تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۳۰۹۰۴
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران؛

سهمیه بنزین نوروزی واریز می‌شود؟

۰
سهمیه بنزین نوروزی واریز می‌شود؟
کبنا ؛سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: واریز سهمیه بنزین نوروزی فعلا در دستور کار شرکت ملی پخش قرار ندارد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره واریز سهمیه بنزین نوروزی بیان کرد: تاکنون دستوری مبنی بر واریز سهمیه بنزین نوروزی به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ نشده و فعلا چنین موضوعی در دستور کار این شرکت قرار ندارد.
او با اشاره به ادامه دار بودن نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت، به مردم توصیه کرد: مردم حتما دستورالعمل‌های بهداشتی را در جایگاه‌های سوخت رعایت کنند. زمانی که مردم وارد جایگاه سوختی می‌شوند که ماسک و دستکش یکبار مصرف وجود نداشت، حتما مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک و دستکش همراه خودشان داشته باشند.
کاهی تاکید کرد: اگر مردم وارد جایگاهی شدند که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، می‌توانند با سامانه پاسخگویی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شماره  ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند و با اعلام مشخصات جایگاه، موضوع را پیگیری کنند.
او همچنین در پاسخ به این که چه تعداد از کامیون‌های حامل سوخت حادثه دیده در مرز ایران و افغانستان، متعلق به ایران بوده است، بیان کرد: طبق آخرین بررسی‌های انجام شده هیچ یک از کامیون های حامل گاز یا نفتکش‌های حادثه دیده در گمرک اسلام قلعه، تحت پوشش پیمان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نبوده است اما این که چه تعداد از این کامیون ها، ایرانی بوده را باید مقامات خراسان رضوی اعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

نمایندگان مجلس که به‌جای بررسی لایحه کارشناسی‌شده دولت ترجیح دادند طرحی سیاسی و در جهت ...
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
1