کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد:

افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کووید 19 در بهمئی / ورود اتومبیل‎های غیر بومی به گچساران ممنوع

22 اسفند 1399 ساعت 18:28

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 178 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 57 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 178 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 57 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز جمعه ( 22 اسفندماه 99) اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 25625 مورد گزارش شده است.

  

وی اضافه کرد: از 1238 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 13 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در  شهرستانهای گچساران، بهمئی، بویراحمد و کهگیلویه می‌باشند. روند افزایشی موارد مبتلا در گچساران نگران کننده است و لازم است نظارت بیشتری بر اصناف و ادارات صورت گیرد و محدودیت‌های شهر نارنجی رعایت شود و از ورود اتومبیل‌های غیر بومی به این شهرستان کاملاً جلوگیری شود.
یزدان پناه بیان کرد: آمار مبتلایان به کووید 19 در شهرستان بهمئی طی دو هفته گذشته بسیار بالا بوده و نگران کننده است (البته بیشترین موارد نمونه گیری در این شهرستان انجام گرفته است  و نشان دهنده بیماریابی مطلوب می‌باشد) که نیازمند احتیاط بیشتری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه افزایش تردد و تجمع در برخی صنوف، ادارات و بانک‌ها به وفور دیده شده و نگران کننده بوده و مردم توجه داشته باشند برای شروع سال جدید و عاری از هرگونه عارضه و آسیب باید برای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش نماییم.


کد مطلب: 431943

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431943/افزایش-چشمگیر-شمار-مبتلایان-کووید-19-بهمئی-ورود-اتومبیل-های-غیر-بومی-گچساران-ممنوع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1