تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۳۱۹۴۳
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد:

افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کووید 19 در بهمئی / یزدان پناه: از ورود اتومبیل های غیر بومی به گچساران جلوگیری شود

۰
افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کووید 19 در بهمئی / ورود اتومبیل‎های غیر بومی به گچساران ممنوع
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 178 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 57 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز جمعه ( 22 اسفندماه 99) اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 25625 مورد گزارش شده است.

  

وی اضافه کرد: از 1238 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 13 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در  شهرستانهای گچساران، بهمئی، بویراحمد و کهگیلویه می‌باشند. روند افزایشی موارد مبتلا در گچساران نگران کننده است و لازم است نظارت بیشتری بر اصناف و ادارات صورت گیرد و محدودیت‌های شهر نارنجی رعایت شود و از ورود اتومبیل‌های غیر بومی به این شهرستان کاملاً جلوگیری شود.
یزدان پناه بیان کرد: آمار مبتلایان به کووید 19 در شهرستان بهمئی طی دو هفته گذشته بسیار بالا بوده و نگران کننده است (البته بیشترین موارد نمونه گیری در این شهرستان انجام گرفته است  و نشان دهنده بیماریابی مطلوب می‌باشد) که نیازمند احتیاط بیشتری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه افزایش تردد و تجمع در برخی صنوف، ادارات و بانک‌ها به وفور دیده شده و نگران کننده بوده و مردم توجه داشته باشند برای شروع سال جدید و عاری از هرگونه عارضه و آسیب باید برای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش نماییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1