تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۴۳۲۰۴۸
طی نامه‌ای صورت گرفت؛

قوام ارشدی: غم نان و شکم گرسنه، کرونا نمی‌فهمد

۱
۱
قوام ارشدی: غم نان و شکم گرسنه، کرونا نمی‌فهمد
کبنا ؛نائب رئیس شورای شهرستان و بخش مرکزی گچساران طی نامه‌ای خطاب به اعضای ستاد کرونا استان نوشت: رانندگان تاکسی، مستاجرین، کارگران بی‌بضاعت و عیال‌وار چگونه به خود بقبولاند که شکم گرسنه خود و خانواده‌اش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ارجعیت دارد، آن هم در شرایطی که وظیفه من و شما و دیگر خادمان ملت این است که بسترهای لازم این مهم را برای همه احاد ملت مهیا کنیم؟
به گزارش کبنا، در این نامه آمده است:

اعضای محترم ستاد کرونا، استان و شهرستان گچساران
با عرض سلام و خسته نباشید
مشکل گچساران کجاست؟
گچساران به کجا می‌رود؟ به جانب چه سرنوشت کرونایی رهسپار است؟
هیچ رهروی، پیری، روشن روانی نیست که از او پاسخی بشنویم؟ هر چه می‌بینیم و می‌خوانیم و می‌شنویم جز حیرت بر حیرت افزوده نمی‌شود!
آری:
شهر من گچساران قرمز شد؟
همه ما میدانیم که تامین سلامت و  معیشت عموم خانواده‌ها، خیل عظیم کارگران بیکار و روزمزدی، کسبه، مستاجر، اجاره‌نشین تجاری و مسکونی؛ و همه مردم عیال‌وار گرفتار شده در تور «تورم» و «تحریم» و «کرونا» علی‌الخصوص ما روستاییان محروم، در این شرایط بسیار حساس به‌تنهایی از حیطه زحمت‌کشان جامعه دانشگاه علوم  پزشکی خارج بوده و نیاز است، دولت‌مردان و صاحبان قدرت و ثروت، همچون بانک‌ها و موسسات دولتی در خصوص بخشودگی و تخفیفات قابل توجه مالیات و عوارضات شهرداری‌ها و موسسات و ادارات  وابسته به دولت و اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت که حق قانونی همه آحاد ملت  گرفتار شده در تحریم، تورم و کرونا است در اولویت قرار دهند .
خدا نکند فراموش کرده باشیم که امام خمینی (ره) فرمودند: «مردم ولی نعمتان واقعی انقلابند.» وظیفه بنده بعنوان موکل مردمی که نه زبان انتقاد دارند و نه زبان تشکر و شما بعنوان مدیران، دفاع از حقوق و حقانیت آنان است.


عالیجنابان مدیر و مدبر؛
هرگز فراموش نکنیم که دستمزد کارگران بر اساس دو مولفه «نرخ تورم» و تامین «حداقل‌های زندگی روزمره» تعیین می‌گردد.
 شاید عمل به تکلیف قانونی و انسان‌دوستانه جهت حل مشکلات و احقاق، حقوق اولیه مردم نیاز به این همه جلسات نداشته؛ چرا که قانون اساسی جمهوری اسلامی  به‌صراحت همه ما را به سمت تامین آسایش و رفاه عمومی رهنمود داشته و طریقت را لازم است در عمل نشان دهیم که مردم دیگر از اشعار و القاب دهان پرکن خسته شده‌اند.
عالیجنابان:
هیچ از خود سوال کرده‌اید رانندگان تاکسی، مستاجرین، کارگران بی‌بضاعت و عیال‌وار چگونه به خود بقبولاند که شکم گرسنه خود و خانواده‌اش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ارجعیت دارد، آن هم در شرایطی که وظیفه من و شما و دیگر خادمان ملت این است که بسترهای لازم این مهم را برای همه احاد ملت   مهیا کنیم؟
همه ما بعنوان نمایندگان مردم موظف به تامین حداقل‌های زندگی، کارگران و مستاجرین بی‌بضاعت و آحاد مردم بوده و می‌بایست پاسخگو باشیم و در این راه لازم است تعارفات معمول و مماشات‌های جریانی، حزبی و باند بازی‌های سیاسی را کنار گذاشته و برای یک‌بار هم که شده با مردم هم‌قدم و همراه شویم که بی‌شک خیر و سعادت دنیا و آخرتمان در آن خواهد بود و تاریخ و آیندگان به نیکی از ما یاد می‌کنند و اگر غیر از این باشد مطمئناً تاریخ و آیندگان ما را مورد نکوهش قرار خواهند داد.
بی‌صبرانه و عاجزانه از طرف مردم از ریاست و مسئولین ستاد مبارزه با کرونا استان و شهرستان می‌خواهیم:
در این شرایط حساس که شهرستان گچساران، قرمز اعلام گردیده جامعه کارفرمایی  همچون شرکت نفت، سایر شرکت‌ها، کلیه ادارات دولتی، مسئولین اجرایی و قضایی تامین سلامت، معیشت عمومی و سلامت کارگران و کسبه در محیط‌های کارگری و تامین معیشت و رفاه عموم مردم را در اولویت شورای تامین استان و شهرستان قرار داده و همه با هم با جامعه پزشکی و پرسنل فداکار بیمارستانی همکاری نموده و جامعه پزشکی را تنها مخاطب خویش قرار ندهیم و همه خود را در مقابل مردم مسئول و پاسخگو بدانیم.
با احترام:
قوام ارشدی
نائب رئیس شورای شهرستان و بخش مرکزی گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسن بر خورزو شیرم
(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

در آستانه اعیاد شعبانیه، ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی ...
چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

گیاهان تصفیه کننده هوا می‌توانند به زندگی بهتر انسان و سلامت شما نیز کمک کنند.
کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

طبق یافته های اخیر، استفاده از آسپرین برای جلوگیری از ایجاد بیماری های قلبی عروقی در ...
1