تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۳۱۳۹۴
یادداشت؛

نکاتی برای امدادرسانی بهتر به سی سخت

ابوالحسن غلامی
۰
نکاتی برای امدادرسانی بهتر به سی سخت
کبنا ؛یکی از شهروندان گچسارانی، جانباز جنگ تحمیلی و فعال رسانه ای و سرپرست سابق روابط عمومی گچساران، در بازدید خود از سی سخت مطالبی را جهت امدادرسانی بهتر به مردم شهر سی سخت نوشته است. مطلب این شهروند گچسارانی به شرح زیر است:
استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد
سلام و خسته نباشید
پیرو مذاکرات حضوری با مدیرکل محترم حوزه  استانداری در محل فرمانداری دنا، به عنوان یک شهروند که چند روزی را در بین مردم شهرزلزله زده سی سخت و مسئولین دلسوز بودم  نکات و پیشنهادات زیر را تقدیم می‌کنم شاید در ادامه روند رسیدگی به شرایطی بحرانی مثمرثمر واقع شود:
*مدیریت واحد و تعیین یک فرمانده مشخص برای هدایت، کنترل، ارزیابی وضعیت بسیارمهم می‌باشد بصورتی که هرگونه اقدام اجرایی ومردمی تحت مدیریت ایشان قرارگیرد.
*تعیین کمیته‌های مورد نیازدر ابعاد گوناگون بخصوص کارگروه آمار و اطلاعات دقیق بصورت روزانه، توسط متخصصین امر تحت امر فرمانده واحد مهم می‌باشد.
توجه ویژه به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بین مردم بانظر به تردد فراوان درون شهر و عنایت خاص به مسائل روحی و روانی ساکنین بالاخص بچه‌ها و بانوان بواسطه ترس و اضطرابی که روزانه به آنها تحمیل می‌شود.
جهت استفاده از توان مردم محلی تعیین افراد معتمد درمحله های مختلف جهت همیاری و کسب اطلاعات مطمئن می‌تواند موثر باشد.
دربسیاری ازموارد مردم، مسئولین و رسانه ها بامشاهده ظاهر و نمای بیرون منازل که ظاهراً سالم به نظرمی‌رسند متوجه عمق خساراتهای داخل منازل نمی‌شوند که نیازبه چاره اندیشی داردبه جرآت می‌توان گفت که اکثریت منازل آسیب جدی دیده‌اند.
درروند بازسازی نیازهست جهت حفظ و ارتقا سطح گردشگری شهرستان سی سخت از نوعی معماری هنرمندانه و توریست پسند و متحدالشکل و زیبا استفاده شود. استفاده از ظرفیت متخصیصن امر بسیارمهم می‌باشد.
نظارت برفروش زمین‌ها و املاک منطقه سی سخت به افرادمتمکن خارج ازاستان ازمواردی ست که اگربه آن توجه نشود درآینده هویت این منطقه توریستی را دچار تغیییر خواهدکرد.
بررسی شرایط بسیارسخت افراد مستأجر و چاره اندیشی پیرامون آن مهم است.
پس لرزه‌های متعدد باعث سست و جدا شدن صخره‌های بزرگ کوه مشرف به شهر گردیده که نیازمند توجه خاص است.
جاده رفت و برگشت چشمه میشی دچار وضعیت خطرناکی که نیازمند بررسی تخصصی و فوری  دارد.
به منظور تخصیص منابع مالی باتوجه به نقش استان بواسطه ذخائر و تولید نفت وگازگچساران در تأمین منابع مالی صندوق ذخیره ارزی، همانند  اهواز که از رقم بالایی از صندوق ذخیره ارزی برای رفع مشکل فاضلاب بهره برد، می‌توان پیگیری لازم را جهت برخورداری سی سخت از عددی بسیارکمتراز اهواز جهت بازسازی آن را دردستورکارقرارداد.
برادرکوچک مردم سی سخت
ابوالحسن غلامی
نهم اسفندماه نودونه
نام شما

آدرس ايميل شما

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1