تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۳۶۰۵۳

سقوط تنها نماینده فوتبالی استان کهگیلویه و بویراحمد به لیگ دسته سوم / چه کسی مسئول این سقوط است؟

۰
سقوط تنها نماینده فوتبالی استان کهگیلویه و بویراحمد به لیگ دسته سوم / چه کسی مسئول این سقوط است؟
کبنا ؛تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته 24 لیگ دسته دوم فوتبال کشور، شب گذشته در ورزشگاه خانگی شهدای نفت دوگنبدان مقابل ایرانجوان بوشهر با تساوی یک یک متوقف شد و به لیگ دسته سوم کشور سقوط کرد.
به گزارش کبنا نیوز، تیم نفت وگاز گچساران تنها نماینده فوتبال کهگیلویه وبویراحمد که سابقه حضور در لیگ دسته اول کشور را نیز دارد، در این فصل با کسب تنها ۱۸ امتیاز از ۲۴ بازی، دو هفته مانده به پایان لیگ، به لیگ دسته سوم سقوط کرد.
به گزارش کبنا نیوز، با وجود آنکه در چند بازی اخیر، تغییر سرمربی، جذب بازیکنان، تزریق هدیه نقدی و تغییر فضای باشگاه باعث شد روحیه بازیکنان نیز تغییر کند و نتایج بهتری را شاهد بودیم، و روز گذشته نیز این تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، ولی تغییرات خیلی دیر انجام گرفت و تیم نیز آنچنان که می بایست نتوانست آمادگی مورد نظر را کسب کند.
در هر حال تیمی که در سال های نه چندان دور، جوانان گچسارانی را جذب خود می کرد و به دلیل ماهیت آن، پرطرفدار بود، حال با وجود سیاست های یکی دو سال اخیر وزارت نفت و مدیریت غیرفوتبالی و غیردلسوزانه شرکت نفت گچساران به لیگ دسته سوم سقوط می کند. پیش از این بارها، مربی ها نسبت به مسئولان نفت گله و شکایت کردند.
اگر سیاست های وزارت نفت بر تیم فوتبال گچساران اعمال می شود و مسئولان این سیاست ها را دلیلی برای شکست تیم عنوان می کنند، ولی باید بدانند این تیم فقط متعلق به شرکت نفت نبوده بلکه این، یک تیم مردمی است و همه مردم گچساران به آن دلبسته هستند و چنین مدیریتی که تازه در نیم فصل دوم از خواب بیدار می شود و به تغییراتی دست می زند شایسته مردم و این تیم فوتبال نبوده و نیست.
تیمی که در سال های طلایی خود شانس حضور در لیگ دسته یک را داشت، سال آینده باید در لیگ دسته سوم بازی کند تا بتواند شانس حضور لیگ دسته دوم را بیابد.

نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ۱۳باخت،چهار پیروزی و ۶ تساوی ۱۸ امتیاز کسب کرده و قعرنشین گروه اول مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور است.
این تیم در لیگ امسال ۱۰ گل زده و ۲۷ گل از حریفان دریافت کرده که خود بازگوی بازی ضعیف این تیم است.
در این دوره از مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌های علم و  ادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان،  ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران، و محتشم تبریز هم‌گروه است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

محمود احمدی‌نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، ۱۲ سال ...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
1