تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۳۳۷۷۳
رنیس اداره اکرام ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

کفالت معنوی بیش از ۲ هزار نفر از ایتام در ماه رمضان

۰
کفالت معنوی بیش از ۲ هزار نفر از ایتام در ماه رمضان
کبنا ؛رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین نیکوکار کفالت معنوی بیش از 2 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین در استان را در ماه مبارک رمضان پذیرفتند.
به گزارش کبنا؛ محمدیوسف عارفی فر رنیس اداره اکرام ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشارکتی این نهاد به منظور حمایت از فرزندان ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت است. 
وی تصریح کرد: به‌منظور حمایت همه‌جانبه و مشارکت همگانی مردم خیر و نیکوکار در خصوص کمک به ایتام و فرزندان محسنین، کمیته امداد در سال جاری پویش ایران مهربان با شعار هیچ فرزندی در کشور بدون حامی نباشد در دستور کار دارد. 
عارفی فر با بیان اینکه به‌منظور تحقق پویش ایران مهربان و جذب حداکثری حامیان همه تلاش خود را به کار می‌بندیم، گفت: در حال حاضر 8556 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد 2679 نفر یتیم و مابقی محسنین هستند
وی تأکید کرد:4 نفر از ایتام و 1273 نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند
رنیس اداره اکرام ایتام استان با اشاره به اینکه بیش از 8 هزار حامی خیر و نیکوکار در سال جاری سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد در استان را برعهده دارند، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون 335 نفر به حامیان این نهاد اضافه‌شده است. 
عارفی فر با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال گذشته بیش از 20 میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: سرانه ایتام این نهاد 450 هزار تومان می‌باشد که امیدواریم با مشارکت خیران نیکوکار این مبلغ افزایش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1