تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۴۳۲۵۱۸
کبنا بررسی کرد

چرا شهردار دوگنبدان روز ثبت‌نام با سید قدرت حسینی عکس انداخت؟

۱۲
۲
چرا شهردار دوگنبدان روز ثبت‌نام با سید قدرت حسینی عکس انداخت؟
کبنا ؛سید قدرت حسینی‌بحرینی برای چهارمین بار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.
به گزارش کبنا، عصر روز دوشنبه ( 9 فروردین ماه 1400 ) سید قدرت حسینی‌بحرینی با حضور در فرمانداری شهرستان گچساران نامزد انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد. او برای پنجمین بار در انتخابات مجلس کاندیدا شد و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 100 درصد رأی می‌آورم و به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم و هیچ مشکلی با تعدد کاندیداهای اصولگرایان ندارم.
حضور مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در هنگام ثبت نام سید قدرت حسینی کاندیدای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حواشی و بحث زیادی را به دنبال داشت. بعضی اینگونه عنوان می‌کردند که مسعود ظفری مسئولیت نهاد دولتی و مردمی را بر عهده دارد که منابع مالی آن از طریق دولت و مردم تأمین می‌شود، و حضور او در کنار نامزد انتخابات مجلس نگرانی مردم را رقم می‌زند. بعضی از شهروندان در تماس با پایگاه خبری کبنا نیوز، سئوال می‌کنند؛ دلیل حضور شهردار دوگنبدان در روز ثبت نام سید قدرت حسینی بحرینی در فرمانداری گچساران و دادن گل به او، چیست؟

  

روز دوشنبه ( 9 فروردین ماه 1400) در تقویم رسمی کشور، روز تعطیل است و احتمال اینکه مسعود ظفری برای جلسه‌ای به فرمانداری گچساران دعوت شده باشد، بعید است.
آیا شائبه بهره بردن منافع مادی و سیاسی در اینجا شکل نمی‌گیرد؟ مسعود ظفری به عنوان شهردار دوگنبدان امانتدار امکانات دولتی، بیت‌المال و مردم است، آیا این تضمین وجود دارد که او از این امکانات له یا علیه نامزد انتخابات مجلس استفاده نکند؟ به نظر می‌آید، با توجه به اینکه در پایان عمر دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر دوگنبدان قرار داریم و عمر مدیریتی ظفری رو به اتمام است، او با حضور در فرمانداری گچساران و انداختن عکس یادگاری آینده کاری و سیاسی خودش را بخواهد ضمانت ببخشد. و ده‌ها سئوال و ابهامات دیگری در افکار عمومی یقیناً در این زمینه شکل گرفته است که امیدواریم مسئولان قضایی، نظارتی و مربوطه تذکر و برخورد قانونی با مدیرانی که این گونه رفتارها را دارند، داشته باشند. چونکه به هیچ عنوان نباید، اعتماد مردم به نظام اسلامی ایران که ثمره هزاران خون شهید است، خدشه دار شود.
علمدار قادری از فعالین سیاسی و اجتماعی گچساران و باشت در مطلبی نوشت:
حضور معنی دار مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در لحظه ثبت‌نام سید قدرت الله حسینی بحرینی کاندیدای دو دوره متوالی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های باشت و گچساران دو تعبیر ویژه را به ذهن مخاطبین ایجاد می‌کند.
مسعود ظفری با رأی و تلاش اصلاح طلبان به نفر علی‌البدل شورای شهر دوگنبدان رسید، اما با فشار سیاسی غلامرضاتاجگردون و طرفدارانش و با حمایت افضل نظری، سید ناصر حسینی، مسلم کرمی و نرگس زارعیان ۴ عضو اکثریت و با مخالفت بی‌نتیجه تیم اقلیت شورای پنجم شهر، یعنی؛ حبیب‌الله عاملی مقدم، رمضان عباسی و کیانوش بلوطی به عنوان شهردار دوگنبدان انتخاب گردید. ظفری بدون هیچ سابقه اجرایی و حتی کارمندی و روزمه کاری با فشار «غلامرضا تاجگردون» و برخی اصلاح طلبان حکم شهرداری خویش را از دست علی‌محمد احمدی استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد دریافت کرد.

  

هنوز دو ماه امضای حکم وی خشک نشده به که در یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای از حامیان خویش در شورا فاصله کرفت و شهرداری را در اختیار مخالفین اصوگرای خود قرار داد.
ظفری برای فرار از برخی تخلفات در بکارگیری نیروها (که تعدادی قابل توجهی از آشنایان، بستگان، نورچشمی‌ها و...) را بدون آزمون و طی تشریبات قانونی به اشکال مختلف وارد شهرداری کرد،
به نظر می‌رسد؛ ظفری برای فرار از پاسخگویی به افکار عمومی و احتمالاً مراجع نظارتی، اداری و... به مخالفت‌های نمادین و تصنعی با نماینده سابق گچساران روی آورد و خود را به کمپین انتخاباتی سید قدرت حسینی بحرینی نزدیک کرد تا از تیغ‌های قانونی مراجع نظارتی و قضایی در امان بماند.
دوم اینکه ظفری مسئولیت نهاد مردمی و دولتی شهرداری را برعهده دارد که هم‌اکنون شائبه‌های زیادی در واگذاری پروژه‌ها و برخی پرونده‌های شهرداری وجود دارد، چرا به این شکل عریان و علنی با سید قدرت حسینی بحرینی هم آغوشی سیاسی اتخاذ کرده، به نظر می‌آید؛  او تصور می‌کند، اگر احیاناً برخوردی با تخلفات شهرداری شد، آنرا بحساب مسائل سیاسی و انتخاباتی بگذارند و اقدامات خاله رزویی و تصاحب بعضی منافع توسط خود و نزدیکانش را در حجاب فعالیت‌های انتخاباتی مصون بدارد. غافل از اینکه دستگاه قضای استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان مقتدر، جوان و انقلابی گچساران آنچنان تیغ قانون را برسر متخلفین و قانون‌شکنان پایین می‌آورند که ضمن تقویت اعتماد مردم، عدالت را رعایت کنند.
بعید به نظر می‌آید که این ترفند، ظفری به کارش آید، او نمی‌تواند در انتخابات 1400، چیزی عایدش شود، یقیناً مردم بهترین انتخاب را خواهند کرد.
آنچه منجر به نگرانی آحاد مرد و جامعه شهری شده است، خدای نکرده، شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی خدمات رسان، تبدیل به یک ستاد انتخاباتی نشود و خدای نکرده در پروانه‌های ساختمانی، پایان کار ساختمان، سند و سندسازی اراضی،  بکارگیری نیروها و... بوی مسائل سیاسی نیاید. و ظفری فکر نکند، می‌تواند، قانون را دور بزند. این یک مطالبه عمومی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
شهردار محترم لطفا به نظافت عمومی شهر نظارت کنید که شهر گچساران از بوی تعفن و زننده کانالهای شهر پر شده
بعدا به حمایت کاندیدا ها برو
وظیفه شما این است
دهدشا
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله شهردار
تا الان با سه نفر از کاندیداها صحبت کرده خخخ
شهروند
Romania
تمام ادارات شهرستان و نهادهای برگزار کننده را که ستاد انتخابات تاجگردون ها بودند و هستند ندیدی و نمی بینی و یک عکس ظفری اینقدر نگرانت کرد؟ کمی انصاف بد نیست!
Iran, Islamic Republic of
.ارن میفروشن میگه چرا شهردار گچساران با سید قدرت عکس انداخت
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
نه آقای حسینی و نه هیچ یک از اعضای شورای فعلی توسط مردم انتخاب نمیشوند و در اولین جلسه شورای جدید شهردار جدید انتخاب میشود و در دومین جلسه شورای جدید واگذاری های بی قانون به بستگان شهردار و اعضای شورای قبلی بررسی میشود . این متن را به خاطر داشته باشید و در ۳۰ خرداد یه بار دیگه مطالعه کنید .
Iran, Islamic Republic of
درود بر ظفری
شما برید آبروتون رفت با فرمانبردار خانپایه که مثلا مجری انتخابات بود ولی الان تبلیغ تاجگردون رو میکنه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مار تو آستین پرورش داد
Iran, Islamic Republic of
درهر صورت این آخرین عکس بادگاری او درشهرداری گچسارانه چون تحت هرشرایطی این انتخاب شورای جدید نیست .شهرداری که درجلسات خصوصی باکارمندانش فشار می آورد که به حسینی رای بدید وبه فول کارمندان شهرداری سابقه نداشته که شهردار تک به تک به نیروهاش بگه به حسینی رای بدید
Iran, Islamic Republic of
شورا اگر عرضه داسته باشه به خاطر بی فانونی های شهردار اورا عزل میکرد
United States
سیدقدرت هدایتخواه دیگه مهره سوخته هستن باشکست همنشین شدند عادت میکنن
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید بزرگوار انشالله با رای بالا قبول خواهید شد
باوی
Netherlands
فرق بین طایفه چیه؟ این تفاوت دلیل این اقدام این آقاست
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
فایل های مرتبط
1