تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۴۳۴۹۴۱
در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

معاون بهداشت کهگیلویه و بویراحمد نگران گچساران است / کرونای هندی سلامت مردم را نشانه رفته

۱
۰
معاون بهداشت کهگیلویه و بویراحمد نگران گچساران است / کرونای هندی سلامت مردم را نشانه رفته
کبنا ؛ استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شیوع بیماری کرونا همچنان وضعیت خطرناک دارد و هر لحظه امکان دارد این وضعیت به حالت بحرانی برسد. در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از این وضعیت ابراز نگرانی کرده‌اند.
پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از وضعیت ویروس در شهرستان گچساران ابراز نگرانی کرد و به وضعیت برخی شهرستان‌های گرمسیری اشاره کرد که همچنان در صدر ابتلا به کرونا در میان سایر شهرستان‌های استان هستند او همچنین به پیشتازی استان در ابتلا و شیوع کرونا در کشور اشاره کرد که همچنان از میانگین کشوری با فاصله بسیار زیاد در صدر قرار گرفته است.

به گزارش کبنا، مجید احمدی فرماندار بویراحمد صبح امروز در نشست استانی ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگرانی و چالش امروز ما ستادهای انتخاباتی شورای شهر در یاسوج است.
 وی گفت: به همین منظور در ستاد کرونای شهرستان مصوب شد که اجازه برپایی ستاد داده نشود.
 فرماندار شهرستان بویراحمد یادآور شد: برپایی ۱۴۰ ستاد انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر یاسوج به نظر خیلی سخت می‌رسد.
وی در ادامه گفت: باغات آبشار و تنگه مهریان همچنان مشکل ساز هستند باید امکانی برای نظارت بیبشتر و بستن آن‌ها صورت گیرد و یا مسیرهای منتهی به آنها مسدود شود.
 کرونای هندی بیخ گوش گچساران و باشت
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گچساران و باشت هنوز جای نگرانی دارند چرا که کرونای هندی در بوشهر و در مجاورت این دو شهرستان مشاهده شده است.
محمد مهدی بانشی صبح امروز در نشست استانی ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حالت کاهشی پیک چهارم در کشور هستیم و دقیقاً مانند قله پیک دوم قرار داریم.
 وی گفت: اوضاع چندان هم مطلوب نیست به همین خاطر نباید خاطرجمع شد؛ کند شدن روند کاهشی را در کشور مشاهده می‌کنیم که نگران کننده است.
معاون بهداشتی دانشگاه گفت: گچساران و باشت هنوز جای نگرانی دارند چرا که کرونای هندی در بوشهر و در مجاورت این دو شهرستان مشاهده شده است.
بانشی تاکید کرد: با توجه به گرمای هوا و استفاده از کولر و بستن درب و پنجره‌ها و همچنین انتخابات نگرانی در این دو شهرستان بیشتر است.
 وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نظارت خوبی بر امتحانات داشته است یادآور شد: اما بعد از امتحانات شاهد اجتماعات دوستانه دانش آموزان هستیم که چنین اجتماعاتی خطرساز است.
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد به موضوع انتخابات و دستورالعمل‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: این دستورالعمل‌ها به استان ما هم ابلاغ شده و کاندیداها ملزم به رعایت آن هستند.
ورود ممنوع غیر بومی‌ها به کهگیلویه و بویراحمد از 12 ظهر امروز
 سرهنگ علیشیر زهرایی اظهار کرد: ایست بازرسی در ورودی‌های شهرهای کهگیلویه و بویراحمد مستقر شده و از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا پایان تعطیلات فعال هستند.
 نماینده نیروی انتظامی در ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع به کل استان ابلاغ شده که از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیر بومی جلوگیری می‌شود.
 وی گفت: پارک‌ها و مراکز تفریحی تعطیل بوده و باید ورودی آبشار یاسوج مسدود شود تا بتوان آن قسمت را به خوبی مدیریت کرد.
 زهرایی یادآور شد: سخنران مراسم ۱۴ خرداد امسال در مصلای امام خمینی شهر یاسوج رئیس سیاسی عقیدتی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جای نگران بودن به زیر دستان خودتون بفرمایید ..حضور بیمار کرونایی در جلسات اداری ممنوع است ..گرچه به حول و قوه خدا به نتیجه واهداف خود نرسیدند
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
فایل های مرتبط
1