تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۴۳۲۸۳۳
در نشست سید محمد موحد نماینده کهگیلویه در مجلس با وزیر ورزش انجام گرفت

گره‌گشایی از مشکلات طرح‌های ورزشی کهگیلویه در دیدار «موحد» با وزیر ورزش

۰
گره‌گشایی از مشکلات طرح‌های ورزشی کهگیلویه در دیدار «موحد» با وزیر ورزش
کبنا ؛سید محمد موحد، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌گو کرد.
به گزارش کبنا، موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تشکر از زحمات مجموعه وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این وزارتخانه یکی از تاثیرگذارترین زیر مجموعه‌های دولت است.
وی گفت: شهرستان‌های حوزه انتخابیه هرچند از مناطق کمتر برخوردار است، ولی دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی است و همواره در حال افتخار آفرینی هستند‌.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان داشت: در شهرستان‌های چهار گانه، هئیت‌های ورزشی بسیاری درحال فعالیت هستند که دارای ظرفیت بسیار خوبی بوده ولی متاسفانه با مشکلات مالی و کمبود امکانات ورزشی رو به‌رو هستند که ضرورت دارد نگاه ویژه به این هیات‌ها داشته باشید.
موحد تصریح کرد: سالن شهید باهنر دهدشت با توجه به میزبانی مسابقات لیگ برتر و قهرمانی کشور نیاز به کفپوش استاندارد دارد و انتظار می‌رود مساعدت لازم از طرف مجموعه وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد.
وی در مورد مشکلات ورزشگاه شهر قلعه‌رئیسی بیان داشت: این مجموعه چندین سال است که به حال خود رها شده که باعث ناامیدی ورزشکاران آن شهر شده است.
موحد گفت: در حوزه انتخابیه چندین طرح نیمه‌تمام ورزشی دیگر وجود دارد که نیاز به توجه ویژه‌ای از سوی مجموعه حضرتعالی دارند.
موحد همچنین یادآور شد: با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان امور جوانان و تشکیل وزارت ورزش نباید در این وزارتخانه شاهد نگاه تک‌بعدی و صرفا در قالب ورزش باشیم و برای سامان دادن به امور جوانان باید ایده‌ها و برنامه‌های کارشناسی شده وجود داشته باشد و نباید از جوانان غافل شد، داشتن برنامه مدون و توجه جدی به جوانان می‌تواند از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری کند و اعتقاد دارم غافل شدن از حوزه جوانان آثارش را در دیشموک و دیشموک‌ها نشان می‌دهد.
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار با تشکر از «سید محمد موحد» که مشکلات حوزه انتخابیه خود را به صراحت بیان کردند، افزود: امیدوارم بتوانم قدم‌های مثبتی در این راستا برداریم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در مورد بحث‌های مطرح شده تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا به رفع این مشکلات بپردازیم.
وزیر ورزش با اشاره به سخنان موحد در خصوص جوانان و توجه جدی وی به این موضوع، از تهیه لوایحی در این زمینه و ارسال به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سلطانی‌فر دستورات ویژه را برای رسیدگی به موارد مطرح شده از جمله امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین اعتبارات ورزشی صادر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
1