تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۳۴۴۲۳
در خطبه های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

تقدیر خطیب جمعه کبگیان از مدیرکل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد جهت حل مشکل کشاورزان

۱
تقدیر خطیب جمعه کبگیان از مدیرکل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد جهت حل مشکل کشاورزان
کبنا ؛به گزارش"کبنا"از چیتاب حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان امام جمعه کبگیان درخطبه های نماز عبادی سیاسی ۳۱اردیبهشت۱۴۰۰چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه با اشاره به مظلویت تلاوت کلام الله مجید در منازل گفت:امروزه قران در منازل مسلمانان با شمایل بسیار زیبا صرفا در طاقچه ها یا دکوراسیون منازل خاک می خورد.
وی گفت: نگذارید قرآن در خانه مهجور و غریب واقع بشود، بلکه با تلاوت این کتاب الهی راه زندگی کردن و تربیت اولاد صالح و برخورد متناسب اسلامی با مردم در رعایت حدود حق الله و حق الناس را یاد بگیرید.
این خطیب جمعه افزود: مایه روشنی خانه،عامل درخشندگی منازل(قرآن خوان)در زمین برای اهل آسمان،ومتعاقبا فراوانی خیروبرکت از عوامل تلاوت قرآن در خانه ها وبالعکس اینها انس گرفتن شیطان با ساکنین این منازل است.
امام جمعه کبگیان باتوجه به انتخابات پیش رو خطاب به حاضرین هم گفت: شریان حیاتی هر کشور انتخابات وحضور مردم آن کشوردر صحنه انتخاب است لذا نقطه قوت ملت ما حضور پرشور در انتخابات است که در برابر هجمه تبلیغات سوءدشمن من جمله بروز پالس های منفی(نومیدی درحضور، بزرگنمائی مسائل اقتصادی وتحریم...) نقطه منفی دشمن است.
حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان ملاک حضور نامزدهای انتخاباتی را، پایبندی به اصل قانون در تایید یا رد صلاحیت، سر باز زدن از وعده های متعدد عمل نشدنی به مردم و در طراز بودن یک فرد انقلابی دانست.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به مسئله امروزی فلسطین هم گفت: سکوت عُظمیِ یَدَک کَـشانِ حقوقِ بَشَر در کشتار فلسطینیان مایه ننگ جامه جهانیست و صرفا بنام دریک سناریوی ازپیش تعیین شده در قُمـاشِ مدافع مظلوم نمایی پوزت اندازی می کنند وبه جهانیان ثابت کرد که تنها مرجع مدافع مظلومیت در دنیا جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه چیتاب درپایان ضمن تشکر از مدیرکل راه استان در ارجاع یک دستگاه بیل مکانیکی جهت برطرف کردن مشکلات بند های هدایت آب کشاورزان چیتاب و حومه گفت: آقای نصیری عَلیرغمِ شرایط خاص اقتصادی کشور و در بحبوحه نیاز مُبرَم کشاورزان این خطه در حد داشته ها و توان خود همکاری مردانه ای داشتند که به نیابت از همه کشاورزان از همکاری ایشان وشهرداری چیتاب تشکر می کنم.
--------------
خبرنگار اسماعیل رسامـ٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1