کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیینی؛

رییس خبرگزاری ایرنا مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

7 تير 1400 ساعت 19:25

آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (7 تیرماه 1400) مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یاسوج افزود: کار کردن در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد فرصت است و زیبایی‌های خاص خود را دارد اما مدیری
در این آیین که به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تنها با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  و مدیرکل اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های سید فرشید تقی‌زاده تقدیر و بهنام احمدی به عنوان رئیس جدید مرکز یاسوج معرفی شد.
احمدی با بیش ۲ دهه سابقه خبری تجربه ریاست مراکز و دفتر متعددی مانند کرمان، شیراز، بندرعباس و گناوه را در کارنامه خود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در انتشار اخبار انصاف را رعایت کنند، گفت: فعالان رسانه‌ای این خصلت را در مورد مخالف خود نیز رعایت کنند.
احد جمالی در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یاسوج افزود: کار کردن در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد فرصت است و زیبایی‌های خاص خود را دارد اما مدیری که در این استان فعالیت می‌کند باید متوجه مناسبات باشد.
 وی با اشاره به برخی از حوادث پس از انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: برخی از مسائلی که مطرح شد صرفاً جنجال رسانه‌ای و مجازی بود و اصلاً صحت نداشت.
 رییس شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد برخی از رسانه‌ها در مسائل مختلف در این استان قابل تقدیر است اما تعداد انگشت شماری هم تعهد کاری ندارند.
 جمالی افزود: البته باید شرایط و چالش‌های رسانه‌ها را نیز در نظر گرفت و مشکلات آن‌ها را حل کرد تا مشکلات معیشتی و اقتصادی، آن‌ها را به سمت حاشیه‌سازی سوق ندهد.
 وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط فرهنگی با چالش و پیچیدگی‌هایی روبروست که این چالش‌ها در دیگر استان‌ها وجود ندارد لذا رسانه‌ها باید به رفع این چالش‌ها کمک کنند.
 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دستاوردهای دولت و نظام باید به خوبی انعکاس داده شود زیرا برای به ثمر نشستن و حفظ این انقلاب و نظام جان‌های ارزشمندی تقدیم شده است.
جمالی در ادامه با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت، یادآور شد: با وجود کاهش درآمدهای ارزی و در شرایطی که بودجه بر اساس درآمد نفت بسته شده است، هیچ طرح عمرانی متوقف نشد و این اتفاق بزرگ و ارزشمندی است.
مدیرکل اخبار استان‌های ایرنا نیز در این نشست با اشاره به رویکرد فعالیت مراکز و دفاتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در پوشش اخبار گفت: ایرنا صحت خبر را هرگز قربانی سرعت نمی‌کند.
فاطمه نوری جهانگرد افزود: ایرنا به عنوان مرجع رسمی خبر، نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد.


کد مطلب: 436276

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436276/رییس-خبرگزاری-ایرنا-مرکز-استان-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1