تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۴۳۴۳۶۷
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

انتقاد مدیرکل امور عشایر: این نامه صحت ندارد، پیشرفت 97 درصدی پروژه کذب محض است

۷
۰
انتقاد مدیرکل امور عشایر: این نامه صحت ندارد، پیشرفت 97 درصدی پروژه کذب محض است
کبنا ؛مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتشار نامه تحت عنوان «توقف پروژه آبرسانی به منطقه عشایری گچساران» در رسانه‌های استان انتقاد کرده و بر کذب و بی اساس بودن این نامه تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز چهارشنبه (29 اردیبهشت 1400) فضل‌الله آذرفر مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: اینکه این پروژه پیشرفت فیزیکی 97 درصدی دارد صحت ندارد، از طرفی در حال حاضر عشایر در ییلاق هستند، عشایری در گچساران حضور ندارد که با مشکل آب مواجه باشند.
آذرفر اظهار کرد: قبل از این هم آبرسانی سیار برای عشایر انجام می‌گرفت، و اگر قرار باشد در آینده عشایر به گچساران بیاید، به روال سابق آبرسانی سیار برای آنها صورت می‌گیرد.
آذرفر افزود: این پروژه در حال انجام است، روال اداری و قانونی خود را طی می‌کند و پیشرفت 97 درصدی نیز کذب محض است.
مدیرکل امور عشایر استان بیان کرد: ییلاق عشایر در سمیرم در استان اصفهان است، اینکه نوشته شده عشایر به اجبار به استان اصفهان رفته‌اند اصلاً درست نیست، چرا که همیشه عشایر این موقع سال کوچ کرده‌اند و در گچساران نیستند.
آذرفر نسبت به انتشار چنین نامه‌ای در رسانه‌ها انتقاد کرده و از رسانه‌ها خواست قبل از انتشار هر مطلبی نسبت به صحت و سقم آن اقدام کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای آذر فر سلام علیکم لطفا در باره طرح آبرسانی کشاورزی پشتکوه توضیح دهیدد
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام خدمت مدیر کل استان پروژه اب رسانی در سالی که گذشت در گچساران ضعیف ترین وبی نظم ترین سال خودشو پشت سر گذاشت اگر در نیم فصل دوم امسال مثل سال گذشته باشه بهتره تعطیل باشه تا عشایر بدبخت یه فکری به حال خودشون بکنن
عشایر گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار عشایر منطقه گچساران مخصوصا شرق گچساران که من شناخت دارم سال گذشته از پاییز ۹۹تا بهار۱۴۰۰بیشترین آبی که امور عشایر نمیشه گفت شرکت تعاونی دنا آبرسانی را انجام داده به جرات میشه گفت بیش از هفتاد درصد آبی که داده است بصورت آزاد هر سرویس از هفتاد هزار تا جاهای دورتر سیصد هزار پول دریافت کرده است اگه گفته میشه که آب نبوده کاملا صحت دارد شاید شما اطلاع نداشته اید.لذا از مدیرکل محترم عاجزانه تقاضا داریم تا برگشت عشایر از منطقه ییلاق فکری به حال آب شرب پایدار منطقه شرق گچساران بشود تا مشکل کم آبی حل و برنامه ای هم برای آبرسانی سیار اداره امور عشایر داشته باشید بیش از این در حق عشایر ظلم نشود.از بزرگواری و خدمت شما بی نهایت تشکر قدردانی داریم.
Iran, Islamic Republic of
اگر پروژه آبرسانی به عشایر زودتر به نتیجه برسه هم خودتون از آبرسانی سیار راحت میشیم هم سختیهای عشایر عزیزمون کمتر میشه یادمون باشه عشایر واسه استانمون سرمایه گرانقیمتی هستن
ایران ویران
Iran, Islamic Republic of
ای خدا
کجا میدونه چیه مدیریت چیه اما به واسطه یه سری مسایل ک خوب بلده همیشه در جایگاه نشسته
خدایا روا مدار ک ... ........شود
کارمند
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر آذرفر مرد عمل مدیری نام آشنا انشاالله که موفق باشی
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط داری حرف میزنید عشایر هایی داریم که ساکن گچساران هست و کوچ هم نمیکنن امور عشایر گچساران العان هیچ تانکری ندارن بهشون اب بده هر چه تانکر گچساران داشت بردن یاسوج که به بهونه عشایر باغ های منطقه مارگون و اون قسمت ها رو اب بدن
اخه اب باغ ها مهم تر از عشایر هست برای امور عشایر
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
1