تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۴۳۵۷۰۴

دعوت رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای شرکت در انتخابات

۰
دعوت رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای شرکت در انتخابات
کبنا ؛
حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، در پیامی مردم استان را جهت حضور گسترده در انتخابات 28 خرداد دعوت کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، این پیام به شرح زیر است:
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور مردم استان در انتخابات پیش رو مردم و عشایر سلحشور استان کهگیلویه و بویراحمد نیک می دانند روز 28 خردادماه امسال روزی سرنوشت ساز دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
آری، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنان که یک وظیفه است گزینش خوب و آگاه هر یک وظیفه ی دیگر است و با رأی خود سرنوشت مان را تعیین می کنیم.
امروز هر برگه رأیی که به صندوق ها انداخته می شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی است و موجب ناامیدی استکبار و ایادی آنان و برخی عناصر خود فروخته داخلی آنهاست.
خطه دلاور خیز و قهرمان پرور کهگیلویه و بویراحمدی که، در همه عرصه های انقلاب اسلامی ایران، شهرت و غیرت شان زبان زد خاص و عام است؛ این بار در عرصه ی مهم دیگری بار دیگر با صلابت تر از گذشته، حضور خواهند یافت و در جهت حفظ آرمان های نظام و در پیروی از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری، صالح ترین را برای ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخابات می نمایند.
اکنون به تأسی از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان که در خصوص انتخابات ریاست جمهوری فرمودند: تدین ،تعهد و خوشنامی، وفاداری به انقلاب و ایستادگی در راه آن، عزم، اراده و نفوذناپذیری در مقابل دشمن و افراد ناصالح، دارای برنامه و کفایت لازم، مرعوب نشدن در مقابل دشمنان، ساده‌زیستی و دوری خود و بستگان از اشرافی‌گری، مردمی و آشنا به درد مردم؛ خدمتگزاری؛ اعتقاد واقعی به راه امام راحل (ره)؛ تقید به مسائل اخلاقی نظیر پرهیز از معامله‌گری، رشوه و توصیه‌پذیری و توجه به منافع طبقات محروم جامعه؛ تثبیت مواضع عزت‌آفرین، صحیح، عاقلانه و حکیمانه انقلاب و نظام؛ پرهیز از اصراف یا هزینه از بیت‌المال یا اموال شبهه‌ناک در تبلیغات و غیر آن؛پرهیز از طرح اموری که در اختیار آنها نیست؛ شناخت اولویت‌ها و فوریت‌های نظام و مردم و پرداختن به آنها، همراه ملت بزرگ منش استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات شرکت خواهیم کرد و اهداف شوم دشمنان ایران اسلامی را ناکام خواهیم نمود.

حسن نگین تاجی
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1