تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۳۴۶۵۱
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد؛

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در کهگیلویه

۰
کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در کهگیلویه
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز چهارشنبه (5 خرداد 1400) فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و مبارزه با معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم که از قاچاقچیان مواد مخدر است منزل را مکانی امن برای تهیه و توزیع و خرید و فروش مواد مخدر می‌کند و از این طریق سایر اعضای خانواده اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر می‌کنند.
سرهنگ جهان دیماز افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و با انجام کار اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی و همکاری دیگر عوامل انتظامی با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده که پس از بازرسی مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک داخل انباری که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: ۴ نفر متهم به هویت معلوم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
سرهنگ جهان دیماز اضافه کرد: کشفیات مواد مخدر دو ماهه سال ۱۴۰۰ در شهرستان کهگیلویه مقدار ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش حدود ۳ برابری داشته است.
وی افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ و پلیس اطلاع رسانی کنند
نام شما

آدرس ايميل شما

بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
1