تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۴۳۶۰۸۶
در خصوص واکسن کرونای ایرانی

واکنش جهانگیری به توئیت توهین‌آمیز کیانوش جهانپور

۰
واکنش جهانگیری به توئیت توهین‌آمیز کیانوش جهانپور
کبنا ؛پس از انتشار مطالبی در خصوص گران تر بودن واکسن کرونای ایرانی از نوع خارجی خود، کیانوش جهان پور در پاسخ به منتقدان، توئیتی منتشر کرد که واکنش برانگیز بود.
انتشار مطلب اهانت آمیز مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو به منتقدان روند توزیع واکسن کرونا و گران بودن قیمت واکسن ایرانی نسبت به واکسن خارجی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، واکنش معاون اول رییس جمهور را در پی داشت.


اسحاق جهانگیری طی پی نوشتی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر واکسیناسیون رایگان عمومی به عنوان دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق تاکید کرد و گفت: "واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است."
معاون اول رییس جمهور در ادامه تصریح کرده است: «نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام ها و یا حتی انتقادها در رسانه ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم است در این خصوص اقدام مناسب انجام شود.»
این توئیت جهانپور واکنش های تندی به همراه داشته است. بسیاری از فعالان توئیتری آن را توهین به منتقدان روند واکسیناسیون در کشور تلقی کرده‌اند.
عباس عبدی و عطاءالله مهاجرانی فعالان سیاسی اصلاح طلب خواستار برکناری کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

محمود احمدی‌نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، ۱۲ سال ...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
1