تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۳۶۲۷۶
در آیینی؛

رییس خبرگزاری ایرنا مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

۰
رییس خبرگزاری ایرنا مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
کبنا ؛آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (7 تیرماه 1400) مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یاسوج افزود: کار کردن در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد فرصت است و زیبایی‌های خاص خود را دارد اما مدیری
در این آیین که به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تنها با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  و مدیرکل اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های سید فرشید تقی‌زاده تقدیر و بهنام احمدی به عنوان رئیس جدید مرکز یاسوج معرفی شد.
احمدی با بیش ۲ دهه سابقه خبری تجربه ریاست مراکز و دفتر متعددی مانند کرمان، شیراز، بندرعباس و گناوه را در کارنامه خود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در انتشار اخبار انصاف را رعایت کنند، گفت: فعالان رسانه‌ای این خصلت را در مورد مخالف خود نیز رعایت کنند.
احد جمالی در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یاسوج افزود: کار کردن در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد فرصت است و زیبایی‌های خاص خود را دارد اما مدیری که در این استان فعالیت می‌کند باید متوجه مناسبات باشد.
 وی با اشاره به برخی از حوادث پس از انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: برخی از مسائلی که مطرح شد صرفاً جنجال رسانه‌ای و مجازی بود و اصلاً صحت نداشت.
 رییس شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد برخی از رسانه‌ها در مسائل مختلف در این استان قابل تقدیر است اما تعداد انگشت شماری هم تعهد کاری ندارند.
 جمالی افزود: البته باید شرایط و چالش‌های رسانه‌ها را نیز در نظر گرفت و مشکلات آن‌ها را حل کرد تا مشکلات معیشتی و اقتصادی، آن‌ها را به سمت حاشیه‌سازی سوق ندهد.
 وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط فرهنگی با چالش و پیچیدگی‌هایی روبروست که این چالش‌ها در دیگر استان‌ها وجود ندارد لذا رسانه‌ها باید به رفع این چالش‌ها کمک کنند.
 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دستاوردهای دولت و نظام باید به خوبی انعکاس داده شود زیرا برای به ثمر نشستن و حفظ این انقلاب و نظام جان‌های ارزشمندی تقدیم شده است.
جمالی در ادامه با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت، یادآور شد: با وجود کاهش درآمدهای ارزی و در شرایطی که بودجه بر اساس درآمد نفت بسته شده است، هیچ طرح عمرانی متوقف نشد و این اتفاق بزرگ و ارزشمندی است.
مدیرکل اخبار استان‌های ایرنا نیز در این نشست با اشاره به رویکرد فعالیت مراکز و دفاتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در پوشش اخبار گفت: ایرنا صحت خبر را هرگز قربانی سرعت نمی‌کند.
فاطمه نوری جهانگرد افزود: ایرنا به عنوان مرجع رسمی خبر، نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1