کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی نامه‌ای صورت گرفت؛

قوام ارشدی: غم نان و شکم گرسنه، کرونا نمی‌فهمد

25 اسفند 1399 ساعت 20:13

نائب رئیس شورای شهرستان و بخش مرکزی گچساران گفت: رانندگان تاکسی، مستاجرین، کارگران بی‌بضاعت و عیال‌وار چگونه به خود بقبولاند که شکم گرسنه خود و خانواده‌اش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ارجعیت دارد، آن هم در شرایطی که وظیفه من و شما و دیگر خادمان ملت این است که بسترهای لازم این مهم را برای همه احاد ملت مهیا کنیم؟


نائب رئیس شورای شهرستان و بخش مرکزی گچساران طی نامه‌ای خطاب به اعضای ستاد کرونا استان نوشت: رانندگان تاکسی، مستاجرین، کارگران بی‌بضاعت و عیال‌وار چگونه به خود بقبولاند که شکم گرسنه خود و خانواده‌اش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ارجعیت دارد، آن هم در شرایطی که وظیفه من و شما و دیگر خادمان ملت این است که بسترهای لازم این مهم را برای همه احاد ملت مهیا کنیم؟
به گزارش کبنا، در این نامه آمده است:

اعضای محترم ستاد کرونا، استان و شهرستان گچساران
با عرض سلام و خسته نباشید
مشکل گچساران کجاست؟
گچساران به کجا می‌رود؟ به جانب چه سرنوشت کرونایی رهسپار است؟
هیچ رهروی، پیری، روشن روانی نیست که از او پاسخی بشنویم؟ هر چه می‌بینیم و می‌خوانیم و می‌شنویم جز حیرت بر حیرت افزوده نمی‌شود!
آری:
شهر من گچساران قرمز شد؟
همه ما میدانیم که تامین سلامت و  معیشت عموم خانواده‌ها، خیل عظیم کارگران بیکار و روزمزدی، کسبه، مستاجر، اجاره‌نشین تجاری و مسکونی؛ و همه مردم عیال‌وار گرفتار شده در تور «تورم» و «تحریم» و «کرونا» علی‌الخصوص ما روستاییان محروم، در این شرایط بسیار حساس به‌تنهایی از حیطه زحمت‌کشان جامعه دانشگاه علوم  پزشکی خارج بوده و نیاز است، دولت‌مردان و صاحبان قدرت و ثروت، همچون بانک‌ها و موسسات دولتی در خصوص بخشودگی و تخفیفات قابل توجه مالیات و عوارضات شهرداری‌ها و موسسات و ادارات  وابسته به دولت و اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت که حق قانونی همه آحاد ملت  گرفتار شده در تحریم، تورم و کرونا است در اولویت قرار دهند .
خدا نکند فراموش کرده باشیم که امام خمینی (ره) فرمودند: «مردم ولی نعمتان واقعی انقلابند.» وظیفه بنده بعنوان موکل مردمی که نه زبان انتقاد دارند و نه زبان تشکر و شما بعنوان مدیران، دفاع از حقوق و حقانیت آنان است.


عالیجنابان مدیر و مدبر؛
هرگز فراموش نکنیم که دستمزد کارگران بر اساس دو مولفه «نرخ تورم» و تامین «حداقل‌های زندگی روزمره» تعیین می‌گردد.
 شاید عمل به تکلیف قانونی و انسان‌دوستانه جهت حل مشکلات و احقاق، حقوق اولیه مردم نیاز به این همه جلسات نداشته؛ چرا که قانون اساسی جمهوری اسلامی  به‌صراحت همه ما را به سمت تامین آسایش و رفاه عمومی رهنمود داشته و طریقت را لازم است در عمل نشان دهیم که مردم دیگر از اشعار و القاب دهان پرکن خسته شده‌اند.
عالیجنابان:
هیچ از خود سوال کرده‌اید رانندگان تاکسی، مستاجرین، کارگران بی‌بضاعت و عیال‌وار چگونه به خود بقبولاند که شکم گرسنه خود و خانواده‌اش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ارجعیت دارد، آن هم در شرایطی که وظیفه من و شما و دیگر خادمان ملت این است که بسترهای لازم این مهم را برای همه احاد ملت   مهیا کنیم؟
همه ما بعنوان نمایندگان مردم موظف به تامین حداقل‌های زندگی، کارگران و مستاجرین بی‌بضاعت و آحاد مردم بوده و می‌بایست پاسخگو باشیم و در این راه لازم است تعارفات معمول و مماشات‌های جریانی، حزبی و باند بازی‌های سیاسی را کنار گذاشته و برای یک‌بار هم که شده با مردم هم‌قدم و همراه شویم که بی‌شک خیر و سعادت دنیا و آخرتمان در آن خواهد بود و تاریخ و آیندگان به نیکی از ما یاد می‌کنند و اگر غیر از این باشد مطمئناً تاریخ و آیندگان ما را مورد نکوهش قرار خواهند داد.
بی‌صبرانه و عاجزانه از طرف مردم از ریاست و مسئولین ستاد مبارزه با کرونا استان و شهرستان می‌خواهیم:
در این شرایط حساس که شهرستان گچساران، قرمز اعلام گردیده جامعه کارفرمایی  همچون شرکت نفت، سایر شرکت‌ها، کلیه ادارات دولتی، مسئولین اجرایی و قضایی تامین سلامت، معیشت عمومی و سلامت کارگران و کسبه در محیط‌های کارگری و تامین معیشت و رفاه عموم مردم را در اولویت شورای تامین استان و شهرستان قرار داده و همه با هم با جامعه پزشکی و پرسنل فداکار بیمارستانی همکاری نموده و جامعه پزشکی را تنها مخاطب خویش قرار ندهیم و همه خود را در مقابل مردم مسئول و پاسخگو بدانیم.
با احترام:
قوام ارشدی
نائب رئیس شورای شهرستان و بخش مرکزی گچساران


کد مطلب: 432048

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432048/قوام-ارشدی-غم-نان-شکم-گرسنه-کرونا-نمی-فهمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1