کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

انتقاد مدیرکل امور عشایر: این نامه صحت ندارد، پیشرفت 97 درصدی پروژه کذب محض است

29 ارديبهشت 1400 ساعت 19:31

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتشار نامه تحت عنوان «توقف پروژه آبرسانی به منطقه عشایری گچساران» در رسانه ها انتقاد کرده و بر کذب و بی اساس بودن این نامه تاکید کرد.


مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتشار نامه تحت عنوان «توقف پروژه آبرسانی به منطقه عشایری گچساران» در رسانه‌های استان انتقاد کرده و بر کذب و بی اساس بودن این نامه تاکید کرد.
به گزارش کبنانیوز، امروز چهارشنبه (29 اردیبهشت 1400) فضل‌الله آذرفر مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: اینکه این پروژه پیشرفت فیزیکی 97 درصدی دارد صحت ندارد، از طرفی در حال حاضر عشایر در ییلاق هستند، عشایری در گچساران حضور ندارد که با مشکل آب مواجه باشند.
آذرفر اظهار کرد: قبل از این هم آبرسانی سیار برای عشایر انجام می‌گرفت، و اگر قرار باشد در آینده عشایر به گچساران بیاید، به روال سابق آبرسانی سیار برای آنها صورت می‌گیرد.
آذرفر افزود: این پروژه در حال انجام است، روال اداری و قانونی خود را طی می‌کند و پیشرفت 97 درصدی نیز کذب محض است.
مدیرکل امور عشایر استان بیان کرد: ییلاق عشایر در سمیرم در استان اصفهان است، اینکه نوشته شده عشایر به اجبار به استان اصفهان رفته‌اند اصلاً درست نیست، چرا که همیشه عشایر این موقع سال کوچ کرده‌اند و در گچساران نیستند.
آذرفر نسبت به انتشار چنین نامه‌ای در رسانه‌ها انتقاد کرده و از رسانه‌ها خواست قبل از انتشار هر مطلبی نسبت به صحت و سقم آن اقدام کنند.
 


کد مطلب: 434367

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434367/انتقاد-مدیرکل-امور-عشایر-این-نامه-صحت-ندارد-پیشرفت-97-درصدی-پروژه-کذب-محض

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1