کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست هیئت فوتبال با نماینده کهگیلویه بزرگ مطرح شد

ضرورت حمایت مسئولان از تیم فوتسال بانوان

10 فروردين 1400 ساعت 17:04

سید ابوالحسن دلباز گفت: هیات فوتبال کهگیلویه برای آماده سازی تیم هزینه های زیادی متحمل شده است،انتظار داریم مسوولان در بحث اسکان و... حامی ما باشند تا بتوانیم میزبان آبرومندی باشیم.


نشست مشورتی برای بررسی مشکلات و رفع موانع تیم فوتسال بانوان در لیگ دسته یک با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ، فرماندار، رئیس هیأت فوتبال و برخی مدیران ادارات در فرمانداری برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در این نشست، اظهار کرد: برای اولین بار، ۱۷ فروردین ماه تیم فوتسال بانوان میزبان ۵ تیم از باشگاه‌های حاضر در لیگ دسته یک هست که رویدادی بزرگ محسوب می‌شود.
دارا کریمی نژاد با بیان اینکه سعی می‌شود افتتاحیه لیگ در دیشموک باشد گفت: لیگ با حضور نماینده مردم، استانداری، مدیران کل حوزه ورزش، فرهنگ برگزار می‌شود که می‌تواند رویکردی نوین در توانمند سازی زنان باشد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز در این نشست اظهار کرد: با این رویداد بزرگ به جنگ محرومیت حوزه دیشموک می‌رویم.
سید محمد موحد با بیان اینکه به عنوان خدمتگذار در کنار و همراه شما هستم افزود: این رویداد احساس غرور را به مردم شایسته دیشموک می‌دهد.
وی ادامه داد: در عرصه ورزش  ۲۰ میلیارد تومان سال گذشته (اسفندماه)  از یک وزارتخانه‌ای که  ارتباطی به ورزش ندارد گرفتیم، ابلاغ شده و تخصیص صد در صد است.
نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه قسمت معظمی از تیم‌ها را موردی کمک کردیم، تصریح کرد: در ادامه هم علاوه بر این، چند مجموعه ورزشی به کمک دستگاه‌های اجرایی هم برنامه داریم اجرا کنیم.
رییس هیات فوتبال کهگیلویه نیز اظهار کرد: برای اولین بار است که میزبان لیگ دسته یک فوتسال بانوان هستیم که رویداد مهمی است.
سید ابوالحسن دلباز افزود: هیات فوتبال کهگیلویه برای اماده سازی تیم هزینه‌های زیادی متحمل شده است، انتظار داریم مسوولان در بحث اسکان و... حامی ما باشند تا بتوانیم میزبان آبرومندی باشیم.


کد مطلب: 432535

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432535/ضرورت-حمایت-مسئولان-تیم-فوتسال-بانوان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1