تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۴۳۲۱۱۶
در گفت و گو با کبنا

علیجانی کاندیدای شورای شهرچرام:عمل به وظایف قانونی شوراها به توسعه شهرها کمک می کند/بیمارستان چرام اولویت شورای شهر آینده باشد/شورای شهر زبان گویای شهروندان باشد

۰
علیجانی کاندیدای شورای شهرچرام:عمل به وظایف قانونی شوراها به توسعه شهرها کمک می کند/بیمارستان چرام اولویت شورای شهر آینده باشد/شورای شهر زبان گویای شهروندان باشد
کبنا ؛ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در چرام روزهای پایانی خود را می گذراند و این دوره متفاوت با سایر دوره ها در سکوت خبری انجام شد
 
به گزارش کبنا؛ «الله مراد علیجانی» یکی از کاندیداهای مطرح شورای اسلامی شهر چرام برای انتخابات ۱۴۰۰ که از فرهنگیان شهر چرام می باشد در گفت وگو با کبنا بخشی از برنامه ها و اهداف خود را از ثبت نام در انتخابات شورای شهر چرام بیان کرد.
 
علیجانی که دانش‌آموخته حقوق و از فرهنگیان چرام است با اشاره به اینکه وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر در قانون اساسی به صراحت بیان شده است اظهار داشت:اگر شوراهای اسلامی شهر به وظایف قانونی خود عمل کنند در سالهای گذشته تاکنون بخش زیادی از مشکلات شهرهای کوچک و بزرگ تا کنون رفع شده بود اما عدم توجه به وظایف با کوتاهی در اجرای وظایف قانونی باعث شده است که شوراها در بیشتر مواقع دچار حاشیه شده و از ریل خارج شود.
 
علیجانی کاندیدای شورای اسلامی شهر چرام با اشاره به اینکه یکی از وظایف شوراهای اسلامی بررسی و شناخت کمبودها؛نیازها و نارسائیهای اجتماعی ؛فرهنگی؛آموزشی و بهداشتی واقتصادی و‌تهیه پیشنهادهای اصلاحی و کاربردی است تاکید کرد:اعضای شورای شهر که وکیل شهروندان در پارلمان محلی هستند وظیفه دارند که با پیگیری این نیازها و کمبودها نسبت به توسعه همه جانبه شهر اقدام کنند.
 
وی بیان کرد در راستای وظایف قانونی شوراها در صورت راه یابی به شورای شهر با کمک دلسوزان و نخبگان شهر چرام آن چه را در توان دارم پیگیری و انجام می دهم .
کاندیداهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر چرام با اشاره به مطالبه اصلی و‌ نیاز مردم چرام که تکمیل و بهره برداری سریعتر بیمارستان ۳۲تختخوابی چرام است تصریح کرد:شورای شهر آینده چرام می بایست این مطالبه را در رأس برنامه های خود قرار دهد و کوتاهی های گذشته جبران شود.
 
علیجانی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در پارلمان محلی چرام می بایست با همکاری با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و در تعامل و همکاری دو جانبه نسبت به رفع مشکلات شهروندان چرام اقدام کنند بیان کرد:ایجاد ارتباط مناسب و تعامل شورا و شهرداری با همه ارگان ها و نهادها در جهت توسعه عمران شهری و توجه به درآمدزایی شهرداری و‌توجه به ظرفیت های شهر و شهرداری می توان امیدوار بود که در چهارسال آینده تحول خوبی در چرام ایجاد نمود.
 
وی با اشاره به جمعیت جوان و علاقه مند به ورزش و از آن طرف کمبود زیرساخت های مناسب ورزشی در شهر چرام بیان کرد:در راستای وظایف قانونی شوراها و شهرداری ها یکی از برنامه ویژه خود در شورای شهر پیگیری مشکلات ورزشکاران چرام و همچنین زیرساخت های ورزشی مثل استادیوم ورزشی چرام که سالها مشکلات زیادی دارد خصوصا بحث آبیاری آن و‌ همچنین سالن های ورزشی چرا که در صورت پیگیری و ایجاد زیرساخت ها با توجه به ورزشکاران خوبی که در چرام وجود دارد می توان به این جوانان کمک کرد در عمل و نه در شعار.
 
کاندیداهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر چرام با اشاره به اینکه قبل از اینکه ثبت نام کنم مطالعه و نیازسنجی های شهروندان چرامی را در خصوص مشکلات شهری پیگیری کردم با اشاره به پیشینه شهر چرام که از سال ۵۴شهرداری در آن تأسیس شده است اما متاسفانه خیلی از نیازها و زیرساخت ها فراهم نشده است بیان کرد:یکی از وظایف شهرداری ها وضع مقررات مربوط به ایجاد و اداره میدان های عمومی توسط شهرداری برای خرید و فروش مایحتاح عمومی می باشد .
 
وی افزود: پیگیری ایجاد بازارچه فروش محصولات کشاورزی در شهر چرام یکی از برنامه های خود می باشد چرا که بازارچه فعلی نه در شأن مردم چرام است و‌ فروشندگان هم در فضای نامناسبی در سرما و گرما به سر می برند که لازم است هم جهت رعایت مسائل رفاهی و بهداشتی نسبت به ایجاد بازارچه اقدام شود.
 
علیجانی با اشاره به اینکه مسکن مهر چرام نباید فراموش شود پس از گذشت سالها این قسمت از شهر مشکلات و کمبودهای زیادی دارد که می بایست نسبت به پیگیری با ادارات شهرستانی واستانی نسبت به رفع این مشکلات اقدام کرد.
 
وی با اشاره به اینکه علیر غم اینکه شهر چرام دارای شرایط خوبی جهت ایجاد پارک مناسب می باشد اما متاسفانه تاکنون پارک مناسب جهت سرگرمی و ایجاد اوقات فراغت شهروندان در یک فضای مناسب ایجاد نشده است که امیدواریم نسبت به ایجاد پارک محله و‌پارک مناسب در حوزه بانوان در شورای شهر آینده مدنظر قرار گیرد.
 
علیجانی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر نباید مردم را فراموش کنند و می بایست در صورت راه یابی به شورای شهر همانطور که برای جمع آوری رای تلاش می کنند می بایست برای عمل به وعده ها و‌خدمت به شهروندان تلاش مضاعف و شبانه روزی داشته باشند.
 
وی بیان کرد:یکی از مشکلات کنونی شهر چرام بحث آرامستان است که می بایست شهرداری ها طبق وظایف قانونی نسبت به ایجاد آرامستان در مکان مناسب اقدام کند.
 
وی با اشاره به مشکلات بخش زیادی از شهروندان چرامی در طرح معروف به ۴۸هکتاری که یکی از عوامل توسعه نیافتگی چرام است بیان کرد:شورای شهر آینده می بایست این مشکل در را در اولویت کاری قرار دهد و با پیگیری با نهادها و دستگاه های مرتبط با این موضوع مشکل شهروندان را حل کنند.
 
علیجانی با اشاره به اینکه درآمدزایی شهرداری چرام می بایست در اولویت باشد چرا که منابع محدود است اظهار داشت :یکی از برنامه هایی که پیگیری می کنیم بحث درآمدزایی شهرداری با توجه به ظرفیت های همچون کارخانه قیر و سنگ شکن و همچنین مکان دیدنی و گردشگرپذیر چشمه بلقیس چرام که می تواند هم به توسعه شهر چرام کمک کند و هم اینکه به وضعیت حقوق و معیشت کارگران شریف و کارمندان زحمت کش شهرداری کمک کند.
 
الله مراد علیجانی با اشاره به اینکه در تعامل و‌مشورت با نخبگان و تحصیلکردگان و معتمدین و همه دلسوزان چرام می توان به کمک کرد که چرام را آنچنان که شایسته است بسازیم بیان کرد:در صورت اعتماد مردم به اینجانب با تمام توان تلاش می کنم که گامی مهم در توسعه چرام برداریم.
 
وی با اشاره به اینکه توجه به هنرمندان و‌اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه می تواند به توسعه فرهنگی شهر فرهنگ پرور چرام کمک کرد تصریح کرد:همه مردم چرام با وحدت و برادری و با گذشت و‌کمک به همدیگر می توانند در یک محیط آرام به توسعه چرام کمک کنند.
 
 
الله مراد علیجانی فرهنگی دارای مدرک کارشناسی حقوق و‌20سال سابقه در مدارس شهر و روستای آموزش و وپرورش چرام می باشد که برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر چرام ثبت نام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

در آستانه اعیاد شعبانیه، ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی ...
چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

گیاهان تصفیه کننده هوا می‌توانند به زندگی بهتر انسان و سلامت شما نیز کمک کنند.
کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

طبق یافته های اخیر، استفاده از آسپرین برای جلوگیری از ایجاد بیماری های قلبی عروقی در ...
1