تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۴۳۳۸۳۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

مرگ 4 نفر دیگر بر اثر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / شمار قربانیان به 612 نفر رسید

۰
مرگ 4 نفر دیگر بر اثر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / شمار قربانیان به 612 نفر رسید
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید 19 استان به 612 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست دادند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 438 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می‌باشند که 179 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 25 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 40777 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 وی اذعان داشت: از 511 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 30 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی بود. همچنین از 124 نمونه رپید تست 26 درصد موارد مثبت و عمدتاً در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و لنده هستند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم خواهش می‌کنیم که رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته، در تجمعات و دورهمی ها شرکت ننمایید، پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ و پرخطر نمایید و در صورت داشتن هر گونه علایم بیماریهای ویروسی به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه نمایید. در صورت مثبت بودن تست کرونا محل قرنطینه را ترک ننمایید و ارتباط تلفنی روزانه خود را با مرکز بهداشت حفظ نمایید، محدودیت‌ها رعایت شوند تا ان شاء الله بتوان با تلفات کمتری از این پیک عبور نماییم.
 وی خاطر نشان کرد: امیدواریم شرایطی ایجاد شود که واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان، افراد مسن و کسانیکه بیماری‌های زمینه‌ای دارند تکمیل شود تا شاهد پیک‌های بعدی در کشور و استان نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1