تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۳۴۴۰۵
حاتم پیام نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج:

یاسوج نیاز مبرم به طرح‌های فرهنگی دارند / کم‌کاری شورای شهر یاسوج در خصوص کارهای فرهنگی / شورای پنجم اگر عملکردی دارد شفاف برای مردم بیان کند

۳
۰
یاسوج نیاز مبرم به طرح‌های فرهنگی دارند / کم‌کاری شورای شهر یاسوج در خصوص کارهای فرهنگی
کبنا ؛نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: ورزش کردن فواید زیادی بر سلامت روان اجتماعی افراد دارد و در سازگاری فرد در جامعه و شخصیت فرد تأثیر بسیاری می‌گذارد، به کاهش ناسازگاری‌های اجتماعی می‌انجامد، توانایی افراد برای مقابله با مشکلات را بالا می‌برد، به ایجاد شادی و نشاط اجتماعی می‌انجامد، زمینه‌های ارتباطات سالم در محیط شهری را ایجاد خواهد کرد و منبع عظیم و شاه کلیدی است که نسبت به قرار دادن آن در برنامه‌های شهری نباید غافل شویم.
به گزارش کبنا، حاتم پیام رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «هرچه از فواید ورزش بگوییم کم است» گفت: ورزش یک مقوله کاملاً فرهنگی است و کارکردهای اجتماعی و فرهنگی فراوانی دارد، اما اینها در صورتی است که برای آن برنامه ریزی و طرح ریزی داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد با اظهار اینکه «در بحث ورزش همگانی، بسیار کم کاری شده است»، افزود: یاسوج و دیگر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد، نیاز مبرم به ایجاد طرح‌های فرهنگی دارند، متاسفانه شورای شهر یاسوج کاری در این خصوص نکرده است، اگر شورا کاری کرده، بگویند تا مردم هم بدانند، چرا که ورزش مطالبه عمومی مردم است.
پیام با بیان اینکه «توسعه شهر فقط توسعه عمرانی نیست و ما باید بطور جد و عمیقاً به این موضوع برسیم»، اظهار کرد: می‌توانیم با تلاشی کم، پارک‌های محله‌ای را فعال کرده و محل تجمع و ورزش همگانی کنیم و اقشار مختلف مردم را در این جهت سوق دهیم.
وی تاکید کرد: خوشبختانه الان در رسانه‌ها تاکید زیادی بر ورزش، تناسب اندام و سلامتی می‌شود و مردم هم آگاهی خوبی نسبت به ورزش پیدا کرده‌اند. مردم مشتاق‌تر از قبل هستند و ورزش تبدیل به یک مطالبه عمومی شده است.
وی افزود: تنها کاری که ما باید بکنیم این است که با طرح‌هایی مثل تعیین رابط‌های ورزشی برای محلات، ورزش را در دل جامعه ترویج دهیم. به اقشار مختلف جامعه توجه کنیم، زنان خانه دار یکی از اقشار مهمی که در خصوص ورزش همگانی باید روی آن تمرکز کنیم.
پیام اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری، در خصوص مسائل فرهنگی اجتماعی وظیفه مهمی دارد و این در حد حرف نیست بلکه جزو وظایف خیلی مهم این نهاد فرهنگی است، همچنین در قانون اساسی در خصوص ایجاد خدمات ورزشی برای عموم جامعه تاکید شده است.
پیام در ادامه گفت: اگر بتوانیم این گام مهم را برداریم و حتی کمتر از 30 درصد مردم را به این سمت سوق دهیم، یک پایگاه مهم برای فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دیگرِ شورا ایجاد کرده‌ایم و می‌توانیم از این طریق ارتباطات بیشتری را با مردم ایجاد کنیم.
پیام تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم در پارک‌ها و تعویض آنها یک موضوع مهم است، چرا که مردم از دستگاه‌های ورزشی در پارک‌ها استقبال زیادی می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: موضوع دیگر در ورزش، ورزش قهرمانی است که شورا می‌تواند با استقبال و پیگیری مخاطبان آن، در این مسیر نیز گام بردارد با حمایت مادی و معنوی از مدل آوران رشته‌های ورزشی باید زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی در شهر را فراهم کنیم
ورزشکاران الگوهای نسل جدید برای بالندگی در مسیر توسعه و پیشرفت هستند و باید شورا و شهرداری نیز در حمایت از بالندگی و شکوفایی و افتخارآفرینی این ورزشکاران نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کارمفیدت تو مادوان چی بوده
Iran, Islamic Republic of
برادر؛ ورزش طرح فرهنگی نیست!
Iran, Islamic Republic of
شما اول به لیدرهات نشون بده بعد پیشنهاد فرهنگ سازی شهر رو بده
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1