تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۴۳۱۹۴۸
کبناگزارش می دهد

اعضای هیات اجرایی انتخابات چرام مشخص شد /شکست سنگین اصلاح طلبان و حامیان دولت/قدرت نمایی اصولگرایان در هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ چرام

۱
۱
اعضای هیات اجرایی انتخابات چرام مشخص شد
کبنا ؛هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر چرام 1400 انتخاب شد.
به گزارش کبنا، روز جمعه (22 اسفند ماه 99) با حضور فرماندار چرام و معتمدین شهرستان چرام؛ اعضای هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر چرام برای انتخابات خردادماه 1400 مشخص شدند.
براساس این گزارش از 30 نفر معتمد دعوت شده 14 نفر کاندیدا شدن که از این تعداد 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان عضو علی البدل برای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
اعضای انتخاب شده به شرح ذیل می‌باشد:
«اصولگرا»
محمد کریم مرادی
حاج اکبر نعمتی
سلیمان اکبری
یدالله جوکار
محمد نبی جوکار 
نصر الله خلفی 
«اصلاح طلب»
علمدار ویسی 
محمد طلا راکبی
عطا حدادی 
اما ذکر چند نکته در مورد دعوت معتمدین؛ اعضا انتخابی و نحوه اطلاع رسانی و عدم شفافیت فرمانداری چرام در مورد اعلام اسامی انتخابی که باعث حاشیه‌هایی در فضای مجازی شهر چرام شد.
نکته اول اینکه معمولاً در دعوت از معتمدین با توجه به هر دولتی که حاکم است سعی می‌کند که اعضا انتخابی ومدعوین دارای حداکثر حامی دولت و جریان سیاسی باشد.
در بررسی اعضا انتخابی هیأت اجرایی چرام به لحاظ جریان سیاسی 6 نفر از جریان اصولگرا و 3 نفر از جریان اصلاح طلب و حامی دولت که مشخص شد اصلاح طلبان شکست سنگینی متحمل شدند و نشان داد که نحوه دعوت از معتمدین موجب این شکست شده است.
در حالیکه انتخابات 1400 برای دولت فعلی از اهمیت زیادی برخوردار است ولی مشخص شد که بعضی از نیروهای دولت هم اکنون میدان را به حریف واگذار کردند و از هم اکنون جریان رقیب دولت در تمامی شهرها و استان‌ها خود را برای پیروزی آماده می‌کند.
نکته بعدی عدم شفافیت و اطلاع رسانی مناسب فرمانداری چرام در خصوص اطلاع رسانی اعضای انتخابی هیأت اجرایی چرام است که این حق شهروندان است که اعضا انتخابی به اطلاع آنها رسانده شود.
به نظر می‌رسد با شرایط موجود در چرام و شکست اصلاح طلبان در هیات اجرایی انتخابات چرام؛ بحث چینش نیروها برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر چرام جریان اصلاح طلب از هم اکنون قافیه را باخته است.
از هم اکنون می‌بایست استاندار کهگیلویه وبویراحمد و معاون سیاسی و امنیتی استانداری نیروی ویژه خود را برای اجرای انتخابات در فرمانداری چرام مستقر کنند تا انتخابات به ویژه شورای شهر چرام که حساسیت‌های زیادی دارد به نحو مطلوب برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهار میاد
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1