کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

هیئت رئیسه جبهه اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد / خواجوی رئیس شد / سخنگوی جبهه اصلاحات: باید به مردم و انتخاب آنها اعتماد کرد

20 ارديبهشت 1400 ساعت 1:23

جلسه انتخاب هيئت رئيسه جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد براى انتخابات رياست جمهورى، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت تشکیل شد.


جلسه انتخاب هيئت رئيسه جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد براى انتخابات رياست جمهورى، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت تشکیل شد.

به گزارش کبنا از یاسوج، جلسه تعيين هيئت رئيسه جبهه اصلاحات ستان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمایندگان احزاب سیاسی اصلاح‌طلب براى انتخابات رياست جمهورى، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت تشکیل شد که در این جلسه بعد از تبادل نظر و ارائه دیدگاه‌ها و نظرات، هیئت رئیسه جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.
 
سيد محمد على سجادى سخنگوی جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره به خبرنگار کبنانیوز، گفت: جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد در پی تشکیل نهاد اجماع ساز یا همان جبهه اصلاحات کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمایندگان تشکل‌ها و احزاب سیاسی اصلاح‌طلب در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد که بعد از بحث، تبادل نظر و بیان دیدگاه‌های هر کدام از اعضا، هیئت رئیسه این جبهه مشخص شد.
وی افزود: علی خواجوی با رأی اعضا به عنوان رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد، سید رضا عسکری و علی کامرانی به عنوان «نوابان»و خانم فرزانه آرامش به عنوان دبیر این جبهه انتخاب شدند.
وی گفت: همچنین بنده [سید محمد علی سجادی] به عنوان سخنگوی جبهه اصلاحات استان مشخص شدم.
سجادی در ادامه گفت: آقایان؛ داریوش ارجمند به عنوان رئیس کمیته سیاسی، محمود آرام به عنوان رئیس کمیته رسانه‌، ابوالفضل جاوریان رئیس کمیته‌ شهرستان‌ها و بهرام رحیم‌پور به عنوان رئیس کمبته پایش و داوری و امین کاظم‌نژاد نیز به عنوان رئیس کمیته برنامه‌ریزی و راهبردها مشخص شدند.
سخنگوی جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی در خصوص سیاست اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1400، گفت: اصلاح‌طلبان در سراسر کشور تابع جبهه اصلاحات و نهاد اجماع ساز هستند، جبهه اصلاحات بعد از رایزنی و مشورت با جبهه اصلاحات سراسر استان‌ها در خصوص انتخابات ریاست جمهوری تصمیم می‌گیرد.
وی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد، جبهه اصلاحات در انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت بعد از تایید صلاحیت نهایی کاندیداها، نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

 
سجادی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص چگونگی بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات، اظهار داشت: برای بالا بردن مشارکت و حضور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خودشان، همانگونه که میلیون‌ها نفر در فضای مجازی و گفتگوهای روزانه‌شان و احزاب، گروه‌ها و نهادهای مدنی که واسطه بین مردم و حکومت هستند و مطالبات مردم را نمایندگی و پیگیری می‌کنند و گروه‌های مرجع اجتماعی و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و مورد اعتماد مردم هم بارها بیان و اعلام کرده‌اند، شورای نگهبان باید اجازه دهد نمایندگان واقعی همه جناح‌ها و سلایق سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند و افراد متعهد و متخصص و کاردان را با سخت گیری‌ها و تنگ نظری‌ها از کاندیدا شدن محروم و رد صلاحیت نکنند تا مردم بیشتر از این نا امید و بی‌تفاوت نشوند و نگویند که رأی ما بی‌تأثیر و بی‌فایده است و آقایان هر کس را که خودشان بخواهند، معرفی و قبول می‌کنند.
سخنگوی جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شورای نگهبان اجازه بروز و ظهور همه سلایق سیاسی را بدهد، تا مردم نیروهای مدنظرشان را در صحنه انتخابات ببینند و پای صندوق بیایند.
سجادی گفت: باید به مردم و انتخاب آنها اعتماد کرد و بگذاریم آنها خود بهترین و کارآمدترین را انتخاب کنند نه اینکه بین این همه انسان شایسته و لایق چند فرد انگشت شمار را تایید و مشخص و از مردم بخواهیم که یکی از آنها را انتخاب کنند و در عمل به نظر و رأی اکثریت مردم توجه نکنیم.





کد مطلب: 433969

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433969/هیئت-رئیسه-جبهه-اصلاحات-کهگیلویه-بویراحمد-مشخص-خواجوی-رئیس-سخنگوی-باید-مردم-انتخاب-اعتماد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1