تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۳۲۵۵۷
کبنا از ثبت نام های میان دوره انتخابات گچساران و باشت خبر می دهد؛

نظر هومان عسکری در خصوص تعدد کاندیداهای قشقایی: هیچ ایرادی ندارد ولی در نهایت یکی می شود!

۱
۰
نظر هومان عسکری در خصوص تعدد کاندیداهای قشقایی: هیچ ایرادی ندارد ولی در نهایت یکی می شود!
کبنا ؛هومان عسکری کاندیدای انتخابات میان دوره شهرستان های گچساران و باشت در دوره گذشته، با حضور در فرماندار گچساران در انتخابات میان دوزه حوزه انتخابیه گچساران و باشت ثبت نام کرد. 
عسکری در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز در انتقاد به فرهنگ بازدیدهای خانه به خانه کاندیداهای انتخاباتی گفت: فرهنگ غلطی افتاده بین مردم گچساران و باشت که کاندیداها خانه به خانه بگردند و رای جمع کنند که این موضوع قبل از شروع زمان تبلیغات انتخاباتی جرم است. ستاد کرونا نیز مصوب کرده رعایت فاصله گذاری اجتماعی الزام آور است. من مثل یک روحانی که نمی تواند تشرعات خود را رها کند، من هم به عنوان یک حقوق دان نمی توانم اصول و قانون را برای رسیدن به موفقیت رها کنم. ما هم دوست داریم موفق شویم ولی ذات ما با قانون عجین است و سخت است آن را کنار بگذاریم. کسی که می خواهد در مجلس قانون مصوب کند خود باید با قانون عجین باشد. باید مطالعه کند و طرح بدهد،  یک بند به قانون اضافه کند که همه مردم از آن منتفع شوند.
عسکری افزود: اگر دنبال این باشم که خانه به خانه بگردم، زمانی که به مجلس رفتم به جای اینکه منافع مردم را درنظر بگیرم، منافع عده ای خاص را درنظر می‌گیرم. باید منتظر باشم کسی زنگ بزند و مراقب باشم او را از دست ندهم.
عسکری اظهار کرد: زود نیامدم و دیر هم نکردم قانون را رعایت کردم.
عسکری در پاسخ به اینکه در دوره قبل آقای فولادی وندا و خورشیدی از بزرگان قوم قشقایی شما را همراهی می کرد ولی الان تنها آمده اید، گفت: آقای فولادی وندا برادر ما است ولی تعهدی به بنده ندارد، همانطور که من نیز تعهدی به ایشان ندارم. این دوره نیز چارچوب و  شرایط خودش را دارد. آقای فولادی نیز عزیز ما است، ایشان هم حق دارد در انتخابات شرکت کند. ما دو برادر هستیم و هرجا باشیم دلمان پیش همدیگر می شود.
عسکری در خصوص اینکه با وجود آقای فولادی و دیگر کاندیدای خانم از قشقایی، طیف ترک قشقایی با تعدد کاندیدا روبرو می شود گفت: هیچ ایرادی ندارد ولی در نهایت یکی می شود. این طبیعی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Husin
Greece
یک مسیر تجاری بین چین و پاکستان وجود دارد ..و ورود یک مسیر تجاری ایران به چین از طریق پاکستان ..افزایش تجارت به میلیاردها. همان جاده بندر گوادر که چین برای پاکستان ساخته شده است
چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره دلایل منتشر نشدن سند همکاری با چین گفت: اسناد این ...
پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

این روزها پخش سریال گاندو ۲، با واکنش‌های مختلفی همراه شده و پرسش‌های زیادی را مطرح کرده ...
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
1