تاریخ انتشار
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۳۱۰۶۷
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد؛

تقدیر از تلاش یک ساله مدافعان سلامت/کاهش ۱۸ درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی/ وزیر بهداشت: کهگیلویه وبویراحمد جلوی خیز کرونا را به خوبی گرفت

۰
تقدیر از تلاش یک ساله مدافعان سلامت/کاهش ۱۸ درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی/ وزیر بهداشت: کهگیلویه وبویراحمد جلوی خیز کرونا را به خوبی گرفت
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به یک ساله شدن کرونا از تلاش جهادگرانه حوزه سلامت در مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد و گفت: از خودگذشتگی، مبارزه بی امان و جلوه های ایثار مدافعان حوزه سلامت در طول یکسال گذشته در اذهان مردم ایران اسلامی نقش بسته است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، احد جمالی روز شنبه (2 اسفندماه 99) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در حالی یک سال از شیوع بیماری کرونا را پست سر گذاشتیم که به همت و تلاش جهادگرانه حوزه سلامت و مجموعه دستاندرکاران به خصوص مردم عزیز استان توانستیم به نسبت دیگر استان ها با این پدیده عالم گیر و خطرناک مقابله کنیم.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی که تحت شدیدترین تحریم های همه جانبه و تمام عیار استکبار بود با تجربه از هشت سال دوران دفاع مقدس، حوزه سلامت آن با تلاش جانانه و تقدیم شهدای گرانقدر و والامقام توانست موفق تر از کشورهایی که خود را صاحبان درم، قدرت، علم و تجهیزات مدرن می پنداشتند، عمل کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ابراز داشت: به تک تک حافظان جامعه سلامت این استان و کشور که برای سلامت مردم راه جهاد وشهادت را انتخاب کرده اند، خداقوت و تبریک می گوییم که در عمل و در میدان مبارزه نشان دادند در برابر سلامت جامعه انسانی، همنوع خود و مردم عزیر ایران اسلامی تا پای جان ایستاده و تلاش می کنند.
جمالی به کاهش ۱۸ درصدی میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در استان اشاره کرد و گفت: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در استان از ۹۴ درصد به ۷۶ درصد رسیده است که این مسئله زنگ خطر و هشداری جدی برای سلامت و جان مردم است.
وی تصریح کرد: با توجه به قرمز شدن ۱۱ شهرستان خوزستان در همسایگی استان و ورود کرونای انگلیسی به برخی از شهرها از طریق عراق در خوزستان و اینکه در برخی استان ها کرونا خیز برداشته است، رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را باید به شدت جدی بگیریم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اظهار همدردی با مردم زلزله زده شهرستان دنا تاکید کرد: در شرایط کنونی که مردم این شهرستان مشکلات زیادی دارند، حوزه بهداشت و درمان توجه ویژه به مسئله کرونا در این شهرستان داشته باشد. 
جمالی خاطرنشان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا طی یک سال گذشته ۵۸ جلسه برگزار کرده است و ستاد استانی کهگیلویه وبویراحمد بیش از ۱۲۰ جلسه برگزار کرده است که در همه این جلسات تصمیمات بسیار مهم و موثری گرفته شد و به اجرا در آمدند.
وی تاکید کرد: همه مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا لازم الاجرا هستند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان امروز در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کرونا در کهگیلویه وبویراحمد خیز برداشته بود و جلوی این خیز را به خوبی گرفتند و اکنون هم باید هشیارتر عمل کنند و غافل نشوند.
جمالی تصریح کرد: اکنون که پروسه واکسن را داریم و این مسئله به براساس جدول زمانبندی و اولویت ها به پیش می رود باید هوشمندانه تر عمل کنیم چرا که کرونا تمام نشده و باید ماسک زدن و پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آلام مردم سی‌سخت

آلام مردم سی‌سخت

در روزهایی که مشکلات معیشتی و معضل کرونا دست به گریبان اکثر مردم کشور است، یک زلزله نسبتاً ...
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
1