تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۳۳۰۲۷
مسؤول گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد:

نزاجا از بین جوانان کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌کند

۰
نزاجا از بین جوانان کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌کند
کبنا ؛مسؤول گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی زمینی ارتش به منظور تکمیل ظرفیت کادر درجه داری خود از بین جوانان پسر مؤمن و متعهد این استان که آماده مأموریت در مناطق مختلف نیروی زمینی باشند درجه دار پیمانی استخدام می‌کند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج به نقل از ایرنا، روز سه شنبه (24 فروردین 1400) سروان نصرالله ارسلان جو اظهار داشت: شرایط عمومی این استخدام شامل تدین به دین مبین اسلام، تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آنها، نداشتن محکومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، نداشتن محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، نداشتن سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی غیرقانونی یا الحادی، نداشتن عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی، نداشتن معروفیت به فساد اخلاقی، اعتیاد به مواد مخدر و سوء پیشینه کیفری برابر اعلام مراجع ذیصلاح و داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر تأییدیه اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش است.
وی افزود: افرادی که به عنوان عضو به ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پیوندند باید برای رزمنده شدن وارد شده و آمادگی مأموریت در هر جایی را داشته باشند.
مسؤول گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شاخصه‌های تدین و انقلابی بودن اصل بوده و در تمامی مراحل باید مورد توجه قرار گیرد.
سروان ارسلان جو عنوان کرد: استخدام افراد بر مبنای مرتفع کردن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام بر اساس نیاز سازمان است.
وی ابراز داشت: در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی و روحیه ایثار و فداکاری آنان توجه می‌شود.
مسؤول گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از شرایط اختصاصی این استخدام شامل داشتن مدرک تحصیلی دیپلم در یکی از رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، معارف، فنی و حرفه‌ای، هوانوردی و کاردانش (به غیر از رشته‌های دامداری، باغبانی، کشاورزی و امور زراعی و زیرشاخه‌های مربوطه) در رشته‌های مورد نیاز با حداقل معدل کل ۱۳ و معدل کتبی ۱۰ به بالا و دارندگان معدل بالاتر نیز در اولویت خواهند بود.
سروان ارسلان جو اظهار داشت: دیگر شرایط اختصاصی این استخدام نیز شامل سپردن تعهد خدمت به مدت پنج سال به صورت پیمانی برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران (قرارداد به صورت پیمانی و برای مدت پنج سال از تاریخ استخدام است)، موفقیت در معاینات پزشکی، مقاومت جسمانی، صلاحیت‌های گزینشی و مصاحبه فرماندهی و داشتن حداقل سن ۱۷ سال و حداکثر ۲۱ سال تمام تا اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ است.
وی افزود: مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن اضافه می‌شود و به محض تکمیل ظرفیت نیز نام نویسی متوقف خواهد شد.
مسؤول گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرزندان شهدا، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط معدل و سن معاف هستند.
سروان ارسلان جو عنوان کرد: دارندگان کارت معافیت پزشکی و داوطلبان مشمول خدمت سربازی که اضافه سنواتی داشته باشند حق نام نویسی ندارند.
وی ابراز داشت: با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزش داوطلبان باید مجرد بوده و تا پایان دوره نیز مجرد باقی بمانند.
مسؤول گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتیاز داوطلبان استخدام در مقطع درجه دار پیمانی آن است که پس از طی دوره‌های آموزشی برابر مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران به ترفیع درجه نائل می‌شوند.
سروان ارسلان جو اظهار داشت: دوره آموزش شبانه روزی و کلیه هزینه‌ها از قبیل مسکن، خوراک، پوشاک، بهداشت، درمان و وسایل کمک آموزشی در مدت آموزش به عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و ماهانه نیز مبلغی به عنوان کمک هزینه تحصیلی به آنان پرداخت می‌شود.
وی افزود: کارکنان استخدامی مطابق ضوابط و مقررات از امکانات حکمت کارت، بیمه خدمات درمانی، بیمه عمر و سایر تسهیلات رفاهی بهره مند می‌شوند.
مسؤول گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و نظامیان در صورت ارائه مدارک معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مربوطه از امتیازات قانونی مصوب برخوردار خواهند شد.
سروان ارسلان جو عنوان کرد: مدارک مورد نیاز برای نام نویسی شامل سه قطعه عکس سه در چهار پشت نویسی شده، اصل و یک برگ فتوکپی مدرک تحصیلی در رشته مورد نیاز، اصل و یک برگ فتوکپی کارت پایان خدمت برای داوطلبانی که خدمت سربازی را انجام داده‌اند، ارائه فتوکپی و اصل گواهی اشتغال به خدمت سربازی در صورت نداشتن غیبت سنواتی برای سربازان وظیفه، ارائه فتوکپی و اصل دفترچه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت سنواتی برای داوطلبان مشمول، ارائه اصل و یک سری فتوکپی از تمامی صفحات شناسنامه و ارائه اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی است.
وی ابراز داشت: نام نویسی حضوری بوده و در دفتر جذب و عضویابی محل سکونت داوطلبان انجام می‌شود و از ارسال مدارک به صورت پستی خودداری شود.
سروان ارسلان جو گفت: خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و نظامیان مستندات مربوط را به همراه سایر مدارک تحویل مسؤولان حوزه‌های نام نویسی دهند و مدارک تحویلی نیز به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
وی اظهار داشت: داوطلبان با توجه به شهر محل دریافت دیپلم و سکونت به نزدیک‌ترین دفاتر جذب و عضویابی مراجعه و از حضور در سایر دفاتر استخدام برای نام نویسی خودداری کنند.
سروان ارسلان جو افزود: ارائه مدرک اصلی تنها برای رؤیت بوده و از تحویل اصل مدارک خودداری شود و داوطلبان به همراه مدارک به نزدیک‌ترین دفاتر جذب و عضویابی محل سکونت خود از اول اردیبهشت ماه تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ به طور حضوری مراجعه و علاوه بر تحویل مدارک در ساعت اداری نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
وی بیان کرد: داوطلبان عضویابی شده لازم است با هماهنگی دفاتر جذب و عضویابی مربوطه و بر اساس برنامه زمان بندی برای انجام مراحل گزینش به تهران، میدان حر، خیابان امام خمینی غربی، مدیریت گزینش و استخدام نزاجا مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1