تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۴۳۱۸۴۸
در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

فرماندار کهگیلویه خواستار شفاف سازی میراث فرهنگی شد / مدیران در دیشموک تحرک ندارند

۰
فرماندار کهگیلویه خواستار شفاف سازی میراث فرهنگی شد / از این تفاهم‌نامه می‌ترسم
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه گفت: ما دوست داریم بلادشاپور آباد شود اما از تفاهم نامه‌ای که بنده در جریان نیستم، می‌ترسم.
به گزارش کبنا، صبح (روز سه شنبه 19 اسفند 99 ) شورای اداری کهگیلویه با موضوع انتخابات و کرونا در دانشگاه ازاد دهدشت برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به آغاز  نامنویسی داوطلبان انتخابات شوراها از فردا گفت:ثبت نام این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی است لذا داوطلبان جز در مرحله نهایی به فرمانداری مراجعه نکنند.
دارا کریمی‌نژاد با تأکید بر صیانت از ارای مردم افزود:این اطمینان را می‌دهم که هر برگ رأی در صندوق با هر قطره خون شهید برابری می‌کند،خروجی انتخابات امنیت و توسعه شهرستان خواهد بود.
کریمی‌نژاد با اشاره به اینکه برخی از مدیران در ماه‌های پایانی دولت کم‌کاری می‌کنند، افزود: تا پایان دولت متوجه کم کاری هر مدیری شویم در هر مرحله‌ای کنار زده خواهد شد.
وی ادامه داد: بنیاد علوی در دیشموک پای کار است اما برخی مدیران کل و شهرستان هیچ تحرکی ندارند اگر بهزیستی و نهادهای حمایتی بیشتر پای کار می‌آمد آسیب‌های اجتماعی کمتر بود.
این مسوول همچنین با انتقاد از عدم هماهنگی در سفر مدیران کل به شهرستان گفت: نباید فرماندار از رسانه‌ها متوجه حضور مدیران کل شود.
وی در واکنش به واگذاری بناهای تاریخی بلادشاپور به بخش خصوصی با بیان اینکه این خبر را هنگامی که در گچساران جلسه بودم از رسانه‌ای خواندم، گفت: مدیرکل میراث فرهنگی در خصوص نحوه واگذاری این ابنیه شفاف‌سازی کند.
کریمی‌نژاد با بیان اینکه ما دوست داریم بلادشاپور آباد شود اما از تفاهم نامه‌ای که بنده در جریان نیستم، می‌ترسم، افزود: اگر این واگذاری عالمانه و در راستای هنر است و دوستان تأیید می‌کنند فتبارک الله و اگر نیست باید اعلام جرم و پیگیری شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1