجی زاده، خاطر نشان کرد: نشست ها و پیگیری ها براساس برنامه زمان بندی پیش می رود.
وی با اشاره به ۱۶۰۰ واحد احداثی در شهر سی سخت، افزود: بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در فاصله ۳ ماهه مسقف شده است.
حاجی زاده با تاکید بر اینکه مسائل فنی و مهندسی در ساخت و سازها رعایت شده است، عنوان کرد: مراحل تعمیر اکثر واحدهای مسکونی تمام شده است و لکه گیری آنها در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع ۷ مدرسه احداثی عملیات ساخت ۳ مدرسه تا پایان سال به اتمام می رسد، گفت: هفته آینده و با حضور استان های معین این مدارس کلنگ زنی می شوند.
حاجی زاده با تاکید بر اینکه برای نخستین بار  دو نشست کمیسیون ماده ۵ در این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: بالغ بر ۵۰ فقره درخواست را پیگیری کردیم.

وی نداشتن سند ملکی ساختمان را یکی از مشکلات موجود دانست و گفت: مقرر شد در شورای بالادستی شهرستان این موضوع مطرح شود و همچنین مابقی پرونده ها و تغییر کاربری  تعیین تکلیف می شود.
حاجی زاده بر ضرورت نظارت مستمر کمیته عالی نظارت تاکید کرد و گفت: همواره از سوی کارشناسان دفتر شهری، نظام مهندسی و بنیاد مسکن بازدید میدانی انجام می شود.
وی با تاکید بر اینکه باید نظارت را جدی تر کنیم، گفت: ما همه تلاش خود را به کار می گیریم تا براساس قول مسئولان نظام و استان این مهم را به سرانجام برسانیم.
تسریع در انجام کارها تنها با همکاری مردم محقق می شود
حاجی زاده با بیان اینکه اکثر فونداسیون ها انجام شد، خاطرنشان کرد: بعضی واحدها تکمیل شده است‌.
وی خواستار همراهی مردم در بحث نظارت و اجرا برای تحویل سریع منازل به آنها شد و گفت: تسریع در انجام کارها تنها با همکاری مردم محقق می شود.
حاجی زاده از صدور پروانه های ساختمانی خبر داد و افزود: دفاتر نظام مهندسی، بنیاد مسکن و شهرداری در سطح شهر و برای مراجعه مردم مستقر هستند.
وی با بیان اینکه سیمان رایگان توسط بنیاد مسکن توزیع شد، عنوان کرد: سعی می کنیم طرحی که مقرر شد سیمان مارگون با قیمت مصوب کارخانه مازاد بر سهمیه و باتوجه ب نیاز مردم در اختیار مردم دنا قرار گیرد با سرعت بیشتری عملیاتی شود.
حاجی زاده، خاطرنشان کرد: صدور پروانه و طراحی نقشه رایگان انجام شده است. 
معاون عمرانی استاندار، تاکید کرد: بنیاد مسکن و حوزه روستایی استانداری در روستاها وقت بیشتری بگذارند تا مردم همزمان خانه های خود را تحویل بگیرند‌.
گفتنی است حاجی زاده در ادامه این بازدید از محل ستاد بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت نیز بازدید کرد و  از نزدیک در جریان روند پیشرفت بازسازی خانه‌ های مردم قرار گرفت.
لازم به ذکر است که حاجی زاده در این بازدید و در دیدار چهره به چهره با مردم پاسخگوی خواسته ها و مشکلات آنها بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1