تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۳۶۱۹۷
فرماندار شهرستان لنده؛

نتیجه بازشماری آراء انتخابات برخی از شعب شورای شهر لنده اعلام شد+جزئیات

۱
نتیجه بازشماری آراء انتخابات برخی از شعب شورای شهر لنده اعلام شد+جزئیات
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده آخرین نتیجه بازشماری آراء در برخی از شعب اخذرای در این شهر را که با حضور نماینده ویژه هیئت اجرایی استان، شورای تامین شهرستان، اعضای ستاد های اجرایی، نظارت و بازرسی بازشماری شده اند را اعلام کرد.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان لنده، امروز یکشنبه (6 تیرماه 1400) تورج رزمجو با اشاره به اعتراض چندین نفر از کاندیدای شورای شهرلنده در برخی از شعب اخذ رای گفت: پس از پایان یافتن انتخابات ششمین دوره شورای شهردر لنده و با اعلام نتایج انتخابات برخی از کاندیدای شورای شهر نسبت به برخی از شعب اخذ رای اعتراضاتی را به ثبت رساندند که این مهم در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار گرفت.
وی افزود: امروز و به منظور رفع هرگونه شائبه و شبه در روند انتخابات و شفافیت کار با دعوت از امام جمعه، دادستان، نماینده ویژه هیات اجرایی استان، اعضای شورای تامین، اعضای هیئت بازرسی، نظارت و اجرایی در شهرستان  روند بازشماری برخی از شعب مورد اعتراض را با حضور همه اعضای مورد بازشماری قرار دادیم.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: پس از شمارش دقیق آرا ماخوذه در صندوق های رای مورد شمارش شده هیچ تغییر در نتیجه اعلامی چند روز گذشته صورت نگرفته است و منتخبین شورای شهر به ترتیب آراء کسب شده: کورش محمدی، علیرضا فاضلی، خدیچه رنجبر، علی افتخاری و جعفر رئیس زاده به عنوان اعضای اصلی و عزیزاله شریفی و محمدعلی ساجدی مقدم به عنوان اعضای علی البدل برای مدت چهار سال انتخاب شدند.
وی تاکیدکرد: بحث شفافیت آراء و سالم سازی انتخابات و همچنین امنیت انتخابات از مهمترین اقداماتی بود که امروز ضمن تائید آن برای رفع شبهات احتمالی نیز بازشماری صورت گرفت که هیچ تغییری در روند اعضای منتخب نداشته است.
رزمجو گفت: از تلاش ها و همکاری خوب استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات و مجموعه ستاد انتخابات استان، امام جمعه، اعضای شورای تامین، اداری و هیئت های نظارت، بازرسی، اجرایی در سطح شهرستان لنده که نهایت همکاری را داشتند قدردانی می کنیم.

خبرنگار: صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1